dani472 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 witam wszystkichna tym forum chciał bym przedstawiać poszczególne etapy budowy własnego motocykla z silnikiem junaka i na sztywnej ramie, liczę na wskazówki które podpowedzą i pomogą mi w tym oto przedsięwzięciu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagrad Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Ja myślałem o budowie trajki. Nad silnikiem jeszcze się zastanawiam...maluch (łatwiej i taniej, ale takie toto...), albo zaporożec (dużo ciekawszy sound, image, ale trochę trudniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Łożesz w mordę. Świeżaki się narysowały. :icon_mrgreen: W ogóle to witamy na forum. :rolleyes: Kolego Dani472 - mówisz że chcesz przedstawić poszczególne etapy budowy czyli już budujesz i chcesz to opisać czy dopiero się przymierzasz i szukasz wsparcia? Jesli druga opcja to poczytaj inne tematy w tym dziale. Po tym pytaj ossochozzi. :biggrin: A kolega Zagrad jak myśli nad trajką to niech czeka na odpiwedź od użytkownika Czarek-fighter, on zna temat nieparzystych kół. :bigrazz: Z Malucha możesz zbudować Malucha lub motopompę, jak już to weź Zapa lub lepiej nawet - Garbusa. Z gówna bata nie ukręcisz. ;) ;) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Ja myślałem o budowie trajki. Nad silnikiem jeszcze się zastanawiam...maluch (łatwiej i taniej, ale takie toto...), albo zaporożec (dużo ciekawszy sound, image, ale trochę trudniej) Po 1 jak chcesz mieć porządną traje, to raczej ci to tanio nie wyjdzie.Po 2 czy masz już jakąś wizje trajki? w jakim stylu itpPo 3 silnik: od malucha -ch**nia, od zapora fajnie,że v-ka ale ten piec też ch**nia. Moim zdaniem najlepszy (w realnej kasie) silnik(który będzie umieszczony z tyłu) do trajki to v6 2.7 od hondy legend . BTW jak chcesz to mam na sprzedaż skrzynie od garbusa, mam też dwie felgi 15 z oponami 275 i przednie kółko 15 z oponką chyba 140. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 9 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 witambudowa motoru już się rozpoczęła, posiadam już ramę i silnik jak i jeszcze inne graty, jak znajdę to wrzucę jakieś fotki ramy i silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 witambudowa motoru już się rozpoczęła, posiadam już ramę i silnik jak i jeszcze inne graty, jak znajdę to wrzucę jakieś fotki ramy i silnika Jak masz zamiar ciąć/przerabiać oryginalną ramę od Junaka to lepiej się nie przyznawaj. Fanatycy Janka zmieszają Cię z błotem tutaj. :D A w ogóle to pokaż może jakieś fotki i opisz co chcesz z tego ulepić.pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 na początku od razu mówię że ramę taką już kupiłem, a tu parę fotek ramy i silnika( prawie kompletnego) co do fotek to przednie koło będzie zmienione na szprychowe ( już posiadam) a widelec będzie trochę niższy bo na fotce ma przedłużki i górna półka też powędruje trochę niżej bo jest zamontowany adapter główki romya oto link do fotek http://19dani84.fotosik.pl/albumy/537645.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Rama wygląda wporzo. Może będzie coś z tego jeszcze.... :banghead: No i to przednie koło koniecznie szprychowane załóż. pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 No może coś z tego będzie:D W jakim stylu chcesz go zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Rama troszeczkę toporna, ale bardziej niepokoi mnie brak jakiegokolwiek wzmocnienia w środkowej części (tak na wysokości tyłka kierowcy). Ale może to tylko na moje oko tak cherlawo wygląda.Szkoda, że zamierzasz użyć również silnika do Junaka. Na nadmiar mocy to on nigdy nie narzekał, więc właściwości trakcyjne tego motocykla będą mało imponujące. Jeśli inspirowały cię opowieści o oraniu pola Junakiem, to muszę cię rozczarować - ten silniczek ma tylko 350 ccm i ok 17 KM. Jedynym argumentem, który w dzisiejszych czasach przemawia za władowaniem w przeróbkę tego motoru jest jego dźwięk i absolutnie nic więcej. Więc póki nie jest za późno przemyśl jeszcze raz czy nie lepiej rozejrzeć się za innym silnikiem w podobnym stylu np. KZ440, XS400, LS650. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) W UK są bardzo popularne choppery/bobbery/low ridery na bazie Triumpha, BSA, Norton i tym podobnych badziewi. Regularnie czytam magazyn BSH o tematyce custom i w każdym numerze są co najmniej 2 fajne maszynki na bazie angoli.A jak Stasiu słusznie zauważył - brakuje pewnej poprzeczki którą niełatwo będzie wpasować przy zintegrowanym napędzie jakim jest silnik Junaka. Jak możesz to włóż silnik w ramę tak na sztukę, żeby tylko leżał mniej więcej na swoim miejscu i zrób fotki. To da Ci jakieś pojęcie o konstrukcji. Popatrzysz kilka godzin na takie zdjęcie to na pewno przyjdzie Ci mnóstwo pomysłów do głowy. Jakby co to masz tu trochę fotek co by nabyć inwencji. ;) Triumph:Chopper:http://www.images.google.com/images?hl=pl&...snum=1&ct=title Bobber:http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w Norton:Chopper:http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w Bobber:http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w BSA:Chopper:http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w Bobber:http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w :icon_idea: Enjoy. :icon_idea: Edytowane 10 Listopada 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 brakuje pewnej poprzeczki którą niełatwo będzie wpasować przy zintegrowanym napędzie jakim jest silnik Junaka. Można to zrobić bez problemu zamiast jednego elementu wewnątrz ramy dając dwa na zewnątrz, tak aby okalały silnik. Trzeba to zrobić z głową, aby silnik dało się potem wkładać i wyciągać z ramy bez użycia kątówki i spawarki :icon_mrgreen: . No i musi to jakoś wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 witam motor ma wyglądać mniej wiecęj tak albo podobnie jak te http://www.duksville.co.uk/images/triumph_bobber01.jpg http://www.mustangmods.com/ims/u/949/2452/108056.jpg ale co z tego wyjdzie to się zobaczy bo w fazie budowy może się jeszcze nieco zmienić, a co do poprzeczki to się jeszcze pomyśli bo rama jest dość stabilna a jak ktoś już zauważył silnik dość słaby wiec może nie będzie problemu ale to się jeszcze okaże, a silnik taki został specjalnie wybrany ze względy na jego prostą budowę i chęć pobawienia się trochę z nim ( chęć założenia zapłonu elektronicznego i próba montażu alternatora pod prawym deklem ale co z tego wyjdzie to się jeszcze zobaczy) na razie mam takie plany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Gdybym robił taką wydumke to napewno silnik pozostał by w oryginale.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Racja. Oryg. silnik najlepiej będzie pasował do stylu Bobbera. Ewentualnie rozwiert na 500ccm może być co by zyskać kilka dodatkowych kapucynów. :wink: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.