marcin233 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam No zalałem swój moto ale juz wymieniłem świece na nowe. No ale jak odpaliłem nie mogła utrzymac wolnych obrotów to je troche podregulowałem. No ale cos mi nie gralo no to ściągam kolejno fajki ze swiec no i pierwsza moto zgasło załozyłem odpaliłem no i dalej kolejna to samo przy czwartej nic sie nie dzieje zero reakcji moto chodzi jak chodziło. Iskra jest nie weim co sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 W takim wypadku wybierz się do kogoś, kto się zna na tym, bo sledząc Twój problem to przypominam sobie, ze blado się orientujesz a tu wychodzi na to, Że żarty się skończyły. Zawory, gaźniki, ciśnienie w cylindrze a może przewód WN bo raczej nie cewka bo nie chodzi an jednym. Zamierzasz sam się bawić i masz do tego zaplecze??? Myślę,że taniej wyjdzie i szybciej jak zdasz się na fachowca. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam No zalałem swój moto ale juz wymieniłem świece na nowe. No ale jak odpaliłem nie mogła utrzymac wolnych obrotów to je troche podregulowałem. No ale cos mi nie gralo no to ściągam kolejno fajki ze swiec no i pierwsza moto zgasło załozyłem odpaliłem no i dalej kolejna to samo przy czwartej nic sie nie dzieje zero reakcji moto chodzi jak chodziło. Iskra jest nie weim co sie dzieje Robisz poważny błąd zdejmując fajki na pracującym silniku bo grozi uszkodzeniem modułu zapłonowego który nawet używany do tanich rzeczy nie należy. Są inne sposoby w celu sprawdzenia który cylinder nie pali i powinno się to robić w miarę szybko a nie utrzymywać na obrotach niesprawnego silnika bo potem koszty napraw rosną lawinowo. W tym przypadku wypada sprawdzić sprawność układu zapłonowego (fajka lub kabel zapłonowy tego cylindra), Sprawdzić luzy zaworowe oraz kompleksowo przejrzeć i wyczyścić baterię gaźników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Piotrek uważaj.... dodaj wiek chlopaka do pojemności silnika, podziel przez ilość wcześniej posiadanych motocykli i pomnóż przez ilość postów, a wyjdzie Ci że chlopak ma już "klatkę" uspawaną i leje 2 litry oleju wiecej :icon_mrgreen: :icon_razz: ... żartuję... Moim zdaniem problem tkwi w gaźnikach i ukladzie zasilania-trzeba po prostu wyczyścić porządnie gazniki, dokonac odpowiedniej regulacji- bo moto nie jest nowe, i zrobic synchro na koncu, oczywiście zakladam ze filtry paliwa i powietrza są nowe...oczywiscie... Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin233 Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 No fakt doświadczenie słabe. To mój pierwszy moto tej klasy no i sie dopiero oswajam z samym motorem jak i jego podzespołami. Pewnie skorzystam z pomocy fachowca jak radzicie. Mam do niej całego manuala co i jak po kolei ale nie mam zamiaru niczego rozbierać. Co do postów no faktycznie mało ale wiecie ciężko zabierać głos w sprawach których się nie ma pojęcia i pisć posty tylko po to żeby nabić licznik a nie mające znaczenia dla nikogo(SPAM). Jak będę mógł komuś pomóc na pewno to zrobię. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja bym zaczal od sprawdzenia luzow zaworowych, a potem gazniki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin233 Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Myślę że to gaźnik bo jak wykreciłem swiece po ściągnieciu fajki była zupełnie sucha. No poprostu jak by w ogóle nie dostawał paliwa na ten baniak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.