Skocz do zawartości

FZS 600 czy CBR F3


Rekomendowane odpowiedzi

A co zrobiłeś? Po sezonie potrzaskałeś motór?

 

Miałem wypadek jeszcze w maju tego roku, podczas wyprzedzania na trasie kierowca samochodu osobowego jak sam stwierdził nie spojrzał w lusterko boczne i rozpoczął ten sam manewr na samochodzie jadącym przed nim. zjechałem pod lewą krawędz jezdni, podkręciłem jeszcze manetkę aby uciec, niestety zaczepiłem barkiem o lusterko, straciłem równowagę, motocykl złapał poboczę nad reszta juz nie miałem kontroli. Tak wyglada teraz motocykl:

http://picasaweb.google.pl/pettitte123/Cbr...075136385405906

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany, wygląda tak jakby jego właściciel już nie żył. A ty cały?

 

Kota nie chce, nie podoba mi się z wyglądu jego przód. Większość czasu i tras bedę latał sam, czasem tylko pasażerka odwiedzi tylne siodło. W f3 podoba mi się kop i chyba jest wyraźnie mocniejszy niż w fzs ?

 

Ale czy da rade taką f3 machnać po polskich drogach np traske Szczecin-Wawa-Katowice ? Mam na myśli komforst na tyle, żeby jeszcze siąść z moto i pójsć na piwo przed snem :) Czy cbrka wystarczajaco dobrze chroni przed wiatrem ?

 

Ktoś ładnie napisał, że jak kupie fzs to będę wiecznie myslał jak to jest na ścigu. Juz teraz mam taką ciekawośc, oczywscie mowie o jazde takim cudem przez sezon, a nie że kolega da się przejechac 5 km :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy da rade taką f3 machnać po polskich drogach np traske Szczecin-Wawa-Katowice ? Mam na myśli komforst na tyle, żeby jeszcze siąść z moto i pójsć na piwo przed snem smile.gif Czy cbrka wystarczajaco dobrze chroni przed wiatrem ?

 

 

Moim zdaniem da radę. Ja robiłem nią po polsce trasy rzędu 500-600km na jeden raz i było ok. Oczywiście, że byłem zmęczony ale nie mdlałem i nie miałem ochoty rzucić motocykla do rowu :) Wydaję mi się, że przy takich podróżach znacznie więcej zależy od Ciebie niż od motocykla którym jedziesz, zależy od tego co Ci daje przyjemność. Bo jeden na ścigu zjedzie pół europy z bananem na ustach a drugi lata na paneuropenie i narzeka na dziurawe drogi, złą pozycje itp. Reasumując to dla chcącego nie ma nic trudnego a cbr jest idealnym kompromisem między motocyklem sportowym a turystycznym. Ochrona przed wiatrem? Bardzo dobra. Cbr ma dużo plastików co mocno poprawia aerodynamikę na trasie - a jak zakupisz sobie wyższą szybkę (np. sportową bouble double) to wtedy już w ogóle można latać z niezłymi przelotowymi tylko lekko chowając głowę za owiewkę.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ale czy da rade taką f3 machnać po polskich drogach np traske Szczecin-Wawa-Katowice ? Mam na myśli komforst na tyle, żeby jeszcze siąść z moto i pójsć na piwo przed snem :) Czy cbrka wystarczajaco dobrze chroni przed wiatrem ?

 

Ktoś ładnie napisał, że jak kupie fzs to będę wiecznie myslał jak to jest na ścigu. Juz teraz mam taką ciekawośc, oczywscie mowie o jazde takim cudem przez sezon, a nie że kolega da się przejechac 5 km :)

Duzo zalezy od Twojego wzrostu. Jesli jestes wysoki to na fazerze moze byc Ci niewygodnie bo bedziesz musial sie garbic zeby schowac sie za owiewką. Natomiast jesli jestes niski to cebra moze byc niewygodna bo bedziesz musial sie mocno pochylic zeby dostac krótkimi rękami do kierownicy :).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast jesli jestes niski to cebra moze byc niewygodna bo bedziesz musial sie mocno pochylic zeby dostac krótkimi rękami do kierownicy

 

 

Mhmm tutaj Panie Lime nie mogę się z Tobą zgodzić. Cbr jest małym motocyklem, może nie tak małym jak najnowsze generacji sportowych przecinaków ale jest mała i osobom niskim będzie nie niej wygodnie - problemów upatrywałbym bardziej w osobach wysokich dla których będzie to mocno niewygodna pozycja i kiepska ochrona przed wiatrem - fazer w wersji S ma znacznie wyższą owiewkę.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhmm tutaj Panie Lime nie mogę się z Tobą zgodzić. Cbr jest małym motocyklem, może nie tak małym jak najnowsze generacji sportowych przecinaków ale jest mała i osobom niskim będzie nie niej wygodnie - problemów upatrywałbym bardziej w osobach wysokich dla których będzie to mocno niewygodna pozycja i kiepska ochrona przed wiatrem - fazer w wersji S ma znacznie wyższą owiewkę.

Heh, no widzisz Panie Lisie :P, kazdy odbiera poszczegolne motocykle inaczej. Mi na fazerze bylo niewygodnie (jestem z tych wyzszych ;)), a jak sie przysiadlem do F3 to bylo mniej wiecej tak jak na jajku, czyli ok.

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe życie człowiek się uczy, ja jestem z tych niższych i byłem święcie przekonany, że mniejszym wygodniej :) Więc chyba trzeba uznać, że na CBR i małym i dużym będzie ok a jeśli chodzi o wysokich na fazerze... no cóż, nie będę się wypowiadał dopóki nie urosnę :D

W końcu na jajeczku się zatrzymałeś na sezon 09? Czy to moto na szkockie klimaty?

Edytowane przez foks

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu na jajeczku się zatrzymałeś na sezon 09? Czy to moto na szkockie klimaty?

Na szkockie klimaty kazde moto jest dobre, i to do tego stopnia ze od kiedy tu przyjechalem zacząłem zmieniac sprzęty jak rękawiczki :). Z jajeczkiem juz koncze przygode. Na sezon 09 bedzie F3 :D.

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra decyzja, gratuluję :) No i oby długo i bezpiecznie służyła

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szerokości, bajo :)

 

A do Polski zamierzasz ja sprowadzić? Jak sobie poradzisz z kierownicą po prawej stronie? :P

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...