CrossRider Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 Słyszałem, ze jest mozliwe zakupienie licencji do np Hondy CR250 tak zeby mozna bylo ja zarejestrowac. Czy ktos spotkal sie z czyms takim albo sam robil cos takiego we wlasnym motorze? Chyba najdrozsza wydaje sie karta pojazdu która sporo kosztuje. Co dalej, jak to zrobic? Czy oplaca sie kupic crossa i zarajestrowac czy lepiej od razu kupic crossa z mozliwosca rejestraci(ciezko znalesc takiego). Rozwazalem tez mozliwosc zrobienia z takiego crossa samoróby... :roll: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 7 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2004 Witam. Z racji że sam szykuje sie na zakup crosówki w najbliższym czasie próbowałem troche rozeznać sie w tym temacie.Z tego co wyczaiłem są dwie metody- najprostsza to poprostu kupić już zarejestrowanego sprzęta i uniknąć wszystkich problemów, druga to kupić nówke z salony na którą jeśli masz wystarczające chody u delara(importera)danej marki której pojazd kupujesz, wystawią ci oprócz fakturki jakieś kwitki stwierdzające że jest to motorek(nie wiem dokładnie jak to formułuja ale chyba coś na zasadzie że jest to maszyna testowa itp...w każdym razie jest coś takiego że mają prawo zarejstrować i dostać homoolegacje jednego czy dwóch egzemplarzy takie specjalnego pojazdu jakim jest crosówka) specjalny i wyjątkowo dostajesz na niego homologacje i możesz go zarejestrować.Teoretycznie mógłbyć jeszcze kombinować na własną ręke ale bez dobrych chodów(i to pewnie w wielu miescach) szanse masz praktycznie znikome.Myślałem tez czy niedałoby sie zaresjtrować go jako wydumke typu SAM(wkońcu ludziska w garażach robią trajki i innemonstra i jak rzeczoznawca zatwierdzi że nadaje sie do dopuszczenia do ruchu na publicznych drogach mogą je zarejestrować)ale wszystko wskazuje na to że crosóweczka przekracza zbyt wiele norm że może być to poprostu nie do zrobienia a jeśli nawet to nie wiem czy opłacalne(robienie homologacji na własną ręke jest podobno bardzo drogie).Tak więc jak widzisz bardzo dciężki temat...coprawda do zrobienia ale baaardzo trudno! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrossRider Opublikowano 8 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2004 No tak, to moze byc ciezka sprawa. Jednak musze sie nad tym zastanowic, bo zle sie jezdzi niezarejestrowanym motorkiem. Nawet po lesie... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Lutego 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Co do tych 2 egzemplarzy sprowadzanych przez IMPORTERÓW (nie dealerów) z zagranicy bez homologacji, to prawda. Każdy importer może tak zrobić, ale wierzcie mi, że nie ma najmnijeszych szans, żeby takie motorki wyrwać (zazwyczaj wyłapują je baaardzo bliscy znajomi importerów i to zamawiane są nqa długo przedtem, zanim dotrą do Polski). Tak na przykład było z nowym KX2504T na którego miałem straszną chrapkę, ale szybko mnie ostudzili. Co do pozostałych crossówek - o ile motocykl nie ma homologacji na Europę czy nasz kraj, to raczej niewykonalna sprawa, ponieważ wątpię, aby udało się załatwić prywatnymi ścieżkami homologację na motocykl, w przypadku którego takiej homolopgacji nie załatwił (nie wywalczył sobie) sam producent czy importer. Także zarejestrowanie crossówki bez homologacji - raczej niewykonalne oficjalnymi sposobami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrzol Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Też chciałbm zarejestrować kx 80. Ale niemam pojęcia gdzie można znalezć na ramie numery. Niemam żadnych papierów sprowadziłem sobie z Niemiec SAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrossRider Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 A czy nie da sie zarejestrowac jako "SAM" czyli samoroba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 a nie lepiej po prostu kupić enduro? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrossRider Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 nie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 albo kupujesz crossa i jezdzisz tylko po lesie, polach itp, albo kupujesz sprzet typu WR (ktory chyba mozna zarejestrowac) sam musisz zdecydowac... ale uwazam ze nie warto sie bawic w rejestrowanie crossa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Nom WR można zarejestrować:) (sam poluje na taki sprżet :twisted: ) ale to droga zabawka :( Masz kase to polecam :(:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Zarejestrowane enduro to nie to samo co zarejestrwoany cross :twisted: Z hard enduro jest inaczej :) Szkoda ze tak ciezka i za taka kase zarejestrwac crossa nie musial bym sie martwic ze mnie pałki scaigna jak jade na tor 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 WR ki kupionej w salonie tez nie mozesz w zasadzie zarejestrowac ot tak po prostu. Musisz sobie dokupic tzw. kit homologacyjny gdzie otrzymasz bajery typu migacze, lusterka, włącznik św. stopu no i wymagany papier czyli swiadectwo homologacji. Albo inaczej - załatwic poprostu jakos swiadectwo homologacji, ale to bez znajomosci ciezko. Najprosciej to tak jak pisali poprzednicy albo kupic zarejestrowany juz sprzet w kraju albo sprowadzic zarejestrowany za granica. Tylko pamietac jeszcze nalezy , ze co roku trzeba przeglad robic :lol: i znowu bez znajomosci ani rusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 To frajda jak musisz zmykać przed psami :):D W pole i rura :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Moj kolega ma WR i ne mial zednych klopotyw z zarejstrowaniem. Bardzo fajny sprzet, moc jak cross, a da sie zarejstrowac. Chyba ze komus swiatla przeszkadzaja ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.