Skocz do zawartości

Lag wyciek


DANIO_86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z jednego zlagow zaczol wyciekac plyn bylem juz u pana w serwisie i wycenil koszt naprawy na okolo 220 zl. jest to koszt wymiany uszczelek i zalania nowym plynem jestem zielony jesli chodzi o motocykle jak powiedza mi w serwisie ze ma to kosztowac np 500 zl to tyle zaplace wiec mam ptanie czy 220 zl to normalna cena za tego typu naprawe. Majster mowil ze lagi robi sie parami.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety koszt roboczogodziny jest duzy. jezeli krzyknal Ci 220zl to mam przynajmniej nadzieje ze na uszczelniaczach nie z Harta,ktore kosztuja po 15zl za komplet i najtanszy olej. Cena wydaje sie byc w sumie normalna, choc troche wysoka.

 

moze wymienic Ci na takie- owszem, ale wowczas po dwoch sezonach znow go odwiedzisz. lepiej doplacic do uszczelniaczy ale miec juz zamontowane konkretne.

 

 

Osobiscie robie wlasnie to samo w XXie, tyle ze ja biore za robocizne 50zl, plus koszt uszczelniaczy i oleju= klient zamknie sie w 100zl. ale ze pazerny na kazda zlotowke chcac ciac koszta kazal zamowic mi uszczelniacze po 17zl...

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Zależy jakie i na jakie uszczelniacze zostana wymienione (czy zgrubne/przeciwpyłowe też ?)

2.Zalezy jakim olejem ci te lagi zaleje.

3.Jezeli 220zł to sama robota bez uszczelek i oleju to kolo troche przegina.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby odpowiedziec a twoje pytanie trzeba wiedziec co jest zmieniane i na co.

Jezeli facet robi to zgodnie z serwisowka ( Suzuki zaleca wymiane tulei przy kazdej wymianie uszczelniaczy ) + uzyje oryginalnych czesci Suzuki to robi ci to po prostu za darmo.:)

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach