MOC Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Niemcy robili solidnie i porzadnie tak ze zadnych problemow ze stopka centralna ani innymi podzespolami nie bylo w moto, w przeciwienstwie do ruskiej mysli technicznej, kopiujacej wszystko i wszystkich, bez ladu i skladu, gdzie nawet klamki pekaly... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcfrag Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Nie wiem, jakiw masz doswiadczenie z ruskami, ale takie generalizowanie nie ma sensu. Iże, zwłaszca te starsze są wykonane bardzo porządnie, mam i wiem. Zaznaczam że mówie o iżu, a nie o Uralu/Dnieprze, które zapracoawly sobie na takie jak twoja oceny. Wracaac do Iża-49 jest na pewno wykonany lepiej niż NZ, zwłaszcza żeliwna (głównie dzięki lepszym gatunkowo materiałom niż niemieckie wojenne - wtedy wszystko co gatunkowe było pakowane w lotnictwo i czołgi). Mówię teraz o trwałości silnika, niezawodności itp. Dobrze zrobiony Iż posłuzy dlugo. A co do centraliz tłoczonej blachy - Niemcy wprowadzili je jako remedium na pękajace żeliwne podstawki. Jak widać, im także zdarzało się nie do końca poprawnie coś zaprojektować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 NIe wiem jak jest w IZu ale ja w swojej NZ mam solidna metalowa... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Ciezko cos modernizowac jak w dzien bombaruja ci fabryke amerykanie, w nocy anglicy a ze wschodu coraz głosniej słychac ruskie czołgi:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcfrag Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 NIe wiem jak jest w IZu ale ja w swojej NZ mam solidna metalowa... :icon_mrgreen: Sprawdziłem - ja też mam metalową w Iżu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 hihi tak gada mój Jeż:-) http://pl.youtube.com/watch?v=RxwbtUQzA0c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Mcfrag-wisisz mi flakon za brak autoryzacji filmu z bazaru, przeciez tak niewyjsciowo wygladam ze jakies nieporozumienie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcfrag Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 He he, po flakonie wypiękniejesz? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ja nie, ale swiat na troche tak :biggrin: to co na bajzlu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Słuchajta, Jeż mi pali do tyłu, co robic oprócz załorzenia kasku na zęby? I to praktycznie co drugi strzał..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Słuchajta, Jeż mi pali do tyłu, co robic oprócz załorzenia kasku na zęby? I to praktycznie co drugi strzał..... Dwusuw może pracować w obu kierunkach pod warunkiem, ze odpowiednio się go nakieruje (czyli zakręci wał w prawo lub lewo).W motocyklu odpowiada za to mechanizm kopniaka i nie da sie przekopać silnika w tył. W twoim przypadku najprawdopodobniej zapłon jest za wczesny i dla tego po zaskoczeniu zapłonu wał odbija i obraca się przeciwnie niż powinien. Ponieważ nie masz jak się wydaje oryginalnego przyśpieszacza zapłonu, więc punkt przeskoku iskry musi być obecnie bardzo bliski GMP i w złożeniu z zapewne już wyeksploatowanym rozrządem (czyli luźny tłok w cylindrze + luzy na wale, ew. możliwy nagar na oknach wlotowych) przy normalnym uruchamianiu kopniakiem masz inicjowanie pracy raz do przodu, raz do tyłu. Jedyna rada to opóźnienie zapłonu co jednak zaowocuje zapewne trudnością z odpaleniem i brakiem pełnej mocy silnika. Inne rozwiązanie (właściwe) to zdobycie dobrego aparatu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 wybieram opcje 2 tylko skad wziac DOBRY orginalny aparat zapłonowy do jeża 49????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Granat jechał sęk twój aparat po prostu może elektronik Zresztą teraz na tapecie moje zawieszenie jest i proszę nie zawracać gitary jakimś tam zapłonem niecH wszyscy się skupią na moim zawieszeniu DO URALA No to pa. ZADZWONIĘ JAK ZWYKLE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Ty sie czep swojego smiecia i pilnuj w odpowiedniej rajce, tu rzadza Jeże:P a jak ktos cos gdzies na temat aparatu to ja wiadomo:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Ty sie czep swojego smiecia i pilnuj w odpowiedniej rajce, tu rzadza Jeże:P a jak ktos cos gdzies na temat aparatu to ja wiadomo:-) A jak CI pali do tyłu to wiesz jak kierownicę przełożyć ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.