sq9jkt Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Przykład z samochodu, a przecież klucz do moto i klucz do auta to niemal to samo. Dorobienie klucza do BMW E39 (z immobiliserem w kluczu) - tylko autoryzowana stacja - 750 zł jeśli klucz ma się z sobą - 1500 zł w razie zgubienia... Także moim zdaniem 3 paki za oryginał, z immobiliserem jest jeszcze do przełknięcia... pzdr Witam Dominik ja napisałem o salonie volvo i poradziłem koledze żeby zapytał w swoim salonie ile kosztuje bo jak widzisz są straszne różnice cenowe a np w volvo nie jest ważne czy masz jeden czy dwa , pilot jest połączony z grotem i możesz sam klucz a możżesz komplet z pilotem z tym że masz orginał i nikt ci nie powie złego słowa na ten temat a przecież zadzwonienie i zapytanie niewiele kosztuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Listopada 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Ciekawe swoją drogą czym się różni klucz do bmw od klucza do volvo, poza dwukrotnie wyższą ceną... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 (edytowane) Logo firmy :) sama nazwa na to wskazuje: Bedziesz Miał Wydatki :) a w bmw masz klucz połączony z pilotem jak w volvo ?? Dlatego czasem warto spytać w serwisie bo klucznicy myślą z\że cena jest taka sama wszędzie zobaczymy co sam zainteresowany ustali i jak to wygląda w przypadku moto Edytowane 14 Listopada 2008 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 W samochodzie przecież to banał ;] do immo można sie dostać bez problemu i programowac sobie nawet 4 różne kluczyki. Mozna nawet immo wypieprzyć. Wszystko z przyjaznego dla uzytkownika oprogramowania prostego w obsłudze. Kwestja naciecia klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 no mi to samo powiedzieli w autoryzowanym - tylko dodli ze trzeba miec czerwony kluczyk zeby dopisać kod do koputera.Bo z tego co ja ich zrozumiałem to nie kodujej sie kluczyka tylko komputer.Kluczyk orgnialnie ma tam jakis kod ty go "wycinasz" na wzór swojego i dopisujesz kod tego kluczyka do kompa zeby go rozpoznawał. Teraz to juz sam nie wiem co mysleć, skoro w dwoch autoryzowanych salonach sa 2 oddmienne wersje. pzdr Mycior, ciekawa sprawa, ale na prawdę nic mi nie wspominali o żadnym czerwonym kluczyku. A pytałem dwa razy i do tego jeszcze pytałem czy ten kluczyk to w 100% oryginał Hondy - oczywiście, że tak. Na dniach jadę go kupić i zapytam jeszcze raz. Wszystko tutaj przeleję :) Przykład z samochodu, a przecież klucz do moto i klucz do auta to niemal to samo. Dorobienie klucza do BMW E39 (z immobiliserem w kluczu) - tylko autoryzowana stacja - 750 zł jeśli klucz ma się z sobą - 1500 zł w razie zgubienia... Także moim zdaniem 3 paki za oryginał, z immobiliserem jest jeszcze do przełknięcia... pzdr Dominik ma rację, kolega do LT - blaszaka dorabiał kluczyk w MCFlek w Auchanie za 250 złotych z kodowaniem immo. Dlatego wydawało mi się naturalnym, że nie potrzebuję żadnych dodatkowych rzeczy ("czerwony klucz matka"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoR6 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Z tego co sie orientuje to Honda nie posiada czerwonego kluczyka -matki. Takie rozwiazanie stosuje min. Yamaha. W Hondzie mozna skopiowac(immo) z kazdego kluczyka z zestawu(2 kluczyki), a w Yamaszce tylko z czerwonego(3 w zestawie:jeden czerwony i 2 czarne). Nie slyszalem tez o mozliwosci dorobienia kluczyka po danych VIN, dow. rej. A 300zl za dorobienie to chyba standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 W Hondzie (HISS) i Suzuki (SIPS) nie ma klucza matki, aby w kodować nowy kluczyk z immobiliserem wymagany jest jeden działający kluczyk i niestety oryginalny (nie ma na razie zamienników) kluczyk z wyciętymi ząbkami z immo. Chyba że posiadamy wersję z USA (tam nie ma immobiliserów) W Yamaha i Kawasaki z immobiliserem do w kodowania nowego kluczyka jest wymagany kluczyk matka koloru czerwonego i 2 kluczyki koloru czarnego w Yamaha, 2 koloru szarego w Kawasaki. Bez kluczyka matki niestety w ASO ani rusz i z tego co się orientuję po za kluczykiem matką muszą być kodowane 2 kluczyki. Niestety zamawiając po numerze VIN kluczyk do moto, często przychodzi surowy bez ząbków który wymaga wycięcia oraz w kodowania, rzadziej z wyciętymi ząbkami również wymagający w kodowania. Do Hondy niestety nie da się zeskanować kluczyka z immo - tylko ASO i w kodowanie. samochody to zupełnie inna działka i jest to zależne od marki, do niektórych zamawiamy kluczyk z immo w ASO razem z w kodowaniem (w zasadzie nie