7hub7 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 (edytowane) witam, czy wymiana płynu hamulcowego w motocyklu z abs-em przebiega tak samo jak w motocyklach bez tego systemu, czy jednak potrzebne są jakieś specjalne narzędzia i umiejętności, i lepiej pozostawić tą czynność mechanikowi? Edytowane 19 Grudnia 2008 przez 7hub7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Instrukcja naprawcza do twojego sprzetu zapewne podaje kolejnosc wymiany plynu w systemie hamulcowym. Preferowana metoda to na "przelewke",tzn spuszczamy stopniowo plyn jednoczasnie dolewajac swierzy do zbiorniczka w celu unikniecia zapowietrzenia systemu. W niektorych systemach jak np,oczywiscie :rolleyes: ,BMW ze wspomaganiem odpowietrzenie systemu bez specjalnego ustrojstwa ktore ma tylko dealer jest awykonalne. Minus metody na przelewke to to ze tylko 99% plynu zostanie wymienione i pozostanie 1 % starego,czyli mniej wiecej tak samo bedzie on "swierzy" jakbys wymienil 100 % plynu i poczekal dwa tygodnie az sie troche zastarzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7hub7 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Niestety w instrukcji obsługi nie jest napisane w jaki sposób wymieniać płyn hamulcowy...wg. tej książeczki z wiekszością czynności serwisowych najlepiej udać się do ASO :banghead: Z Twojego postu wnioskuję, że jednak wymienia się tak samo jak w motocyklach bez abs-u, mam nadzieję że sie nie mylisz :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 bo najczęściej w instrukcji obsługi takich inf sie nie umiesza- od tego są serwisówki i proponuje Ci ją albo z neta sciągnąć albo po prostu kupić. Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Minus metody na przelewke to to ze tylko 99% plynu zostanie wymienione i pozostanie 1 % starego,czyli mniej wiecej tak samo bedzie on "swierzy" jakbys wymienil 100 % plynu i poczekal dwa tygodnie az sie troche zastarzeje. To jest właśnie raczej plus, przeciez 2 tygodniowy plyn jest OK. Zresztą jak spuścisz cały plyn, a potem napełnisz i odpowietrzysz to i tak nie bedziesz mial 100% nowego, a odpada Ci to cholerne odpowietrzanie. Tak mi się wydaje... pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 To jest właśnie raczej plus, przeciez 2 tygodniowy plyn jest OK. Zresztą jak spuścisz cały plyn, a potem napełnisz i odpowietrzysz to i tak nie bedziesz mial 100% nowego, a odpada Ci to cholerne odpowietrzanie. Tak mi się wydaje... pozdr Kolega zbyt doslownie odczytal druga czesc moich wypocin. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Nie ma różnicy, tylko nie zapowoetrz układu. Sprawdź też ile masz odpowietrzników - w Hondzie z CBS mozesz mieć ich więcej, np. w VFR jeden jest też pod siedzeniem kierowcy. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7hub7 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Takiej właśnie konkretnej odpowiedzi oczekiwałem :buttrock: Dzięki Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.