obywatel88 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 witam, jestem posiadaczem yamahy xt 600 rocznik 1990. Od pewnego czasu gdy jezdze w terenie gdy zagrzeje mi się mocniej silnik moto bardzo odczówalnie traci moc i wraca dopiero po 15 minutowym postoju z wyłączonym silnikiem, problem ten coraz czesciej i w krotszym czasie sie pojawia, nie wiem czego to jest wina, może wina pompy oleju? jesli ktoś miał taki problem lub może mi pomóc to prosiłbym o wiadomość, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Być może za bardzo dajesz mu w palnik i silnik puchnie - przyciera się. Zacznij od spuszczenia oleju, zobacz w jakim jest stanie może wymień na jakiś dobry, może jest go za mało. Jak to nie pomoże to chyba czeka cię rozbiórka. A świeca jaki ma kolor ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Jeszcze przed spuszczeniem tego oleju sprawdz luzy zaworow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Pewnie zawory sa za ciasne,teraz pytanie jak dlugo jezdziles w takim stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obywatel88 Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 w takim stanie jezdziłem jakies trzy cztery godziny, olej sprawdzam tak po 15-20 minutach pracy silnika i jest go dokladnie pol stanu a wlałem motula 15 w 50... w takim stanie jezdziłem jakies trzy cztery godziny, olej sprawdzam tak po 15-20 minutach pracy silnika i jest go dokladnie pol stanu a wlałem motula 15 w 50... jak są za ciasne zawory co wtedy sie dokladnie dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 A moja rada taka żeby sprawdzić jeszcze ładowanie bo objawy jak by walnietego reglera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 jak są za ciasne zawory co wtedy sie dokladnie dzieje? Witam wypalaja sie gniazda zaworow w glowicy... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam wypalaja sie gniazda zaworow w glowicy... pozdrawiam To z czasem. :icon_evil: Pierwszym objawem jest niedomykanie się zaworów, które zostają podparte w wyniku wydłużenia się trzonków od działającej temperatury. Niedomykanie się spowodowane jest skasowaniem luzu między trzonkiem zaworu i elementem go naciskającym (szklanka popychacza, dźwigienka zaworowa, krzywka - w zależności od konkretnej budowy silnika). W efekcie silnik traci moc i szybko się przegrzewa. Po ostygnięciu sytuacja wraca do normy, ale po pewnym czasie następuje właśnie wypalanie gniazd i grzybków. Dla tego koniecznie sprawdź czy luzy ustawione są prawidłowo. Mam nadzieję, że wytłumaczyłem zjawisko w sposób zrozumiały. Pozdrawiam. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.