Skocz do zawartości

jaki łąńcuch


Rekomendowane odpowiedzi

podczepie sie pod temat/

 

co sądzicie o SFR 520 HVX-ring 120L, złoty wzmacniany,

cena ok 150zł i dlatego mnie zaciekawił a nic o SFR nie wiem

 

ja bym nie polecil- czytalem cos na jakims forum (nie tym) o takich lancuchach - zywotnosc ok 20 motogodzin wiec hm:) zreszta ja tutaj w swoim linky podalem tez lancuch tej firmy i nikt nie polecil - nawet dominik szymański tej firmy nie zna wiec za dobra nie musi byc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkopuje. Jak z tymi SFR? Lepiej wziać x-ringowego SFRa za 190zł czy Renthala bez oringowego za 220zł a może RK 520 MXZ4 za tyle samo co renthal? Do exc 300. Przy okazji, moze ktoś rzuci jakie ma przełożenia w exc 250/300 2t?

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie polecil- czytalem cos na jakims forum (nie tym) o takich lancuchach - zywotnosc ok 20 motogodzin wiec hm:) zreszta ja tutaj w swoim linky podalem tez lancuch tej firmy i nikt nie polecil - nawet dominik szymański tej firmy nie zna wiec za dobra nie musi byc;)

Wiem, że to stary post, ale jak czytam takie rzeczy to mnie rzuca-ktoś gdzieś słyszał, że ktoś na forum pisał, że wytrzymuje 20 mth-przecież to paranoja powtarzać nie swoje, nie wiadomo skąd opinie-też mam internet i sobie sam mogę sprawdzić co ludzie piszą na forach.

Co do łancucha SFR na oringu, miałem go w RM 125. Jeździłem na nim jakieś 2 miechy po czym sprzedałem moto. Łańuch jak najbardziej godny polecenia. PRzy mojej jeździe enduro naciągałem go co pare-parenaście wyjazdów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopuje. Jak z tymi SFR? Lepiej wziać x-ringowego SFRa za 190zł czy Renthala bez oringowego za 220zł a może RK 520 MXZ4 za tyle samo co renthal? Do exc 300. Przy okazji, moze ktoś rzuci jakie ma przełożenia w exc 250/300 2t?

No ja akurat z SFR mam (prawie) same dobre doświadczenia, zarówno oringowy jak i xringowy przelatały po sezonie i nie było konieczności poprawiać naciągu, natomiast bezoringowy SFR to tylko do crosu na jeden trening/wyścig żywotność mizerna, tak że oringore i xringowe SFRy mogę polecić jeśli wytrzymały w 520tce o wytrzymają w każdym sprzęcie :bigrazz: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja akurat z SFR mam (prawie) same dobre doświadczenia, zarówno oringowy jak i xringowy przelatały po sezonie i nie było konieczności poprawiać naciągu, natomiast bezoringowy SFR to tylko do crosu na jeden trening/wyścig żywotność mizerna, tak że oringore i xringowe SFRy mogę polecić jeśli wytrzymały w 520tce o wytrzymają w każdym sprzęcie :bigrazz: .

Taki właśnie zamówiłem.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

i jak Kamsel? brać smiało? do TTR mi trzeba a ten widze na allegro 170 pln prawie

qpa miałem wypadek i nie mogłem jeżdzić przez ten czas wiec ci nie powiem, własnie wracam do zdrowia i bede ciekał dopiero, wygląda porządnie ale jak z jakością ci nie powiem ale uważam że mozna zaryzykować.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DID VX przy KTM EXC 520 cały sezon 2800km,bez naciągania.Obecnie 30proc żywota,do końca.Słyszałem że Tsubaki,maja dobra opinie.PZDR.

Wy chyba po aswalcie jeździcie tymi endurakami, oringowy Renthal mi starcza na dwa miechy nie mówiąc o podciąganiu, nie kumam jak można latać cały sezon bez ruszania łańcucha. Co do tematu to lepiej dołożyć stówke i mieć porządny napęd niż myśleć non stop czy się nie urwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy chyba po aswalcie jeździcie tymi endurakami, oringowy Renthal mi starcza na dwa miechy nie mówiąc o podciąganiu, nie kumam jak można latać cały sezon bez ruszania łańcucha.

Dokładnie o tym samym pomyślałem. To, że ktoś jeździ cał sezon na jednym napędzie to spoko, ale bez podciągania?? Ja musze naciągać co jeden dobry wyjazd (o ząbek), albo co 2-3 lajtowe - a smaruje często. Jeźdżę na o-ringowym SFR, oryginalny DID był troche lepszy, ale nie aż tak, żeby się opłacało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...