Skocz do zawartości

kawasaki er5


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kolega ma kawe er5 z 05r i jej v-max wynosi jedyni ok 145km/h, kawa przywieziona z niemiec więc może ma jakieś blokady? W necie są info że te starsze były dławione do 30KM - na czym były dławiki wydechy i gaźniki? Silnik ten sam co z GPZ. Proszę o sensowne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze jak zwykle konkretna odpowiedź :banghead: aha panie moderatorze ER5 to naked nie enduro;] nie kolega nie pisaty prosił mnie bym na tym forum zadał pytanie. Więc może ktoś zna odpowiedź na tą oto zagadke?

Edytowane przez Ziele90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może blokady... a może kolega ma cykora... a może silnik zarżnięty... a może zębatkę mu ktoś za wielką założył... po takim opisie to chyba od wróżki się spodziewasz trafnej diagnozy problemu :/

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliłem z mechaniki bo powinieneś zapytać w odpowiednim dziale kolego mądralo i gdzie wyczytałeś że Niemcy blokują do 30kM ?

Podaj na tym 4um źródło tej informacji albo zamilcz.

O blokadę konkretnego egzemplarza należy pytać w Kawasaki podając numer VIN lub w tym przypadku poczytać info w Briefie tego motocykla o ile ten motocykl go ma.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie temat jakoś nie fortunnie wylądował w dziale eduro/cross.../quad, ale nie zmienia to faktu, że "helmut" jak kupuje dławione moto to raczej 33KM (25KW ze względu na przepisy i rocznik 2005 to raczej trudno zaliczyć do starszych - takie szczególy, ale całość składa się ze szczegółów) i faktycznie w briefie powinna być ta informacja - za zachodnią granicą raczej nie ma kombinacji typu zdejmowanie blokad, bez odpowedniego wpisu do kwitów - sam mam sprzęciora, który ma "papierowe" 25KW, a "zamyka" licznik - oczywiście dzieki już przysłowiowej polskiej zaradności. Jak Piotr poradził - po VINie dojdziesz czy sprzęcior był fabrycznie dławiony czy nie - Google.pl to jest Ziele90. Ziele90, przedstawiam google.pl. Ew. rozmawiaj(cie) z serwisem - na razie w celu ustalenia czy moto było ew. blokowane, jeśli okaże się, że nie było to w celu ustalenia rozmiaru uszkodzeń silnika i kosztów naprawy. Sensowniej nie potrafię :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już wspomniałem pytania te zadaję przezemnie kolega więc nie wnikałem w źródło jego informacji. Jednak panie Piotrze sprawdziłem wszystko osobiście aby nie kazał mi pan zamilknąć na wieki i musze pana zamrtwić- moto jest blokowane co wynika z dokumentów które są do moto załączone (dokumenty dokladnie stwierdzają jednak oddławienie?) no a kolega raczej niema cykora bo próba odbywała się kilkakrotnie na pasie startowym i moto na 6 biegu stawało na ok6.5 rpm. w dwie osoby również 140 i dzieje się to samo poprostu przestaje przyśpieszać.

przełożenia seryjne.

ogólnie to po tym vinie spróbujemy coś pokombinować i sie może okaże:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie się coś wydaje, że sposoby blokowania er5, tak jak i gs500, były dokładnie omawiane. sugeruję skorzystać z wyszukiwarki

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...