Skocz do zawartości

Thunderbird 1600


Gość Lefthandy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy minus-brak V-ki.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęcik spoko wygląda, nareszcie Trąbka zaczyna robić estetyczne moto ale...

 

Gdzie jest V-ka? Czyżby kolejny upośledzony choppero-cruiser? :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się spodziewałem 3 garów i wyszukiwałem ich na foto ale nici. Pod silnikiem jest umieszczone lustro w którym widać wał korbowy i tylko 2 pary przeciwwag.

 

Ale co tam...skoro Moto Guzzi wkłada swoje szpetne, wzdłużne bakłażany do cruiserów to i Trąbce można wybaczyć za rzędową dwójkę. Legenda i tak jest tylko jedna. :biggrin: :banghead:

 

A tu trochę info o tym wynalazku.

 

"Triumph has revealed its new Thunderbird 1600 equipped with a twin-cylinder transverse engine. As reported by Motociclismo.it who have published the photos, this is a six-speed cruiser with a cog or tooth wheel transmission.

 

The new Triumph enters the long-distance cruiser segment, but with a high performance engine according to the company. The new Thunderbird is still in its test phase and could undergo some more changes in addition to those seen in the photos.

 

The braking system, as you can see, has a double front disc, double piston calipers, and a rear disc with these calipers too. From Hinckley we learn that the motorcycle will be available only from 2009, but will be like a 2010 model."

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak patrze na ten motocykl to jestem pewien że to już było.

 

Te kształty były już 20 lat temu!!!

 

Pamiętacie KAWASAKI ZL 1000 Eliminator

Tylko Kawa miała lepszy silnik.

 

Kapiszon

 

 

Rozumiem że jeździłeś Thunderbirdem i KAWĄ :icon_question: Czy tak stwierdzasz bo po prostu wiesz

 

Kształty ma klasyczne ale właśnie w Triumphie o to chodzi. Co do estetyki tych kształtów- cóż niestety nowy T-Bird nie ma nic z uroku starego. Wyglada moim zdaniem jak kopia HD. Brakuje mu oryginalności Rocketa lub opływowej linii Speedmastera. Styliści sie tym razem w ogóle nie postarali.

 

Może na żywca bedzie wyglądał lepiej ale wątpię. Ni i oczekiwana cena ok 10-12 000 EUR moim zdaniem dość skutecznie odstraszy kupujących.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada moim zdaniem jak kopia HD. Brakuje mu oryginalności Rocketa lub opływowej linii Speedmastera. Styliści sie tym razem w ogóle nie postarali.

 

 

Dokładnie tak. Brak zupełnie stylu Triumpha.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...