Skocz do zawartości

Iż-350


mcfrag
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niemcy robili solidnie i porzadnie tak ze zadnych problemow ze stopka centralna ani innymi podzespolami nie bylo w moto, w przeciwienstwie do ruskiej mysli technicznej, kopiujacej wszystko i wszystkich, bez ladu i skladu, gdzie nawet klamki pekaly...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jakiw masz doswiadczenie z ruskami, ale takie generalizowanie nie ma sensu. Iże, zwłaszca te starsze są wykonane bardzo porządnie, mam i wiem. Zaznaczam że mówie o iżu, a nie o Uralu/Dnieprze, które zapracoawly sobie na takie jak twoja oceny.

 

Wracaac do Iża-49 jest na pewno wykonany lepiej niż NZ, zwłaszcza żeliwna (głównie dzięki lepszym gatunkowo materiałom niż niemieckie wojenne - wtedy wszystko co gatunkowe było pakowane w lotnictwo i czołgi). Mówię teraz o trwałości silnika, niezawodności itp. Dobrze zrobiony Iż posłuzy dlugo.

 

A co do centraliz tłoczonej blachy - Niemcy wprowadzili je jako remedium na pękajace żeliwne podstawki. Jak widać, im także zdarzało się nie do końca poprawnie coś zaprojektować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Słuchajta, Jeż mi pali do tyłu, co robic oprócz załorzenia kasku na zęby? I to praktycznie co drugi strzał.....

Dwusuw może pracować w obu kierunkach pod warunkiem, ze odpowiednio się go nakieruje (czyli zakręci wał w prawo lub lewo).W motocyklu odpowiada za to mechanizm kopniaka i nie da sie przekopać silnika w tył. W twoim przypadku najprawdopodobniej zapłon jest za wczesny i dla tego po zaskoczeniu zapłonu wał odbija i obraca się przeciwnie niż powinien. Ponieważ nie masz jak się wydaje oryginalnego przyśpieszacza zapłonu, więc punkt przeskoku iskry musi być obecnie bardzo bliski GMP i w złożeniu z zapewne już wyeksploatowanym rozrządem (czyli luźny tłok w cylindrze + luzy na wale, ew. możliwy nagar na oknach wlotowych) przy normalnym uruchamianiu kopniakiem masz inicjowanie pracy raz do przodu, raz do tyłu. Jedyna rada to opóźnienie zapłonu co jednak zaowocuje zapewne trudnością z odpaleniem i brakiem pełnej mocy silnika. Inne rozwiązanie (właściwe) to zdobycie dobrego aparatu zapłonowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Granat jechał sęk twój aparat

po prostu może elektronik

Zresztą teraz na tapecie moje zawieszenie jest i proszę nie zawracać gitary jakimś tam zapłonem niecH wszyscy się skupią na moim zawieszeniu DO URALA

No to pa.

ZADZWONIĘ JAK ZWYKLE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...