Skocz do zawartości

CBR 600 F4i 02'


bahama
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podłącze sie również do tematu o CBR...

 

problem jest podobny...

w dolnym zakresie obrotów 2-4 tys. moto nie ciagnie plynnie... potrafi szarpnac.... dalej jest juz ok...

świece wykręcalem i wydaja sie ok... filtr tez jest ok.....

no i dupa jest z obrotami w okolicach 1tys. faluja....

 

co to moze byc przyczyna moze mi ktos powie....

myslalem o wtryskach ze moze cos ... ale nie pojawia sie kontorlka FI ktora by cos mogla sugerowac w tej kwesti...

Edytowane przez Kulus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli powiedzmy (odnośnie tego dymku) iż motocykl mógł stać jakis czas bądz faktycznie nie był dogrzany ..

zostaje sprawa tego mulenia w zakresie 2-4 tys obr.min .. bardzo mądra osobą (z forum) którą bardzo szanuje oraz chyle czoła odnośnie wiedzy napisała iż motocykl w tym zakresie obrotów ma bardzo malą moc ze tak sie wyraze przez co silnik nigdy nie zareaguje tak jak bysmy tego chcieli na gwałtowne odkręcenie manetki gazu ..

 

co o tym myslicie ?

 

pozdrawiam

 

jeszcze jedno pytanko .. + - ile taka synchronizacja kosztuje ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie kręcisz moto powyżej 6 tys??????????? Tak napisałeś czy ja cie źle zrozumiałem? Tylko wtedy po co robi się silniki które swoją maksymalną moc osiągają powyżej 10 tys obr. a przy 6 dopiero dostają odpowiedni moment (nie maxymalny), czyli zabawa się dopeiro zaczyna a ty zamykasz przepustnice??

 

Pod obciazeniem tak, bez obciazenia nie.

O to rowniez chodzilo Piotrkowi.

 

Adam M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen:

 

Jeszcze a propos szarpania na niskich obr- kiedys mialem podobnie dwa razy. Za pierwszym razem lanuch byl za luzny, za drugim razem zbyt napiety. Dzialo sie tak wlasnie przy niskich predkosciach przy probie odkrecenia. Sprawdz, moze to taka blaha sprawa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli powiedzmy (odnośnie tego dymku) iż motocykl mógł stać jakis czas bądz faktycznie nie był dogrzany ..

zostaje sprawa tego mulenia w zakresie 2-4 tys obr.min .. bardzo mądra osobą (z forum) którą bardzo szanuje oraz chyle czoła odnośnie wiedzy napisała iż motocykl w tym zakresie obrotów ma bardzo malą moc ze tak sie wyraze przez co silnik nigdy nie zareaguje tak jak bysmy tego chcieli na gwałtowne odkręcenie manetki gazu ..

 

co o tym myslicie ?

 

pozdrawiam

 

jeszcze jedno pytanko .. + - ile taka synchronizacja kosztuje ?

 

pozdrawiam

 

synchro: 100-120zł

 

 

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...