Skocz do zawartości

cbr 600 f3 95r.


marcin233
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

No zalałem swój moto ale juz wymieniłem świece na nowe.

No ale jak odpaliłem nie mogła utrzymac wolnych obrotów to je troche podregulowałem.

No ale cos mi nie gralo no to ściągam kolejno fajki ze swiec no i pierwsza moto zgasło załozyłem odpaliłem no i dalej kolejna to samo

przy czwartej nic sie nie dzieje zero reakcji moto chodzi jak chodziło. Iskra jest nie weim co sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim wypadku wybierz się do kogoś, kto się zna na tym, bo sledząc Twój problem to przypominam sobie, ze blado się orientujesz a tu wychodzi na to, Że żarty się skończyły.

Zawory, gaźniki, ciśnienie w cylindrze a może przewód WN bo raczej nie cewka bo nie chodzi an jednym.

Zamierzasz sam się bawić i masz do tego zaplecze???

Myślę,że taniej wyjdzie i szybciej jak zdasz się na fachowca.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No zalałem swój moto ale juz wymieniłem świece na nowe.

No ale jak odpaliłem nie mogła utrzymac wolnych obrotów to je troche podregulowałem.

No ale cos mi nie gralo no to ściągam kolejno fajki ze swiec no i pierwsza moto zgasło załozyłem odpaliłem no i dalej kolejna to samo

przy czwartej nic sie nie dzieje zero reakcji moto chodzi jak chodziło. Iskra jest nie weim co sie dzieje

Robisz poważny błąd zdejmując fajki na pracującym silniku bo grozi uszkodzeniem modułu zapłonowego który nawet używany do tanich rzeczy nie należy.

Są inne sposoby w celu sprawdzenia który cylinder nie pali i powinno się to robić w miarę szybko a nie utrzymywać na obrotach niesprawnego silnika bo potem koszty napraw rosną lawinowo.

W tym przypadku wypada sprawdzić sprawność układu zapłonowego (fajka lub kabel zapłonowy tego cylindra),

Sprawdzić luzy zaworowe oraz kompleksowo przejrzeć i wyczyścić baterię gaźników.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek uważaj.... dodaj wiek chlopaka do pojemności silnika, podziel przez ilość wcześniej posiadanych motocykli i pomnóż przez ilość postów, a wyjdzie Ci że chlopak ma już "klatkę" uspawaną i leje 2 litry oleju wiecej :icon_mrgreen: :icon_razz: ... żartuję...

 

Moim zdaniem problem tkwi w gaźnikach i ukladzie zasilania-trzeba po prostu wyczyścić porządnie gazniki, dokonac odpowiedniej regulacji- bo moto nie jest nowe, i zrobic synchro na koncu, oczywiście zakladam ze filtry paliwa i powietrza są nowe...oczywiscie...

Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt doświadczenie słabe. To mój pierwszy moto tej klasy no i sie dopiero oswajam z samym motorem jak i jego podzespołami.

Pewnie skorzystam z pomocy fachowca jak radzicie.

Mam do niej całego manuala co i jak po kolei ale nie mam zamiaru niczego rozbierać.

Co do postów no faktycznie mało ale wiecie ciężko zabierać głos w sprawach których się nie ma pojęcia i pisć posty tylko po to żeby nabić licznik a nie mające znaczenia dla nikogo(SPAM). Jak będę mógł komuś pomóc na pewno to zrobię.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...