l.e.s.t.e.r Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z paleniem silnika gdy motor jest zimny, jak już się go uda zapalić za 10tym razem ssanie które jest wyciągnęte wpada do środka i motor gaśnie ( trzeba je trzymać palcami), nastepny problem pojawia się podczas jazdy gdy motor jest rozgrzany na pierwszym biegu przy gwałtownym dodaniu gazu potrafi czasem zgasnąć - strasznie to upierdliwe ma ktoś jakieś pomysły?? świeca nowa, filtry czyściutkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Zima Panie, zima. Zerknij do serwisówki tam powinieneś mieć tabelkę z podanymi wymiarami dysz gaźnika jakie należy zastosować w danej temperaturze. Więc albo wymiana dysz żeby wzbogacić mieszankę albo pogodzić się z upierdliwościami i dłużej rozgrzewać moto przed jazdą, albo czekaj do wiosny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 (edytowane) Masz świeże paliwo? Zanim zacząłbym dłubać przy gaźniorze sprawdził bym kompresję... - słaba kompresja może być przyczyną ze moto niechętnie pali z kopa. Edytowane 13 Grudnia 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 (edytowane) ale w zeszłą zime chodził okej , jest też w nim wymieniony tłok ( poszło mocowanie tłoka do korby - trzpień),oleju nie ubywa od wymiany do wymiany, możę on jakiejś regulacji wymaga ?? i co z tym ssaniem?? czemu ono wpada odrazu jak motor zimny ?? tam jest jakiś bimetal który traci właściwości ?? paliwo na bieżąco leje przynajmniej raz w tygodniu smigam po torze. Edytowane 13 Grudnia 2008 przez l.e.s.t.e.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Nie jestem pewny jaki dokładnie masz gaźnik w swoim sprzęcie- jeżeli jest taki jak w wr czyli FCR to ssanie nie powinno wpadać do środka. Odnośnie tego duszenia się moto na rozgrzanym silniku możliwe że wystarczy wyregulować skład mieszanki być może masz za bogatą i przy nagłym odkręceniu zarzuca ci świece, nie wydaje mi się żeby trzeba było zmieniać dysze lub też czyścić gaźnik. Jeżeli natomiast moto nie chce jechać w ogóle na wyższych obrotach dusi się to musisz zaglądnąć do zaworków. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Nie jestem pewny jaki dokładnie masz gaźnik w swoim sprzęcie- jeżeli jest taki jak w wr czyli FCR to ssanie nie powinno wpadać do środka. Odnośnie tego duszenia się moto na rozgrzanym silniku możliwe że wystarczy wyregulować skład mieszanki być może masz za bogatą i przy nagłym odkręceniu zarzuca ci świece, nie wydaje mi się żeby trzeba było zmieniać dysze lub też czyścić gaźnik. Jeżeli natomiast moto nie chce jechać w ogóle na wyższych obrotach dusi się to musisz zaglądnąć do zaworków. :buttrock: jaki by to gaźnik nie był napewno nie powinno wpadac ssanie do srodka jak sie motur nie zagrzał , pytanie teraz czemu się tak dzieje i co ewentualnie trzeba wymienic?? zawory są ok - jest regularnie serwisowany regulacja mieszanki ( gaźnika ) to skąplikowana sprawa?? samemu da się to zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jak wyglada to ssanie??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam.gda Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Na wpadające ssanie są dwie rady - wykrecamy ssanie , zakladamy na plastik sprężynkę od długopisu lub inną tak, aby mocniej przyciskała do cięgła - wyrobiły się ząbki które trzymają ssanie w pozycji wyciągniętej - jak wykręcisz to zobaczysz o co kaman :) - udajemy się do Yamahy i kupujemy cały element . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) Skład mieszanki możesz wyregulować wkręcając lub wykręcając śrubę od składu mieszanki, znajduje się ona od spodniej części gaźnika. http://www.pbase.com/jdjetting1/image/50450666 tu masz link gdzie to sie znajduje- ta czerwona czapka. U ciebie będzie to trochę inaczej wyglądało bo ta czapka to jest "zestaw tuningowy" a ty masz tam wkręconą "zwykłą" śrubę dla tego robisz to za pomocą śrubokręta płaskiego. Jeżeli masz za ubogą mieszankę to wkręcasz i odwrotnie jak za bogatą. Nie przesadź z wkręcaniem bo tu pół obrotu ma nawet znaczenie pozdro. :buttrock: Edytowane 14 Grudnia 2008 przez Ryjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 pokręciołkiem z tego zdjęcia się reguluje skład mieszanki ?? www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/007f4a57bccd2727.html tu jest ssanie które w tej pozycji jest wyciągnięte www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5f92c4e6f5967746.html ktoś wie jak to najprościej wymontowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam.gda Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Odkręcić śrubę i wyciągnąć ssanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Odkręcić śrubę i wyciągnąć ssanie :) hehe jak tylko jedną to może dam radę ;) w serwisówce znalazłem sposób palenia motoru jest poniżej 5 stopni na dworze. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b1a9e2a36da102e.html tylko z tego co słyszałem to nigdy się gazu w Yz nie dodaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 ten pokręciołek na zdjęciu jest od regulacji wolnych obrotów, od składu mieszanki znajduje się od spodu gaźnika nie widać go z wierzchu wsadz lusterko pod spód gaźnika to go zobaczysz. Jeżeli masz serwisówkę to nazywa się to pilot screw sprawdz jak to wygląda. Jeżeli chodzi o palenie to na pewno nie wolno bawić się manetą jak silnik jest ciepły natomiast nie jestem tego pewny przy zimnym silniku- skoro serwisówka zezwala. :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 (edytowane) nie wiem czy dobrze mysle ale wydaje mi sie ze problem gasniecia zwiazany jest z tym ssaniem a ogolnie mowiac z gaznikiem. mozliwe ze przy gwaltownym dodaniu gazu dostaje zbyt bogata mieszanke i zalewa go. jezeli to sie stalo tak w pewnym momencie. na Twoim miejscu wyjal bym gaznik z moto i obejrzal dokladnie co sie z nim dzieje. Edytowane 15 Grudnia 2008 przez max264 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.