Boa Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Beti- Ceneo to tylko wyszukiwarka, nie żaden sklep ;p Do Twojej Chądy polecam te oponki, które ja mam, czyli Avon Venom sprawdź na www.motoopony.pl Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beti Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Oki, dzieki:) popatrze:) zapoznam sie z cenkami i kto wie...a prawda jest taka, ze mi sie spieszy:) co do tych opon, o ktorych ja mowilam...moze Kenko....albo Keno...ehhh...nie wiem jak brzmi dokladnie nazwa....bo to kolega mi przez telefon mowil...i nie moglam go zbyt dobrze zrozumiec...po prostu sam byl zmieniac opony przy swoich i rozgladnal sie dla mnie....albo nie bede zawracac sobei glowy jakimis obcymi nazwami, tylko cos co brzmi znajomo przynajmniej innym:) Jeszcze raz dzieki Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/beti/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Co do realizacji, to w 2-3 dni od zamówienia powinnaś mieć paczkę u siebie :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abramsm1a1 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam Koledzy piszę kolejny raz może tym razem zostanę wysłuchany. Interesuje mnie opinia motocyklistów mających do czynienia z vn800 classic Opony mojego moto osiągają krytyczne granice zużycia i zastanawiam się na co je zamienić do tej pory używałem Brigstonów i byłem z nich zadowolony może ktoś może wypowiedzieć się o poniższych oponach używanych w VN co wybrać: Pirelli Route MT 66 140/90R16 71 H Tył TL diagonalna Michelin COMMANDER 140/90R16 77 H TL/TT Tył diagonalna Metzeler ME 880 Marathon 140/90R16 77 H Tył XL B MBS Bridgestone G 702 140/90R16 71 H TT diagonalna Metzeler ME 880 Marathon 140/90R16 77 H Tył XL B NWS Metzeler ME 880 Marathon 140/90R16 77 H Tył XL B WW Dunlop D404 140/90R16 71 H TT diagonalna szosowa Pozdrawiam i czekam na opinie Gregorio :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Ponieważ jeżdżę motocyklem trochę z innej bajki więc nie powiem Ci jak te opony się sprawują ale spośród Michelina, Pirelli i Metzelera zdecydowanie najlepiej się sprzedaje Metzeler ME 880. Pirelli i Michelin to śladowe ilości mimo niższej ceny ... hmm o czymś to chyba świadczy. NWS to Narrow White Stripe czyli opona z cienkim białym paskiem WW to White Wall czyli opona z białym bokiem MBS to normalna ME 880 diagonalna z opasaniem (B) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dinar Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Mam Shadowa C2 2004r i opona tylna [170/80-15'']jest już marna i chce kupić nową.Ta obecna jest śliska,twarda dziwne ma zachowanie,kolega twierdzi że na kardanie inaczej opona się zachowuje tutaj dochodzi tak jak by do zerwania przyczepności.Widzę że są opony z gęstym lub rzadkim bieżniku jaką wybrać,może zamienić na 180/70-15 dodam że motor używany będzie tylko w okolicy zamieszkanie,żadnych dużych tras nie przewiduje,kilometrów też na pewno niewiele zrobię.Tak przy okazji jakie ciśnienie powinno być przód,tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jezdze do kilku sezonów i mogę z czystym sumieniem polecic angielskiego Avona Venom http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/venom Ma swietna przyczepnośc i żywotnośc. Rozmiaru nie zmieniaj, bo tylna felga w Shadole jest za wąska- ma tylko 3.5 cala szrokości. Ciśnienie na tyle to 2.25 bara solo i 2.80 z pasażerem. Z przodu 2.25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemur3 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam!!! Mam pytanie: jaki przebieg powinna wytrzymać tylna opona w motocyklu typu cruiser. Jeżdżę Yamahą 1300 i widzę,że po przebiegu niespełna 14.000 km opona dokonuje żywota. Czy to normalne? Jeżdżę spokojnie,turystycznie i bez nadmiernego obciążenia. Ile kilometrów przebiegu wytrzymują wasze gumy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ile kilometrów przebiegu wytrzymują wasze gumy ? Moja chyba nie dożyje 8tys, ale parę razy się ładnie już kopcila :bigrazz: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Z moich doświadczen wynika że wybór opony jest kompromisem pomiędzy przyczepnoscia a trwałością. Ostanio jeżdże na Dunlopach. 