tomekgordon Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 XT 350 jest THE BEST :buttrock: w tym sezonie małe modyfikacje kierownica i opony crosowe i dalej łapać dziki w lesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 w tym sezonie małe modyfikacje kierownica wcześniej jeździłeś na (clip-on)-ie ? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekgordon Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 cytat wcześniej jeździłeś na (clip-on)-ie ? Dotychczas była orginalna kiera, a teraz bedzie prawdopodobnie Reikon http://www.motocombo.pl/produkt-1099-75_181_108.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam. Panowie po ile chodzą gdzies zadbane XTki? kupi się coś za 4-4,5 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam. Panowie po ile chodzą gdzies zadbane XTki? kupi się coś za 4-4,5 tys? Za 4,5tyś spokojnie łykniesz coś w normalnym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekgordon Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 XTka za około 4500zł dostaniesz,ja bym się zastanowił nad tą http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=540375728 wydaje sie być ok,jest orginalna tj.naklejki błotnik jeszcze z tyłu i przebieg też ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurasmatix Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 siemka! ja rownierz jestem posiadaczem xt i musze naprawde powiedziec ze to jest to co chcialem! silnik naprawde elastyczny który nie potrzebuje na podjazdy jakis ogromnych obrotow, mowie wam ze jak sie naprawde o niego dba to sie kompletnie nic z nim nie dzieje. jest bardzo prosy w budowie, doza dostepnosc czesci, przednie zawieszenie pompowane, tyl tez ma reulacje. wkurzaja te hamulce... ale naprawde ma ten motor swój urok i nie zamienil bym na innego. generalnie powiem tak: jezdzilem ze znajomymi- oni na spzetah :typu klr crf wr i dwusówah i im wiecznie cos siadalo bo albo zalalo im moto i nie hcialo palic a ja sie zawszw smialem ze mam takiego starucha bo z 86r i nigdy ale to nigdy nic sie nie dzialo bo zawsze wrucilem do domu. moto jest naprawde przyjemne i wcale nie takie wysokie, ja mam 162 wzrostu i daje rade. jesli kotos chce jakies informacje to ptosze pisac na gg 10481926 Pozdrawiam! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam A ja mam takie pytanie czy wiecie moze czy rama w xt 350 rózni sie czymś od tych stosowanych w dt 80/125 LC2? Bo z tego to widze to jedyna róznica polega na fragmencie od główki ramy przechodzącym pod silnikiem do mocowania wachacza. Czy ktos miał możliwosć porównania naocznego tych dwóch moto? Pytam z ciekawosci bo rozważam możliwosć upchania w rame od dt80 silnika o pojemności 250ccm. Co do zawieszen tak przedniego jak i tylnego razem z hamulcami to sa to właśnie przeszczepy z dt 80/125 LC2 dlatego hamulce sa za słabe do tego silniczka i zawiechy za miękkie. Super sprawą jest silnik w tym modelu. Niczego nie można mu zarzucić. A nie ma co porównywać DR 350 z XT 350. Silniki o bardzo podobnej charakterystyce i elastycznosci jeśli są w dobrym stanie to osiagi są niemal identyczne. Różnice w masie niewielkie. Wyglad to kwestia gustu - osobiscie bardziej pasi mi DR. Siliniki w DRkach są bardzo wrażliwe na wymiany oleju i jego jakosć - jeśli kupimy drke w której poprzedni właściciel zaniedbał nieco tą sprawe to może sie okazać że po przejechaniu pewnej ilosci km zacznasie problemy z głowicą która jest właśnie tym wrażliwym elementem. Jeśli nie było na tym oszczędzane to drka będzie smigala równie bezawaryjnie jak i xt;) Co do zawieszen jednak przewage ma dr - nie są tak miękkie i wytrzymuja zdecydowanie twardsze mordowanie względem xt. Tak samo zresztą jak i hamulce. To jest właśnie minus przeszczepu zawieszeń i hamulców z DT80/125 i tym samym cięcie kosztów. Podsumowujac oba sprzęty sa bardzo wdzieczne i jesli były od poczatku dobrze traktowane to wytrzymają długo, a nawet bardzo długo i zapemnia mnóstwo radosci z jazdy:) P.S. Sam pomykam teraz DR 650 SE pomimo przebiegu 44 tys. głowica jak i cała reszta są w stanie idealnym - potwierdzone ostatnio podczas rozłożenia góry silnika i pomierzenia wszystkiego co dało mi pewnosć że jeśli dalej bedzie regularnie wymieniany olej to silnik spokojnie dożyje 60 tysi albo i 70 przy dobrych wiatrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 (edytowane) Mam pytanie;Jaka jest wysokość siedziska w xt 350?Mam 160 wzrostu dam rade poskromić XT-eka?I jeszcze jedno, co ile występuje wymiana tłoka bo widzę że części są nie najtańsze. Edytowane 13 Kwietnia 2009 przez majasportomoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Coś około 85cm, powinieneś dostać bez większych problemów, XT to nie wyczyn i tutaj robisz normalne szlify co 50-60tyś.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 A ile waży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Na sucho około 120kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 To tyle, samo co moja MZcia tylko że chyba jak jest wyżej położony środek ciężkości to maszyna cięższa?Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Masa to masa a środek ciężkości to inna sprawa, nisko położony środek ciężkości ułatwia manewrowanie, co w terenie ma duże znaczenie i im niżej się on znajduje tym lepiej. Akurat między MZ150 a XT350 większych różnic w położeniu środka ciężkości nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Tyle chciałem wiedzieć thx :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.