qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) A mnie właśnie podobają się takie pierdziawki. Nie te 2T ale RVF400 (VFR) jest pocisk. Dużo tego lata w UK i naprawdę super motorki to są. I super dzwięk mają jak wiertara dentystyczna, kozacki wygląd, są mniejsze niż 600 ale prowadzą się jak rower i fajnie zasuwają. Zresztą Honda RVF400 jest podobno jednym z najlepszych moto sportowych. Jeździłem CBR400 i powiem że świetna zabawka to jest. Dosłownie i w przenośni - zabawka. Z początku było śmiesznie - małe trochę, lekkie i jakieś takie dziecinne. Ale po kilku milach miałem mega uśmiech aż zęby wystawały z kasku. :D Prowadzi się tak lekko że myślałem iż coś nie tak z nią jest. Fakt, super pocisk to nie jest ale bardzo przyjazne moto. Mniej mocy ale więcej radości niż 600ccm. No i można łatwo szlifować umiejętności w schodzeniu na kolano, wykręcaniu do odcięcia w łuku i takie tam. A później wskakujesz na 600 i połowę nauki masz już w kieszeni. ;) Zauważcie że wielu kierowców wyścigowych zaczynało od 125/250/400ccm i dlatego tak dobrze latają. Nic nie zastąpi doświadczenia na małych moto. A w RVF400 - jednoramienny wahacz, 2 pływające tarcze z przodu, zawieszenie Upside-Down - to nie jest moto dla małolatów na dojazdy do szkoły. Technologia i doświadczenie z toru jest w tym moto. Dużo czytałem w UK magazynach o RVF400 i nie mogłem się nadziwić. Gdyby nie to, to nadal bym myślał tak jak Wy że to mini-moto jakieś jest dla dzieciaków. http://www.tjrubley.com/wp-content/uploads...01/dsc02050.JPG A tu jedna z angielskich ofert sprzedaży. Popatrzcie na szczegóły w tym moto, zawieszenia, hamulce, zegary itd. Nie na darmo te maszyny mają przydomek "pocket rocket". :biggrin: http://cgi.ebay.co.uk/Honda-RVF-400_W0QQit...%3A1|240%3A1318 A tu już oferta z CBR400RR, tzw. Baby Blade w kolorach Repsol.http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CBR-400-RRN-GU...%3A1|240%3A1318 pzdr. Edytowane 10 Listopada 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 a jak takimi wynalazkami jezdzi sie osobom ze wzrostem ok 190 cm? czy te motocykle sa duzo mniejsze od 600? Dla mnie 600RR wyglada na mala ale przyznaje sie ze nie testowalem jej w jezdzie wiec byc moze wrazenie jest mylne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Co do linkow z jazda to, zazdroszcze Wam takich rond;]/Ta Beatka nie jezdzila wcale tak wolno i musze przyznac ze niezle jezdzi na kolanie;]Szkoda ze postawila efektownosc ponad efektywnoscia. Zobacz w zlozeniu jak nienaturalnie mocno wyciaga to kolano, byleby tylko przyszlifowac slidera. Natomiast przeswit motocykla pozwala na duzo wieksze zlozenie. Moznaby szybciej przejechac to rondo, bez tarcia kolanem o glebe-tylko wykorzystujac mozliwosci sprzeta w wiekszym stopniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Ty, ale to jakieś pierdziawki są a nie Motocykle ;) NS 400 R ma ponad 70 KM i 50 Nm przy 163 kg wagi wiec jesli to jest pierdziawka to chyba jedyne jak dotad prawdziwe motocykle ktore udalo sie wyprodukowac to V-max i Hayabusa :biggrin: Nie kazdy ma 2 m wzrostu i 100 kilo wagi Klaudiusz :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Ja nie waże 100 kg?!?!?!?!!? Tylko 130 kg :icon_twisted: p.s. Z tymi pierdziawkami to ja tak drocze sie, bardziej chodzi mi o odgłos ;) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 po takich drogach to można jeździć może jak u nas były by takie drogi to by się jeździło wolniej :icon_twisted: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) p.s. Z tymi pierdziawkami to ja tak drocze sie, bardziej chodzi mi o odgłos biggrin.gif to kwestia gustu ja uwielbiam :) dwusuw fajnie brzmi nie gadaj yyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyyy :D swoją drogą ciekawe co wyparło 2t w sportach kiedys byly chyba nawet 500 w zwei takcie (chodzi mi o sporty bo crossy są cały czas )......dzisiaj chyba większych niż 125 sie nie robi ?? pewno normy emisji spalin i koszty utrzymania :D Edytowane 10 Listopada 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) Szkoda ze postawila efektownosc ponad efektywnoscia. Zobacz w zlozeniu jak nienaturalnie mocno wyciaga to kolano, byleby tylko przyszlifowac slidera. Natomiast przeswit motocykla pozwala na duzo wieksze zlozenie. Moznaby szybciej przejechac to rondo, bez tarcia kolanem o glebe-tylko wykorzystujac mozliwosci sprzeta w wiekszym stopniu... A czytałeś