krzys34l Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam wszystkich prosił bym o pomoc. Kupiłem niedawno honde cb500 miała uszkodzone liczniki, kupiłem używane musiałem pozmieniać w kostkach bo moja miała kwadratowy licznik (wersja s) inaczej przewody szły,nie chodzi obrotomierz i nie świeci kontrolka ładowania liczniki są ok sprawne tylko nie wiem co się dzieje .alternator ładuje. Czy ktoś mi pomoże bardzo bym był wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 To ty masz kontrolkę ładowania ? Po za starymi ruskami i chyba MZ nie widziałem w żadnym o2o takiej kontrolki. A obrotomierz - poszukaj schematu, może kable są zamienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys34l Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 To ty masz kontrolkę ładowania ? Po za starymi ruskami i chyba MZ nie widziałem w żadnym o2o takiej kontrolki. A obrotomierz - poszukaj schematu, może kable są zamienione. cześć no wydaje mi się że jest w każdym samochodzie i w motorze tez napewno musi być .Pozdrawiam kolegę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 cześć no wydaje mi się że jest w każdym samochodzie i w motorze tez napewno musi być .Pozdrawiam kolegę Jeżeli jesteś tego pewny to pozostań przy naprawach samochodów a motocykl oddaj do serwisu bo narobisz w nim więcej szkód. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 (edytowane) Kolego..czerwona kontrolka w twoim moto jest od ciśnienia oleju a nie od ładowania. Inna sprawa,że chyba pod/nad kontrolką jest opis W gołej CB500 masz OIl, NEUTRAL, TURN i HIGH BEAM Edytowane 27 Listopada 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 popytaj w dziale http://forum.motocyklistow.pl/Dane-technic...ocykli-f32.html tam dużo osob ma stosy serwisówek, ktos ci podeśle schemat elektryki, napewno bedzie ci łatwiej dojsc gdzie zle kable podpiales co do kontrolki ładowania, to jest w starym godasie i niektorych starszych BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 popytaj w dziale http://forum.motocyklistow.pl/Dane-technic...ocykli-f32.html tam dużo osob ma stosy serwisówek, ktos ci podeśle schemat elektryki, napewno bedzie ci łatwiej dojsc gdzie zle kable podpiales co do kontrolki ładowania, to jest w starym godasie i niektorych starszych BMW nie, no nie tylko, ale prawda jest, ze nie wystepuja czesto... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys34l Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 nie, no nie tylko, ale prawda jest, ze nie wystepuja czesto... pozdrawiam kontrolka już mi świeci już wiem że jest ona od nóżki bocznej jak jest rozłożona, ale skąd miałem wiedziecć że w motorkach nie ma kontrolki ładowania dzieki wszystkim za pomoc pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 (edytowane) Jakiej zaś stopki ? Cyknij fotę tej kontrolki. Kontrolka ciśnienia oleju ma zgasnąć zaraz jak silnik zagada. Jak masz włączony zapłon to kontrolka ma się świecić. Zwracam honor ;) Faktycznie w CB 500 jest kontrolka "Side Stand" ( boczna stopka) na prędkściomierzu. Fajna sprawa :) Edytowane 27 Listopada 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys34l Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Dzieki wszystkim za pomoc może ktoś wie jakie powinno wychodzic napięcie z modulu na obrotomierz u mnie wychodzi 1,5V-1,52V czy tak ma być czy powinno wiecej iść i jaka może być przyczyjna że nie chodzi obrotomierz.Przewody sa raczej dobrze podłączone bo są tylko dwa masa i prądowy czy może ktoś mi w tym pomóc. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Nie wiem jak to wygląda w cb 500??? Ale ja bym poszukał na początek kabla impulsowego. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.