mucha56 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam zamierzam wstawić do mojego gsx filtr paliwa (ten bibułowy)zaraz za wyjściem z baku, może to ograniczy zasyfianie gaźników. jeszcze mam pytanie czym wyczyścić bak od środka podobno fosolem rozcieńczonym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Z metod mechanicznych polecam gwoździe , sruby , nakrętki :biggrin: Wyciagasz zbiornik z moto , spuszczasz paliwo , następnie wsypujesz troche takiego "złomu" i mieszasz wszystkim . Następnie płukasz zbiornik piliwem i dla pewności przedmuchujesz powietrzem po wyschnieciu zbiornika . Zwróć uwagę na konstrukcję wlewu paliwa , żebyś nie narobił sobie problemu z późniejszym wyciaganiem srub itp powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha56 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 cholercia pierwsze słysze o takim sposobie, ale czy nie naruszy się tej powłoki i korozja mi go zje od środka?? chyba że se jaja ze mnie robisz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 (edytowane) Nie znam sposobów chemicznych , nie stosowałem ich . Zanieczyszczenia w zbiorniku to najcześciej rdza , którą musisz usunąć . Zbiornik zalany paliwem nie rdzewieje . Jaja kiedy indziej :biggrin: Edytowane 7 Grudnia 2008 przez Arkadiusxmoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...zbiornik+paliwa http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...zbiornik+paliwa http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...zbiornik+paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Zakładając dodatkowy filtr możesz mieć dodatkowe problemy . Przez te papierowe paliwo trudniej się przedostaje . Poczytaj TO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Jak motor ma pompe paliwa to nie widze problemu. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Filtry papierowe bardzo łatwo przepuszczają paliwo prawie bez oporu nie poczujesz różnicy. Dla przykładu powiem, że ostatnio przelewałem przez wkład filtra oleju zużyty olej syntetyczny bo kumpel potrzebował smarowidła do malacza. Olej przelatywał przez niego całkiem łatwo. Dla zainteresowanych powiem że po przejechaniu 5km silnik w maluchu cały się uślinił ;) Edytowane 8 Grudnia 2008 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 nie chodzi o samą przepuszczalność papieru, tylko o to że w motocyklu ciężko taki filtr zamontować w pionie bo jest mało na to miejsca, często leży pod zbiornikiem, a wtedy lubi sie zapowietrzyć, jak jest pompka paliwowa to ona sobie poradzi. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 ogólnie rzecz biorąc filtr nie powinien blokować przepływu paliwa, gorzej gdy jest syf w baku, wtedy filtr spełni swoją rolę dobrze zatrzymując cały syf z baku oraz paliwo :biggrin: równa się to z częstą wymianą filtra. lepiej częściej wmienic filtr niż grzebać w gaźnikach, a jeszcze lepiej wyczyscić bak :biggrin: jednym słowem filtr powinien sprawować się dobrze, bez żadnego problemu do momentu ąż go syf nie zabije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 w mojej inazumie, za cholerę nie mogłem filtra zamontować, objawy były takie, że po wyjechaniu połowy paliwa przestawało przez niego przelatywać :/. miejsca pod bakiem praktycznie nie ma i filtr musial leżeć płasko. czy to filtr cieńszy, węższy, czy jakikolwiek, próbowałem 3 różne. przez to pewnego pięknego razu, w sierpniu, jak jechałem z panną do jej starych na obiad, stanąłem w szczerym polu :) dopchałem moto 500m do dziadka co jabłka sprzedawał, pożyczyłem nóż, z końcówki filtra zrobiłem złączkę do przewodów i tak do końca sezonu dojeździłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 cholercia pierwsze słysze o takim sposobie, ale czy nie naruszy się tej powłoki i korozja mi go zje od środka?? chyba że se jaja ze mnie robisz??? Temat był poruszany już na forum. Kolega Cię już odesłał. A to dziwne, że pierwszy raz słyszysz :icon_rolleyes: Kolega Arkadiuszmoto podsunął Ci najlepszy sposób pozbycia się badziewia. Śrubki do baku, trzepanie, wylewanie - tak kilka razy i jeśli siępostarasz i przyłożysz to będzie wyglądał jak nowy - sprawdzone :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matata Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 (edytowane) jeszcze jeden temat do poczytania http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=5198&hl= Dorzucę swoje 3grosze. To co zrobiłem u siebie :wsypałem do baku potłuczonego szkła o różnej gradacji i potrząsałem nim we wszystkich kierunkach. Zabieg ten powtarzany był do skutku tzn do momentu aż wsypane szkło będzie czyste, bez zabarwień i kawałków rdzy. To co wypadło razem ze szkłem to szok :banghead: Później dobrze jest umyć środkiem Dimer http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cba1b60b6b36a66.html po tym wszystkim trzeba użyć odrdzewiacza Fosol, trzeba całą powierzchnię od wewnątrz "wytośtać" tym preparatem, a na koniec przepłukać ciepłą wodą i osuszyć. Ostatnią czynnością jest zabezpieczenie oczyszczonej i odtłuszczonej powierzchni, do tego nadaje sie farba "Kerwinyl". Jest to farba podkładowa używana także w przemyśle okrętowym rozpuszczalna w spirytusie/denaturacie i występuje pod kilkoma nazwami. Tę farbę wlałem do baku i pokryłem nią całą powierzchnię, nadmiar trzeba wylać i w razie koniecznosci czynność powtórzyć. Uzyskana powierzchnia jest odporna na dziełanie benzyny i jest trwała. śmigam z tak zrobionym bakiem od początku sezonu i jest OK Edytowane 10 Grudnia 2008 przez matata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 W larssonie pod kodem 3300045 jest dostępny nieduży i płaski filtr paliwa. Montowałem i sprawdza się całkiem dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 W larssonie pod kodem 3300045 jest dostępny nieduży i płaski filtr paliwa. Montowałem i sprawdza się całkiem dobrze. Spoko.. takiego nie próbowałem :) chyba zakupie celem sprawdzenia, po wyczyszczeniu baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.