dokładnie mój post? Po pierwsze - dziewczyna od niedawna ma ten motocykl, wcześniej nie latała sportowymi potworami tej klasy. Ten sprzęt ma od kilku miesięcy bodajże. Po drugie - pierwszy raz była na tej miejscówce ćwiczyć to co widać na foto. Wraz z nią jeżdżą tam (te inne motocykle na klipie) goście którzy wolny czas najczęściej spędzają na torach Silverstone/Mallory Park/Brands Hatch i innych. Wierzę że Becia ma od kogo się uczyć. :) i jeszcze jedno - My tutaj w UK staramy się nie wyróżniać spośród tłumów motocyklistów czyli krótko mówiąc - wykazujemy minimum rozsądku podczas jazdy. Nie grzeją nas burackie sztuczki typu pion czy 200km/h między samochodami. A co do 400-tek...Ja ma 178cm/110kg i dobrze się czułem na 400ccm. Można spokojnie złapać ster, wygodnie jechać, tylko nogi podkurczone ale to na każdym sporcie jest. Za to na 600 nie czuję się dobrze bo kierownica za nisko/za daleko jest i wprowadza to niepewność. Do tego szerokie moto jest 600 lub więcej a nie lubię jechać rozkraczony jak żaba na kamieniu. Edytowane 10 Listopada 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 no pewnie ze byly 500 2t Mick Doohan jezdzil na NSR 500 i zdaje sie ze to cos ok 150 konikow mialo A co do Twojej wagi Klaudiusz, to ja sie domyslam na podstawie zdjecia ze 100 kg to Ty nie wazysz. Ja tez sie tak tylko drocze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 A czytałeś dokładnie mój post? Po pierwsze - dziewczyna od niedawna ma ten motocykl, wcześniej nie latała sportowymi potworami. Ten ma od kilku miesięcy bodajże. Po drugie - pierwszy raz była na tej miejscówce ćwiczyć to co widać na foto. Wraz z nią jeżdżą tam (te inne motocykle na klipie) goście którzy wolny czas najczęściej spędzają na torach Silverstone/Mallory Park/Brands Hatch i innych. Wierzę że Becia ma od kogo się uczyć. :D Moze potraktowales mojego posta zbyt doslownie. Ja na tym przykladzie chcialem raczej pokazac ogolna tendencje. Bardzo trendy jest darcie kolanem o asfalt. Zobacz sobie chociazby zdjecia z tegorocznych treningow na Torze Poznan. Kazdy amator za swoj punkt honoru stawia przyrysowanie sliderow. Wiec wystawia to kolano ile wlezie i koncentruje sie by rowno nim w asfalt trafic :) A predkosc w zakrecie jest raczej mizerna i spokojnie mozna takiego delikwenta objechac mocniej skladajac motocykl. No ale zdjecia wychodza mniej efektowne-to fakt :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Szpoko. Jakbym pół roku oszczędzał kasę na Gixxera to też bym delikatnie nim jeździł na rondkach. Zresztą na HD długo zbierałem kasę, ze 2 lata prawie wiec teraz jak przytrę nieświadomie podłogę gdzeiś w zakręcie to panikuję "Ło Jezuuu! Moje chromy!!!". :icon_question: :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martian1 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 A ja sobie obejrzalem ten film (o ktorym mowa byla na poczatku) i powiem Wam, ze nawet niezly. Ukazuje temacik tak realniej no i glebiej, nie to co jakies Biker Wieśniakz czy inne takie... Naprawde polecam. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tatajacek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) ... Wiec wystawia to kolano ile wlezie i koncentruje sie by rowno nim w asfalt trafic :crossy: A predkosc w zakrecie jest raczej mizerna i spokojnie mozna takiego delikwenta objechac mocniej skladajac motocykl. No ale zdjecia wychodza mniej efektowne-to fakt :) :D ;) :biggrin: http://madagaskar.mp3.wp.pl/ No i to o ta efektownosc chodzi. (Nie mylic z efektywnoscia)I o niewyroznianie sie.I o minimum rozsadku.W koncu jak sie lansowac to, tez, bezpiecznie trzeba. U nich w UK. :) :D :) Dzieki Qurim. ;) Edytowane 10 Listopada 2008 przez tatajacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Na zdrowie. :icon_idea: Ta Becia by skopała torby niejednemu z Was. Chcecie ją poznać to zapraszamy DO NAS, pod Ace Cafe w każdy piątek wieczorem. ;) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 gurim nie przejmuj sie taki opniami.....nie wiesz ze w Polsce to sami kozacy~~/Mam taka anegdote.....ostatnio jak byłem na WSBK w Brnie to mialem taka sytuacje ze po całym wyjezdzie najwieszego wrazenia nei zrobili zawodnicy WSBK. Tylko typek ktory przed hotelem polozył Ducati 748 na kolano w krotkich spodenkach.......co wazne przy 30-40km/h. Tego nikt nie zrobi nawet na 1000ccm majac 200M;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.