dani472 Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 spokojnie panowie na silniku nie wyrośnie żaden kalafior więc z zewnątrz będzie wyglądał jak oryginał dlatego z tym alternatorem pod deklem będą nie małe problemy ale wiem że się da zrobić bo już widziałem takie patenty, a co do rozwiercenia to raczej zmiana tłoka i cylindra na te od garbusa ale w tym momencie żywotność silnika spada o połowę ( wał tego nie wytrzymuje) więc odpada, ale silnik będzie, już jest robiony będą zmienione główne łożyska wału, wał pójdzie do regeneracji zawory z gniazdami będą docierane no i kanały dolotowy i wylotowy są już szlifowane ( a to fotka jak szlifowanie kanałów wykonuje mój bracik z którym budujemy to wechikum : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96647caea00ef786.html ) te zabiegi może nie zwiększą mocy silnika ale poprawią jego prace i żywotność, a tu parę fotek motoru z silnikiem i kołem szprychowym i przodem który będzie zamontowany http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79d0acddba6b1599.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6477cebe8b8f9631.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/498ff919f647e58f.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 No, no....mnie się prawie podoba. :wink: Bynajmniej mam już wizję jak bym to zrobił. :) Nie żałuj czasu ani pracy na szczegóły bo to decyduje o końcowym efekcie. Np. linia błotników żeby cały czas była na tej samej odległości od opony. Nie chcę marudzić ale mogłeś się postarać o przód z kołem od nowszej MZ z tarczowym hamulcem. Wyglądałby o niebo lepiej no i bezpieczniej. :) pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 po co mu tarcza z przodu, w ogóle po ch*j przedni hamulec. Wystarczy tylni :wink:, wkońcu to nie będzie zapierdalacz tylko spokojny motór :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) po co mu tarcza z przodu, w ogóle po ch*j przedni hamulec. Wystarczy tylni :D, wkońcu to nie będzie zapierdalacz tylko spokojny motór :P Nawet spokojne motóry czasem hamują awaryjnie, a i na przeglądach ktoś może się czepić. a co do poprzeczki to się jeszcze pomyśli bo rama jest dość stabilna a jak ktoś już zauważył silnik dość słaby wiec może nie będzie problemu ale to się jeszcze okaże, Najbardziej bał bym się szybszych zakrętów - co by się rama nie wichrowała za bardzo :(. Może się okazać, że tylne koło będzie się składać pod mniejszym kątem (ze względu na rozmiar laczka) niż reszta motocykla. a silnik taki został specjalnie wybrany ze względy na jego prostą budowę ... No!Żebyś się nieprzyjemnie nie zaskoczył. Dla mnie osobiście gorszym wyborem niż silnik Junaka może być co najwyżej mały dwusów. Pojazd tego typu musi mieć jaja, a założenie silnika o tych parametrach, to kastracja na samym wstępie. Ale to moje osobiste zdanie.Jak to mówią: "Jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki". Ale życzę powodzenia. :lalag: Edytowane 10 Listopada 2008 przez stasiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) po co mu tarcza z przodu, w ogóle po ch*j przedni hamulec. Wystarczy tylni :biggrin:, wkońcu to nie będzie zapierdalacz tylko spokojny motór ;) Tarcza z przodu żeby lepiej wyglądało niż toporny bęben. A w Bobberach dopuszalny jest przód bez hebla w ogóle ale dla bezpieczeństwa bym coś tam włożył. Wiecie jak jest na polskich drogach. Tym bardziej jak jest sztywny tył który skacze na polskich dziurach, dodaj do tego syf czy deszcz na drodze i z hamowania wielki chój zostaje. Szkoda skasować moto które kosztowało tyle pracy. :banghead: A tak w ogóle to od tych tematów o budowie tak się nagrzałem że wyciągnąłem puzzle z szafy, w postaci silnika GS500E o którymś kiedyś pisałem i sprawdzam już czego mi brakuje. :biggrin: Widziałem kiedyś fajnego bobro-czopra na GS500. W ŚM chyba był opisany kilka lat temu, z Niemiec maszyna chyba. Ale skoro silnik 2-cylindrowy trza by ramę z pojedyńczą rurą co by wydech nie przeszkadzał. Znając życie to jakiś bobber miałby z tego być. :biggrin: Obaczę ile skasują za budowę ramy pod silnik, jak zmieszczą się w 500GBP to coś zamówię, szroty z częściami są za każdym rogiem więc spoko. :buttrock: Edytowane 10 Listopada 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Ja też mam już w głowie pomysł - marzy mi się duży szeroki drag na rzędowej 4. Niestety nie mam warunków żeby urzeczywistnić projekt :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Ja też mam już w głowie pomysł - marzy mi się duży szeroki drag na rzędowej 4. Niestety nie mam warunków żeby urzeczywistnić projekt :buttrock: Wybierz jakiś mniejszy silnik, wtedy zmieści się w pokoju. :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Wybierz jakiś mniejszy silnik, wtedy zmieści się w pokoju. :icon_twisted: :biggrin: W mieszkaniu (klitka 27m) mam już dwa Junaki w częściach, wściekłą Połowicę i "Gówniarza" w drodze :icon_mrgreen: .Więcej do "szczęścia" mi nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 marzy mi się duży szeroki drag na rzędowej 4. http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=478786230Spełniam twoje marzenie. za 12 tyś zł :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Chętnię zamienię na dwa Junaki w częściach, wściekłą Połowicę i Gówniarza w drodze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Połowicę i Gówniarza w drodze :clap: Czyli "kobieta z niespodzianką". :cool: Spoko, najgorsze będzie pierwsze 1,5 roku. Później już luzik. Buduj moto teraz bo kolejna okazja będzie dopiero za 18 lat. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 witam dzisiaj z racji wolnego szlifowanie kanałów w pełni wiec może do końca tygodnia się wyrobimy bo zostały jeszcze zakamarki w wylocie a dolot trzeba trochę znowu "zepsuć" bo tak żeśmy się rozpędzili że wyszło lustro a jest to niewskazane, później tylko jeszcze dotrzeć zawory i głowica będzie prawie gotowa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czezwy Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Bobber... No proszę widzę, że podobne pomysły się nam lęgną w głowie. Tyle, że ja na Dnieprze robię. I to taki ciut nietypowy, bo będzie dwuosobowy. Prace widzę idą ładnie. Choć zgadzam się, że coś musisz zrobić z tym przednim kołem, bo Ci cały efekt zniszczy.P. Cytuj Audaces Foruna Iuvat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Czezwy foty daj . Podnóżki kierowcy robisz wysunięte czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 prace to się raczej wleką ale nie ma pośpiechu bo motor ma być gotowy najpóźniej w 2012 :banghead: a co do przodu to się zobaczy ale narazie zostanie ten, taki tak przez zimę będzie robiony silnik na cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.