Skocz do zawartości

filtr paliwa


mucha56
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z metod mechanicznych polecam gwoździe , sruby , nakrętki :biggrin: Wyciagasz zbiornik z moto , spuszczasz paliwo , następnie wsypujesz troche takiego "złomu" i mieszasz wszystkim . Następnie płukasz zbiornik piliwem i dla pewności przedmuchujesz powietrzem po wyschnieciu zbiornika . Zwróć uwagę na konstrukcję wlewu paliwa , żebyś nie narobił sobie problemu z późniejszym wyciaganiem srub itp

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sposobów chemicznych , nie stosowałem ich . Zanieczyszczenia w zbiorniku to najcześciej rdza , którą musisz usunąć . Zbiornik zalany paliwem nie rdzewieje .

Jaja kiedy indziej :biggrin:

Edytowane przez Arkadiusxmoto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry papierowe bardzo łatwo przepuszczają paliwo prawie bez oporu nie poczujesz różnicy.

 

Dla przykładu powiem, że ostatnio przelewałem przez wkład filtra oleju zużyty olej syntetyczny bo kumpel potrzebował smarowidła do malacza. Olej przelatywał przez niego całkiem łatwo.

 

Dla zainteresowanych powiem że po przejechaniu 5km silnik w maluchu cały się uślinił ;)

Edytowane przez pit

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o samą przepuszczalność papieru, tylko o to że w motocyklu ciężko taki filtr zamontować w pionie bo jest mało na to miejsca, często leży pod zbiornikiem, a wtedy lubi sie zapowietrzyć, jak jest pompka paliwowa to ona sobie poradzi.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie rzecz biorąc filtr nie powinien blokować przepływu paliwa, gorzej gdy jest syf w baku, wtedy filtr spełni swoją rolę dobrze zatrzymując cały syf z baku oraz paliwo :biggrin: równa się to z częstą wymianą filtra. lepiej częściej wmienic filtr niż grzebać w gaźnikach, a jeszcze lepiej wyczyscić bak :biggrin:

jednym słowem filtr powinien sprawować się dobrze, bez żadnego problemu do momentu ąż go syf nie zabije.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej inazumie, za cholerę nie mogłem filtra zamontować, objawy były takie, że po wyjechaniu połowy paliwa przestawało przez niego przelatywać :/. miejsca pod bakiem praktycznie nie ma i filtr musial leżeć płasko. czy to filtr cieńszy, węższy, czy jakikolwiek, próbowałem 3 różne.

przez to pewnego pięknego razu, w sierpniu, jak jechałem z panną do jej starych na obiad, stanąłem w szczerym polu :) dopchałem moto 500m do dziadka co jabłka sprzedawał, pożyczyłem nóż, z końcówki filtra zrobiłem złączkę do przewodów i tak do końca sezonu dojeździłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholercia pierwsze słysze o takim sposobie, ale czy nie naruszy się tej powłoki i korozja mi go zje od środka??

 

chyba że se jaja ze mnie robisz???

 

Temat był poruszany już na forum. Kolega Cię już odesłał.

 

A to dziwne, że pierwszy raz słyszysz :icon_rolleyes:

 

Kolega Arkadiuszmoto podsunął Ci najlepszy sposób pozbycia się badziewia. Śrubki do baku, trzepanie, wylewanie - tak kilka razy i jeśli siępostarasz i przyłożysz to będzie wyglądał jak nowy - sprawdzone :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jeden temat do poczytania http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=5198&hl=

 

 

 

Dorzucę swoje 3grosze.

To co zrobiłem u siebie :wsypałem do baku potłuczonego szkła o różnej gradacji i potrząsałem nim we wszystkich kierunkach. Zabieg ten powtarzany był do skutku tzn do momentu aż wsypane szkło będzie czyste, bez zabarwień i kawałków rdzy. To co wypadło razem ze szkłem to szok :banghead: Później dobrze jest umyć środkiem Dimer http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cba1b60b6b36a66.html po tym wszystkim trzeba użyć odrdzewiacza Fosol, trzeba całą powierzchnię od wewnątrz "wytośtać" tym preparatem, a na koniec przepłukać ciepłą wodą i osuszyć. Ostatnią czynnością jest zabezpieczenie oczyszczonej i odtłuszczonej powierzchni, do tego nadaje sie farba "Kerwinyl". Jest to farba podkładowa używana także w przemyśle okrętowym rozpuszczalna w spirytusie/denaturacie i występuje pod kilkoma nazwami. Tę farbę wlałem do baku i pokryłem nią całą powierzchnię, nadmiar trzeba wylać i w razie koniecznosci czynność powtórzyć. Uzyskana powierzchnia jest odporna na dziełanie benzyny i jest trwała.

 

 

 

śmigam z tak zrobionym bakiem od początku sezonu i jest OK

Edytowane przez matata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...