Gość Lefthandy Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Panowie, co o tym myslicie? http://www.scigacz.pl/Triumph,Thunderbird,...,2009,7474.html Mnie się to niezbyt podoba. Gdzie się podział bak Triumpha? Przecież takich sprzętów jest masa na rynku. Według mnie sukces tego sprzęta będzie uzależniony w dużej mierze od ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Pierwszy minus-brak V-ki. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 No to Triumph robi taki sam silnik jaki ja robie do BSA, tyle ze moj ma mniejsza pojemnosc ( 750 lub 830 ccm w zaleznosci od tego jaki wal wykorzystam ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Sprzęcik spoko wygląda, nareszcie Trąbka zaczyna robić estetyczne moto ale... Gdzie jest V-ka? Czyżby kolejny upośledzony choppero-cruiser? :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 No jakby zrobili V-kę to byłby już kompletny upadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Wielbiciele vki - twin o takim ustawieniu walu chodzi w odczuciu jak Ducati :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Adam M. > ty coś widzisz na tym zdjęciu? http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/rela...e_1600.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Taaa, wydaje mi sie ze widze twina z DOHC i 4 zaworami na cylinder i rozrzadem poprowadzonym miedzy cylindrami, ale jak sie zaczalem przygladac to stwierdzilem, ze tak naprawde to moze ma 3 cylindry :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) Oni mają rację. Do takiego sprzęta pasowała by V-ka. Bez sensu. P.S. Gdzie jest trzeci? Edytowane 12 Grudnia 2008 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 (edytowane) Też się spodziewałem 3 garów i wyszukiwałem ich na foto ale nici. Pod silnikiem jest umieszczone lustro w którym widać wał korbowy i tylko 2 pary przeciwwag. Ale co tam...skoro Moto Guzzi wkłada swoje szpetne, wzdłużne bakłażany do cruiserów to i Trąbce można wybaczyć za rzędową dwójkę. Legenda i tak jest tylko jedna. :biggrin: :banghead: A tu trochę info o tym wynalazku. "Triumph has revealed its new Thunderbird 1600 equipped with a twin-cylinder transverse engine. As reported by Motociclismo.it who have published the photos, this is a six-speed cruiser with a cog or tooth wheel transmission. The new Triumph enters the long-distance cruiser segment, but with a high performance engine according to the company. The new Thunderbird is still in its test phase and could undergo some more changes in addition to those seen in the photos. The braking system, as you can see, has a double front disc, double piston calipers, and a rear disc with these calipers too. From Hinckley we learn that the motorcycle will be available only from 2009, but will be like a 2010 model." Edytowane 13 Grudnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 To jakiś stary tekst? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 A nie wiem czy stary czy nowy. http://www.twowheelsblog.com/post/477/2009...hunderbird-1600 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Jak tak patrze na ten motocykl to jestem pewien że to już było. Te kształty były już 20 lat temu!!! Pamiętacie KAWASAKI ZL 1000 Eliminator Tylko Kawa miała lepszy silnik. Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cender Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Jak tak patrze na ten motocykl to jestem pewien że to już było. Te kształty były już 20 lat temu!!! Pamiętacie KAWASAKI ZL 1000 Eliminator Tylko Kawa miała lepszy silnik. Kapiszon Rozumiem że jeździłeś Thunderbirdem i KAWĄ :icon_question: Czy tak stwierdzasz bo po prostu wiesz Kształty ma klasyczne ale właśnie w Triumphie o to chodzi. Co do estetyki tych kształtów- cóż niestety nowy T-Bird nie ma nic z uroku starego. Wyglada moim zdaniem jak kopia HD. Brakuje mu oryginalności Rocketa lub opływowej linii Speedmastera. Styliści sie tym razem w ogóle nie postarali. Może na żywca bedzie wyglądał lepiej ale wątpię. Ni i oczekiwana cena ok 10-12 000 EUR moim zdaniem dość skutecznie odstraszy kupujących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Wyglada moim zdaniem jak kopia HD. Brakuje mu oryginalności Rocketa lub opływowej linii Speedmastera. Styliści sie tym razem w ogóle nie postarali. Dokładnie tak. Brak zupełnie stylu Triumpha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.