Skocz do zawartości

Kontrolka Fi ?


RaY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem jak to wyglądą u Ciebie ale w VFR jest pod siedzeniem złączka którą się mostkuje zworką i wtedy kontrolka FI miga i "mówi" co jest nie teges :). Sprawdz w serwisówce jak tu jest w Twoim moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie moto ? (To z podpisu czy inne ?)

 

Kawasaki ZX 636 C6F NINJA ZX-6R , 06 rok.

 

 

Po ilu dzwonach jest ten motocykl?

 

Nie wydaje mi sie zeby miala jakies wieksze przygody. Koncowka 06, od znajomego 1 wlasciciel.

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód pod fotelem kierowcy po prawej stronie lekko z tyłu z konektorkiem żeńskim w osłonce siliconowej (jedyny w tym miejscu) (koloru nie pamiętam ale chyba to biały z czerwonym paskiem - zależne od modelu).

 

Jak odczytasz kod wpisz a opisze co to jest i jak zdiagnozować.

 

A oto prodcedura po angielsku jak odczytać kod błędu:

Self-diagnosis Procedures

○When a problem occurs with the DFI system and ignition

system, the DFI indicator light (LED) [A] goes on.

NOTE

○Use a fully charged battery when conducting

self-diagnosis. Otherwise, the light (LED) blinks

very slowly or doesn’t blink.

○Keep the self-diagnosis terminal grounded during self

-diagnosis, with a auxiliary lead.

•Remove the front seat (see Front Seat Removal in the

Frame chapter) and pull the self-diagnosis terminal [G]. •Turn the ignition switch ON. •Connect an auxiliary lead [E] for grounding to the self

-diagnosis terminal. •To enter the self-diagnosis dealer mode 1, ground [A] the

self-diagnosis terminal for more than 2 seconds [C], and

then keep it grounded continuously [D].

○Count the blinks of the light (LED) to read the service

code. Keep the auxiliary lead ground until you finish reading

the service code.

•To enter the self-diagnosis dealer mode 2 repeat opening

and grounding [A] the lead more than five times [F]

within 2 seconds [C] after the lead is first grounded, and

then keep it grounded continuously [D] for more than 2

seconds.

Self-diagnosis Terminal [G]

○Count the blinks of the light (LED) to read the service

code. Keep the auxiliary lead [E] ground until you finish

reading the service code.

NOTE

○If the self-diagnosis mode is in dealer mode 1 then you

need to enter the dealer mode 2, turn off the ignition

switch once.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja miałem dzisiaj podobny przypadek jak kolega, w Bandicie rocznik 2007. Kontrolka wtrysku zapalila mi się w czasie jazdy w deszczu, a gdy wjechałem na parking podziemny, po chwili zgasła. Mam się obawiać, że coś jest nie tak, czy może to być wina wilgoci? Dzięki za odp i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...