Skocz do zawartości

motocykl europejski vs usa


krawcu2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich z góry przepraszam jeśli ten temat już był, ale nie potrafiłem znaleść. Konkretnie chodzi mi o różnice pomiędzy gsxr 600 k6 kupionym w europie a takim samym motocyklem sprowadzonym ze stanów. chciałem zaznaczyć od razu, że nie chodzi mi tutaj o takie pierdoły jak licznik w milach i temperatura w farenhaitach, tylko o róznice w silnikach i ogólnie owiewkach i jeszcze jeśli są różnice to jak wygląda serwis takich maszyn ściągniętych ze stanów za pomoc z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra dobra to jest link do tematu w sprawie sporu pana z panem bogusławskim i chętnie bym go przejrzał żeby znaleść interesujący mnie post ale proszę przestać żeby 23 strony przeczytać żeby znaleść 1 post może ktoś się wypowie konkretnie w tym temacie myślę, że jeśli są jakieś różnice innym którzy chcą kupić motocykl ze stanów też to się przyda pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra dobra to jest link do tematu w sprawie sporu pana z panem bogusławskim i chętnie bym go przejrzał żeby znaleść interesujący mnie post ale proszę przestać żeby 23 strony przeczytać żeby znaleść 1 post może ktoś się wypowie konkretnie w tym temacie myślę, że jeśli są jakieś różnice innym którzy chcą kupić motocykl ze stanów też to się przyda pozdrawiam

Temat zaczął się od sporów ale to było dawno temu a teraz się rozwija w innym kierunku - przejrzyj kilka ostatnich postów i dowiesz się jak są serwisowane motocykle ze stanów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wyglądzie jest duża różnica ponieważ na stany mają inne wzory malowań ale pojawiły się na naszym rynku komplety owiewek za nieduże pieniądze.

Może być problem z oryginalnymi częściami w serwisie bo po podaniu numeru VIN mogą odmówić sprowadzenia części. Reszta typu opony,klocki i napęd bezproblemowo.

 

Ps. napisałeś w pierwszym poscie:jak wygląda serwis takich maszyn ściągniętych ze stanów za pomoc z góry dziękuje

A teraz piszesz że nie chcesz serwisować?

Zdecyduj się co chcesz.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki bardzo o to właśnie mi chodziło a nie wiesz może jak wyglada sprawa z mocą jednych i 2 tzn czy te ze stanów mają w jaki kolwiek inny sposób inne silniki ????? A właściwie może jeszcze inaczej czy jak postawie 2 suzuki GSXR 600 k7 obok siebie z tego samego dnia produkcji tyle że jedna ze stanów a 2 z europy to czy można większość części zamienić z jednego do 2. Rozumiecie o co chodzi czy te ze stanów sa gorzej wykonane bo słyszałem takie opinie

 

Chłopie a ty nie masz neta. Wystarczy poklikać i wiesz wszystko, a tak tylko dupę zawracasz.

Różnice są w malowaniu, o pierdołach nie piszę, a tak to taki sam motocykl.

 

może i dupe zawracam ale nikt nie kazał ci odpowiadać mimo to dzięki za informacje jestem usatysfakcjonowany pozdrawiam

 

Ps. napisałeś w pierwszym poscie:jak wygląda serwis takich maszyn ściągniętych ze stanów za pomoc z góry dziękuje

A teraz piszesz że nie chcesz serwisować?

Zdecyduj się co chcesz.

 

złego stwierdzenia użyłem a może zostałem źle zrozumiany chodziło czy jak zawioze do warsztatu albo serwisu to czy bez problemu naprawią czy będzie kłopot z częściami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być problem z oryginalnymi częściami w serwisie bo po podaniu numeru VIN mogą odmówić sprowadzenia części.

jakos nigdy nie mialem z tym problemu chociaz wielokrotnie bylem pytany o VIN. wystarczy podac fabryczne oznaczenie modelu i rocznik lub nr czesci ktory znajdziesz bez problemu w necie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wueska piszesz chyba o autach z przed 10 lat.

 

Nowoczesne samochody są wyposażone w czujnik spalania stukowego, który na bieżąco zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu, do tego dochodzi szereg innych czujników, które ECU wykorzystuje do ustawiania zapłonu i składu mieszanki, pojemności układu dolotowego czy zmiany kąta faz rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deebo wszystko ładnie pieknie ale sa granice których te czuijniki nie przekroczą, dlatego nawet nie mozna wykorzystać potencjału bezyny 100oktanowej w aucie przystosowanym do bezyny 95. Przyrost mocy odczuwamy z racji duzo wyzszej jakosci takich bezyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem jak w motocyklach ale z autami ze stanów jest spory problem jesli chodzi o silniki. Maja inne wyprzedzenie zapłonu i inne nastawy wtryskiwaczy z racji na wiekszą zawartość alkocholu w paliwie.

tylko ze kolega pytal o motocykl japonski importowany z usa a ty piszesz o silnikach wyprodukowanych w usa. jedno do drugiego ma sie jak demokracja do demokracji ludowej.

a co do samochodow z usa to jak wlejesz pare oktanow wiecej to nie zaszkodzi. a skoro piszesz ze brak mozliwosci wykorzystania 100 oktanowej beny to jakis problem to chyba masz w zyciu mase problemow

Edytowane przez ziuT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz dlaczego w USA jest tanie paliwo ? Bo zawiera w sobie sporo alkocholu, produkowanego z sławetnych wielkich pól kukurydzianych.

 

Pozatym jesli twierdzisz ze bezyne 100oktanowa da sie w pełni wykorzystać wysuń argumenty. Ja wiem ze jest inaczej;) kiedyś był o tym spory artykuł z wykresami z hamowni w Auto-swiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz dlaczego w USA jest tanie paliwo ? Bo zawiera w sobie sporo alkocholu, produkowanego z sławetnych wielkich pól kukurydzianych.

 

Pozatym jesli twierdzisz ze bezyne 100oktanowa da sie w pełni wykorzystać wysuń argumenty. Ja wiem ze jest inaczej;) kiedyś był o tym spory artykuł z wykresami z hamowni w Auto-swiecie.

 

Absolutnie nie.Roznica w cenie wynika z duzo mniejszego opodatkowania benzyny.Benzyna moze, tutaj w USA,ale nie musi, zawierac do 10 % ethanolu (tzw E10).Cena ethanolu to okolo 80% ceny benzyny,jak widzisz dodatek alkoholu do benzyny ma minimalny wplyw na cene produktu koncowego.

W USA jest okolo 80 roznych,regionalnych mixow benzyny,jest to wymagane przez agancje ochrony srodowiska,EPA.Sa tez zmiany sezonowe,benzyna letnia jest inna niz zimowa.

Inne ustawienia,czy tez regulacje silniow wynikaja z roznic w testach homologacyjnych na toksycznosc spalin w stosunku do europejskiego Euro III,czy tez cokolwiek jest tam teraz aktualne.

 

Jezeli chodzi o bezyny wysokooktanowe czy tez wyscigowe to wlewanie czegos takiego do auta to wyrzucanie kasy i tez ,potencjalny spadek osiagow.Wyjatkiem moga byc silnii turbodoladowane o ile istnieje mozliwosc podniesienia cisnienia doladowania.

W przypaku wysokoobrotowych silnikow motocyklowych R4 duzo wazniejsza jest predkosc spalania niz liczba oktanowa.Wyscigowe,czy tez lotnicze, paliwo przeznaczone do turbodoladowanych silnikow absolutnie nie nadaje sie do sportow.

Ale to temat na zupelnie inna dyskusje.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...