Skocz do zawartości

dziura przy przyspieszaniu


mucha56
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, przygotowuję motorek do sezonu: wyczyszczone i zsynchronizowane gaźniki, ustawione luzy zaworowe, wymienione świece i filtr.

Ciągle mam ten sam problem co przed przeglądem, mianowicie podkręcam pożądnie manetke i motocykl powinien rwać asfalt a tu dupa, sekunda zastanowienia i idzie nie zaspecjalnie do 7-8 tyś a potem jebut i leci,

na czwartym i piątym biegu ciężko mu się wkręcić powyżej 10tyś.

 

czy tu się ustawia zapłon? w sumie to pozostały mi tylko przewody i cewki.

 

ps. wychodzi na to że ma za ubogą mieszankę, ale poziomy paliwa są ustawione jednakowo wszędzie.

 

jak zrozumiecie coś z tego bałaganu co naskrobałem i będziecie wstanie coś podpowiedzieć ( konkretnego)

 

to czekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężanie mierzyłeś?

Nadal masz do wyregulowania gaźniki. Jaki poziom pływaka jest ustawiony?

Przejedź sie by dobrze nagrzać silnik i wykręć świece- sprawdź ich kolor, to ważna wskazówka.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa panowie to taka rzecz, ktorej w normalnej regulacji gaznika sie raczej nie rusza.

Mozna go sprawdzic, ale normalnie powinien byc ustawiony przez producenta i zostawiony w spokoju, do momentu gdy zdecydujemy o zmianach w oryginalnym wydechu / ukladzie ssacym czy obydwu.

Bardziej prawdopodobne w przypadku w miare mlodego moto jakim jest Inazuma sa po prostu brudne gazniki, ktore nalezaloby wymyc w myjce chemicznej a nie recznie i sprawdzic przy okazji ewentualne zuzycie iglic i rozpylaczy. Takie przytykanie sie na srednich obrotach, a wlasciwie przy przejsciu z wolnych wyzej moze swiadczyc wlasnie o za ubogiej, lub za bogatej mieszance w tej 1/4 do 1/3 odkrecenia rollgazu co moze byc spowodowane zwezeniem przelotu kanalika paliwowego obslugujacego "przejscie" ( wowczas za ubogo ) lub wyrobieniem samego konca stozka iglic ( za bogato ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam "Inazume" (Inazuma to GSX1200 ;) ) i zgadzam sie z Adamem. Podstawa to gaźniki. Zapłonu tam nie wyregulujesz i nawet bym nie próbował. Porządnie wyczyścić gaźniki, dobrze zrobić synchro i moto chodzi idealnie (moje ma 61tyś).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężanie mierzyłeś?

Nadal masz do wyregulowania gaźniki. Jaki poziom pływaka jest ustawiony?

Przejedź sie by dobrze nagrzać silnik i wykręć świece- sprawdź ich kolor, to ważna wskazówka.

 

 

ja mialem takie objawy w swojej inazumie, mialem jeden zawor podparty.

sprawdz na poczatek czy nagrzewaja sie jednakowo wydechy - jesli nie, to kompresje sprawdzaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...