spotkałem się z gotowym do użycia kluczykiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Przepraszam za off top, ale czy ktoś wie dlaczego w wersjach USA nie ma imo? Zaswsze sie nad tym zastanawiałem :icon_rolleyes: Jest jakiś konkretny powód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam Tak jest powód niekradną tam tak jak tu :) i nie piszcie pierdoł że niema dorabiania po vin bo jest i kluczyk który jest dorobiony po vin bedzie już wyżeźbiny nic nie trzeba szlifować u klucznika i nie muszą mieć żadnego na wzór oni te dane mają w srwisie zadzwońcie i zapytajcie bo na całym świecie tak dorabia się kluczyki w serwisie pod warunkiem że jest to twój moto i nie był kombinowany tzn stacyjka i zamki nie były wymieniane lub rama nie jest z innego moto bo wtedy klucz zamówiny po vin nie bedzie pasował Ja zamawiałem kluczyk w usa i przyslali mi do polski cena o połowe mniejsza a mobi kodowali mi w polsce w serwisie bez żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam Tak jest powód niekradną tam tak jak tu :) i nie piszcie pierdoł że niema dorabiania po vin bo jest i kluczyk który jest dorobiony po vin bedzie już wyżeźbiny nic nie trzeba szlifować u klucznika i nie muszą mieć żadnego na wzór oni te dane mają w srwisie zadzwońcie i zapytajcie bo na całym świecie tak dorabia się kluczyki w serwisie pod warunkiem że jest to twój moto i nie był kombinowany tzn stacyjka i zamki nie były wymieniane lub rama nie jest z innego moto bo wtedy klucz zamówiny po vin nie bedzie pasował Ile razy trzeba Ci powtarzac ze to co piszemy to wiemy z salonów autoryzowanych. Wez sobie ty zadzwoń do salonu Yamahy i zamow sobie gotowy kluczyk po nr VIN do R1 2007 - to ci kots powie ze NIE MA TAKIEJ OPCJI. To ze ty sobie zamowiłes do jakiegoś VOLVA to nie znaczy ze tak jest ze wszystkim. Kluczyk do VOLVO z immo tez ci klucznik dorobi w budce za 100-150 zł , a zanies mu kluczyk do moto to wystawi oczy i powie nie dam rady. pzdr Z tego co sie orientuje to Honda nie posiada czerwonego kluczyka -matki. Takie rozwiazanie stosuje min. Yamaha. masz racje. Moja wina ja sie wtedy pytąłem o Yamahe a nie Hondzinke przepraszam za wprowadzenie w błąd. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 (edytowane) W USA nie ma immo w samochodach i w moto ze względu na przepisy wewnętrzne o zakłóceniach elektromagnetycznych i częstotliwościach wojskowych (z tego co kiedyś przeczytałem gdzieś w necie) i nie chodzi o to że tam nie kradną, bo tam ginie więcej sprzętów niż w Polsce (zależne od stanu). Samochody i moto produkowane w USA na rynek UE posiadają immo. A jak już wspomniałem w niektórych serwisach po VIN mogą sprowadzić gotowy do zakodowania kluczyk - ale nie wszystkie moto, i tak większość kluczyków ma dołączoną tabliczkę z numerem kluczyka i po tym można dorobić kluczyki (Honda, Suzuki, Kawasaki nie pamiętam jak Yamaha - tam są metalowe lub plastikowe tabliczki z tzw kodowaniem kluczyka do zamków - nie mylić z immo). Przynajmniej tak jest w Europie - nie wiem jak w USA. Edytowane 15 Listopada 2008 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 i tak większość kluczyków ma dołączoną tabliczkę z numerem kluczyka i po tym można dorobić kluczyki (Honda, Suzuki, Kawasaki nie pamiętam jak Yamaha - tam są metalowe lub plastikowe tabliczki z tzw kodowaniem kluczyka do zamków - nie mylić z immo). Przynajmniej tak jest w Europie - nie wiem jak w USA. jestes tego pewnien?? Bo mi mowiono ze ta blaszka i ten kod - to jest kod wycięcia zabków. Czyli po tym kodzie mozna sobie dostrugac wzór kluczyka i tylko tyle. Info to tez dostałem od jakiegos klucznika, wiec nie wiem czy info to pewniak. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 te numery na blaszce to kod wyciecia kluczyka a nie do immo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 napisałem nie mylić z immo - czyli immobiliserem. Nazywa się to kodowanie kluczyka oczywiście chodzi o wycięcia ząbków. Przepraszam jeśli ktoś źle zrozumiał :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szdareksz Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 ja akurat po długim szukaniu, znalazłem gościa w Bielsku który dorobi mi kluczyk do XT660R dlatego że mam tylko jeden jedyny klucz w dodatku nie czerwony, koszt 250zł wole dać 250 niż potem 3000zł za nowy kluczyk już tylko w serwisie bo występuje już z całym sterownikiem modułem itd, tak wiec wydaje mi się ze te 300zł to nie taki wielki wydatek a śpisz spokojnie wtedy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.