7 tyś po Norwegi gdzie podobno na pólnocy asfalt ma być "ostry" nie zrobiło na nich żadnego wrażenia. Trochę popiskują przy ostrym hamowaniu i mają uślizgi na mokrym. Wcześniej były Bridgestone, bardziej miekie i przyczepne. Zjechałem je przez brak znajomości mojego motorka. Zaniedbałem wymiane oleju w lagach i przednia przyponała krajobraz z pogórza, tylna poszła w schody. Marcin z Motogarażu w Opolu z Timonem :notworthy: uświadomili mi jak ważna jest wymiana oleju w lagach jesli chce mieć się sprawne opony. W orginalej serwisówce do Wild Stara nie ma o tym ani słowa. Znaczy w rozbudowanym manualu jest jak się wymienia bez podania przebiegu lub czasu. No i najważniejsze, opony kupione w serwisie w Prochowicach pod Legnicą, z fachową poradą i danymi :lalag: , nówki, z tego roku produkcji, może troche drożej, ale to rzecz względna. Bezpieczeństwo nie ma ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rymek Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam kolegow. Szukam parametrow tylnej opony do marudki. Ma ktos moze? Przekopalem serwisowke i nie moge znalezc :) Dodatkowo, moze ktos polecic jakis dobry sklep z oponami? Najlepiej tanie, moga byc uzywane ale bez przesady :) I najlepiej w okolicach krakowa. A moze ktos ma do sprzedania tylna opone po rozsadnej cenie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 150/90-15 M/C 74H i z tego co poczytałem to polecali Dunlopa... D404 ale ja się nie znam :-D Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam kolegow. Szukam parametrow tylnej opony do marudki. Ma ktos moze? Przekopalem serwisowke i nie moge znalezc :) Dodatkowo, moze ktos polecic jakis dobry sklep z oponami? Najlepiej tanie, moga byc uzywane ale bez przesady :) I najlepiej w okolicach krakowa. A moze ktos ma do sprzedania tylna opone po rozsadnej cenie? :) ja swoja kupiłem z allegro, używaną z okolic wrześni,(koles chyba zwozi z zachodu) juz nie wiem jaki jest tam adres ale dostalem ja za 40zł bridgestone, bierznik mial jeszcze ok 2 mm na srodku wiec o wiele wiecej niz z mojej opony ktora wczesniej mialem z ktorej juz sterczaly drutu i widac bylo plutno. jak szukasz zamiennika to ja tam uważam że jakies magiczne zasady ze tylko nówka bo inaczej bedzie dramat sa wyssane z palca. zrobilem na tym bridgesonie 5000 km po ukrainie gdzie drogi bylo klasy zero, plus w polsce drugi tyle i zdarla sie ok 1mm, jezdzi sie na niej dobrze. druga opcja jest troche bardziej czasochlonna, firmy ktore sprzedaja opony np larsson, wystawiaja co jakis czas opony wysezonowany, czyli nowe ale stare, ceny sa bardzo atrakcyjne, opony sa nówki tyle ze chyba oni maja jakis czas waznosci, i pozniej juz jej nie wolno im normalnie sprzedac. nie wiem ale sa o wiele tansze niz zwykle, czesto na koniec roku sa takie promocje. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rymek Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ja swoja kupiłem z allegro, używaną z okolic wrześni,(koles chyba zwozi z zachodu) juz nie wiem jaki jest tam adres ale dostalem ja za 40zł bridgestone, bierznik mial jeszcze ok 2 mm na srodku wiec o wiele wiecej niz z mojej opony ktora wczesniej mialem z ktorej juz sterczaly drutu i widac bylo plutno. jak szukasz zamiennika to ja tam uważam że jakies magiczne zasady ze tylko nówka bo inaczej bedzie dramat sa wyssane z palca. zrobilem na tym bridgesonie 5000 km po ukrainie gdzie drogi bylo klasy zero, plus w polsce drugi tyle i zdarla sie ok 1mm, jezdzi sie na niej dobrze. druga opcja jest troche bardziej czasochlonna, firmy ktore sprzedaja opony np larsson, wystawiaja co jakis czas opony wysezonowany, czyli nowe ale stare, ceny sa bardzo atrakcyjne, opony sa nówki tyle ze chyba oni maja jakis czas waznosci, i pozniej juz jej nie wolno im normalnie sprzedac. nie wiem ale sa o wiele tansze niz zwykle, czesto na koniec roku sa takie promocje. pozdrawiam kurcze, adresu do goscia nie znalazlbys w historii transakcji? albo chociaz nick z allegro, cokolwiek. Wywalic 350zl na nowke mi sie nie usmiecha :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek55 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 z instrukcji serwisowej VZ800 97 Przód rozmiar opony 130/90-16 67H Tył rozmiar opony 150/90-15 M/C 74H limit głebokości - przód 1.6 mm limit głębokosci - tył 2,0 mm Cisnienie na zimno przód 200 kPa 2.00 kg/cm2 29psi tył 225 kPa 2.25 kg/cm2 33psi :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.