Skocz do zawartości

budowa własnego motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

Łożesz w mordę. Świeżaki się narysowały. :icon_mrgreen: W ogóle to witamy na forum. :rolleyes:

 

Kolego Dani472 - mówisz że chcesz przedstawić poszczególne etapy budowy czyli już budujesz i chcesz to opisać czy dopiero się przymierzasz i szukasz wsparcia? Jesli druga opcja to poczytaj inne tematy w tym dziale. Po tym pytaj ossochozzi. :biggrin:

 

 

A kolega Zagrad jak myśli nad trajką to niech czeka na odpiwedź od użytkownika Czarek-fighter, on zna temat nieparzystych kół. :bigrazz: Z Malucha możesz zbudować Malucha lub motopompę, jak już to weź Zapa lub lepiej nawet - Garbusa. Z gówna bata nie ukręcisz.

;) ;)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem o budowie trajki. Nad silnikiem jeszcze się zastanawiam...maluch (łatwiej i taniej, ale takie toto...), albo zaporożec (dużo ciekawszy sound, image, ale trochę trudniej)

 

 

Po 1 jak chcesz mieć porządną traje, to raczej ci to tanio nie wyjdzie.

Po 2 czy masz już jakąś wizje trajki? w jakim stylu itp

Po 3 silnik: od malucha -ch**nia, od zapora fajnie,że v-ka ale ten piec też ch**nia. Moim zdaniem najlepszy (w realnej kasie) silnik

(który będzie umieszczony z tyłu) do trajki to v6 2.7 od hondy legend .

 

BTW jak chcesz to mam na sprzedaż skrzynie od garbusa, mam też dwie felgi 15 z oponami 275 i przednie kółko 15 z oponką chyba 140.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

budowa motoru już się rozpoczęła, posiadam już ramę i silnik jak i jeszcze inne graty, jak znajdę to wrzucę jakieś fotki ramy i silnika

 

Jak masz zamiar ciąć/przerabiać oryginalną ramę od Junaka to lepiej się nie przyznawaj. Fanatycy Janka zmieszają Cię z błotem tutaj. :D A w ogóle to pokaż może jakieś fotki i opisz co chcesz z tego ulepić.

pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku od razu mówię że ramę taką już kupiłem, a tu parę fotek ramy i silnika( prawie kompletnego) co do fotek to przednie koło będzie zmienione na szprychowe ( już posiadam) a widelec będzie trochę niższy bo na fotce ma przedłużki i górna półka też powędruje trochę niżej bo jest zamontowany adapter główki romy

a oto link do fotek http://19dani84.fotosik.pl/albumy/537645.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama wygląda wporzo. Może będzie coś z tego jeszcze.... :banghead: No i to przednie koło koniecznie szprychowane załóż. pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama troszeczkę toporna, ale bardziej niepokoi mnie brak jakiegokolwiek wzmocnienia w środkowej części (tak na wysokości tyłka kierowcy). Ale może to tylko na moje oko tak cherlawo wygląda.

Szkoda, że zamierzasz użyć również silnika do Junaka. Na nadmiar mocy to on nigdy nie narzekał, więc właściwości trakcyjne tego motocykla będą mało imponujące. Jeśli inspirowały cię opowieści o oraniu pola Junakiem, to muszę cię rozczarować - ten silniczek ma tylko 350 ccm i ok 17 KM. Jedynym argumentem, który w dzisiejszych czasach przemawia za władowaniem w przeróbkę tego motoru jest jego dźwięk i absolutnie nic więcej. Więc póki nie jest za późno przemyśl jeszcze raz czy nie lepiej rozejrzeć się za innym silnikiem w podobnym stylu np. KZ440, XS400, LS650.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W UK są bardzo popularne choppery/bobbery/low ridery na bazie Triumpha, BSA, Norton i tym podobnych badziewi. Regularnie czytam magazyn BSH o tematyce custom i w każdym numerze są co najmniej 2 fajne maszynki na bazie angoli.

A jak Stasiu słusznie zauważył - brakuje pewnej poprzeczki którą niełatwo będzie wpasować przy zintegrowanym napędzie jakim jest silnik Junaka.

 

Jak możesz to włóż silnik w ramę tak na sztukę, żeby tylko leżał mniej więcej na swoim miejscu i zrób fotki. To da Ci jakieś pojęcie o konstrukcji. Popatrzysz kilka godzin na takie zdjęcie to na pewno przyjdzie Ci mnóstwo pomysłów do głowy.

 

Jakby co to masz tu trochę fotek co by nabyć inwencji. ;)

 

Triumph:

Chopper:

http://www.images.google.com/images?hl=pl&...snum=1&ct=title

 

Bobber:

http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w

 

Norton:

Chopper:

http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w

 

Bobber:

http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w

 

BSA:

Chopper:

http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w

 

Bobber:

http://www.images.google.com/images?um=1&h...aj+obraz%C3%B3w

 

:icon_idea: Enjoy. :icon_idea:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje pewnej poprzeczki którą niełatwo będzie wpasować przy zintegrowanym napędzie jakim jest silnik Junaka.

 

Można to zrobić bez problemu zamiast jednego elementu wewnątrz ramy dając dwa na zewnątrz, tak aby okalały silnik. Trzeba to zrobić z głową, aby silnik dało się potem wkładać i wyciągać z ramy bez użycia kątówki i spawarki :icon_mrgreen: . No i musi to jakoś wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

motor ma wyglądać mniej wiecęj tak albo podobnie jak te

 

http://www.duksville.co.uk/images/triumph_bobber01.jpg

 

http://www.mustangmods.com/ims/u/949/2452/108056.jpg

 

ale co z tego wyjdzie to się zobaczy bo w fazie budowy może się jeszcze nieco zmienić,

 

a co do poprzeczki to się jeszcze pomyśli bo rama jest dość stabilna a jak ktoś już zauważył silnik dość słaby wiec może nie będzie problemu ale to się jeszcze okaże,

 

a silnik taki został specjalnie wybrany ze względy na jego prostą budowę i chęć pobawienia się trochę z nim ( chęć założenia zapłonu elektronicznego i próba montażu alternatora pod prawym deklem ale co z tego wyjdzie to się jeszcze zobaczy) na razie mam takie plany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja. Oryg. silnik najlepiej będzie pasował do stylu Bobbera. Ewentualnie rozwiert na 500ccm może być co by zyskać kilka dodatkowych kapucynów. :wink:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...