Kazek_dkw Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam !!!! Jestem posiadaczem Kawasaki VN 1500 Nomad Interesuje mnie czy aby zmienić zębatkę napędu pompy olejowej trza rozwalać cały silnik ???? Właśnie ten napęd się rozleciał :banghead: Nie wiem bo trza by było kosz zdjąć a czekam na nową Czy ktoś już taki typ silnika rozbierał ??? Proszę o informacje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) W VN1500 Vulcan zębatka jest pod koszykiem sprzęgłowym. Do wymiany pompy niestety trzeba rozbierać silnik. Do wymiany zębatki tylko sprzęgło. Edytowane 10 Grudnia 2008 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 W VN1500 Vulcan zębatka jest pod koszykiem sprzęgłowym. Do wymiany pompy niestety trzeba rozbierać silnik. Do wymiany zębatki tylko sprzęgło. Witam i Dzięki za odzew :notworthy: jak masz gg lub skypa czy mógłbyś mi podać chciałbym coś na ten temat pogadać podaj jako prywatną wiadomość pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam!!! Czy wie kto gdzie można taką zembatke dorobić lub pszerobić podaje link http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg3.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Chyba taniej bedzie kupic oryginal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Chyba taniej bedzie kupic oryginal ? Witam!!! Mi nie chodzi o orginał Ja jestem w posiadaniu orginału , aby wsadzić orginał to trza rozebrac cały silnik a tu jest to wykonalne bez rozbiurki Chciałbym aby dorobić taką jak na linku albo pszerobić orginalną Szukam czy kto by sie podioł coś takiego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam!!! Mi nie chodzi o orginał Ja jestem w posiadaniu orginału , aby wsadzić orginał to trza rozebrac cały silnik a tu jest to wykonalne bez rozbiurki Chciałbym aby dorobić taką jak na linku albo pszerobić orginalną Szukam czy kto by sie podioł coś takiego Pozdrawiam http://www.vulcanier-germany.net/homepage/...tank/index.html Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez Kazek_dkw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Witam Dorobienie takiej zębatki będzie na pewno bardzo drogie w wykonaniu,wydaje mi sie ze lepiej bedzie jednak rozłożyc silnik i założyć orginał .zbyt wiele niepewności jest jeśli chodzi o taka dorabiana -wypusty na zębatce muszą byc idealnie wykonane w przeciwnym wypadku silnik bedzie chałasował jakbyś wrzucił do niego z kilo gwoździ -zębatka taka musi być idealnie wyważona ze względu na sposób zamocowania pokazany na zdjęciu wyważenie tego elementu jest praktycznie niemożliwe - złe wyważenie spowoduje nierównomierny rozkład mas w samej pompie i spowoduje jej szybsze zużycie samo mocowanie tej zębatki musi być tez odpowiednio dobrane gdyz jednak będzie musiało pokonać pewne opory związane z ciśnieniem oleju,(źle dobrany materiał spowodować moze pękniecie i uszkodzenie silnika. sama zebatka także musi byc odpowiednio dobrana tak azeby materiał nie uległ zbyt szybkiemu scieraniu ewentualnie nie poczynił szkody na zebatce napedowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 http://www.vulcanier-germany.net/homepage/...tank/index.html Witam !!! Jak co może ta strona komu pomoże http://www.vulcanier-germany.net/homepage/...ecke/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Witam!!! Czy wie kto gdzie można taką zembatke dorobić lub pszerobić podaje link http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg3.html kiedys mialem swietne uklady w zakladach "URSUS" ale tak jak sugeruje Adam M bedzie prosciej kupic bezposrednio u Kawy.Boje sie tylko ze musisz wystapic z przybornikiem soli trzezwiacych bo cena bedzie jak za cale moto.☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 (edytowane) No witam znów po dłużej przerwie!! Właśnie przyszła mi paczka z zamówioną zębatka :icon_mrgreen: Koszt tej przyjemnostki dość spory ale myślę że było warto 300dolarów :banghead: I obejdzie się z rozbiórka silnika która by więcej kosztowała Jak to będzie się sprawować ?zobaczymy pewnie O.K W końcu wszyscy w Stanach Kanadzie itd. wymieniają na taką Jak by kto miał jakie pytanie odnośnie zakupu tej części to racze pomocą :flesje: I posiadam adres kontaktowy z producentem czas oczekiwania od 8do10 dni roboczych Pozdrawiam http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg.html Edytowane 19 Maja 2009 przez Kazek_dkw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam!!! Nomad odpalony wszystko jest O.K Na początku przez około 30-40 minut rzęziło jak by garść śrub wrzucił do silnika następnie po dodaniu wyższych obrotów momentalnie ucicho Klekotanie było spowodowane brakiem ciśnienia na samo regulatorach Więc patent ten który zakupiłem sprawdził się w 100 % Jak by kto miał jakie pytanie to proszę pisać Polecam ten zakup :lalag: Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Na początku przez około 30-40 minut rzęziło jak by garść śrub wrzucił do silnika Hmm.. mam nadzieje ze to przejezyczenie i miales na mysli 30-40 sekund..? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.