Kulus Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 (edytowane) podłącze sie również do tematu o CBR... problem jest podobny... w dolnym zakresie obrotów 2-4 tys. moto nie ciagnie plynnie... potrafi szarpnac.... dalej jest juz ok... świece wykręcalem i wydaja sie ok... filtr tez jest ok..... no i dupa jest z obrotami w okolicach 1tys. faluja.... co to moze byc przyczyna moze mi ktos powie.... myslalem o wtryskach ze moze cos ... ale nie pojawia sie kontorlka FI ktora by cos mogla sugerowac w tej kwesti... Edytowane 16 Grudnia 2008 przez Kulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Synchronizacja do ustawienia (jeśli pozostałe elementy były sprawdzone i na 100% są OK). A w F4i obroty po nagrzaniu silnika powinny być na poziomie 1300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 czyli powiedzmy (odnośnie tego dymku) iż motocykl mógł stać jakis czas bądz faktycznie nie był dogrzany .. zostaje sprawa tego mulenia w zakresie 2-4 tys obr.min .. bardzo mądra osobą (z forum) którą bardzo szanuje oraz chyle czoła odnośnie wiedzy napisała iż motocykl w tym zakresie obrotów ma bardzo malą moc ze tak sie wyraze przez co silnik nigdy nie zareaguje tak jak bysmy tego chcieli na gwałtowne odkręcenie manetki gazu .. co o tym myslicie ? pozdrawiam jeszcze jedno pytanko .. + - ile taka synchronizacja kosztuje ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Nigdy nie kręcisz moto powyżej 6 tys??????????? Tak napisałeś czy ja cie źle zrozumiałem? Tylko wtedy po co robi się silniki które swoją maksymalną moc osiągają powyżej 10 tys obr. a przy 6 dopiero dostają odpowiedni moment (nie maxymalny), czyli zabawa się dopeiro zaczyna a ty zamykasz przepustnice?? Pod obciazeniem tak, bez obciazenia nie. O to rowniez chodzilo Piotrkowi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 :icon_mrgreen: Jeszcze a propos szarpania na niskich obr- kiedys mialem podobnie dwa razy. Za pierwszym razem lanuch byl za luzny, za drugim razem zbyt napiety. Dzialo sie tak wlasnie przy niskich predkosciach przy probie odkrecenia. Sprawdz, moze to taka blaha sprawa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulus Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 u nie odpada sprawa z łańcuchem.. sprawdzalem...to na pewno nie to... bede musial chyba jednak zrobic synchronizacje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakwas Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Obecne temperatury też mają wpływ na pracę silnika i może w tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulus Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 w moim przypadku to nie wina temperatur na zewnatrz.... bo to samo sie dzieje teraz ale i dzialo sie w lecie... wiec to chyba cos ze sterowaniem wtryskami moze byc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 czyli powiedzmy (odnośnie tego dymku) iż motocykl mógł stać jakis czas bądz faktycznie nie był dogrzany .. zostaje sprawa tego mulenia w zakresie 2-4 tys obr.min .. bardzo mądra osobą (z forum) którą bardzo szanuje oraz chyle czoła odnośnie wiedzy napisała iż motocykl w tym zakresie obrotów ma bardzo malą moc ze tak sie wyraze przez co silnik nigdy nie zareaguje tak jak bysmy tego chcieli na gwałtowne odkręcenie manetki gazu .. co o tym myslicie ? pozdrawiam jeszcze jedno pytanko .. + - ile taka synchronizacja kosztuje ? pozdrawiam synchro: 100-120zł Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulus Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 snchro wtryskow tak tanio?? tak to synchro gaznikow chyba kosztuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Synchronizacja wtrysków tyle samo kosztuje co synchro gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulus Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 (edytowane) aaa to spoko.... myslalem ze to jakis wiekszy wydatek :) to moje pierwsze moto na wtrysku wiec nie orientuje sie w cenach... Edytowane 18 Grudnia 2008 przez Kulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.