Skocz do zawartości

endurasmatix

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O endurasmatix

  • Urodziny 07/15/1988

Osobiste

  • Motocykl
    xj 600 mz 251 xt 350
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10481926

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krakow

Osiągnięcia endurasmatix

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! wlasnie sciagnolem pokrywe głowicy w motocyklu xt 350. okazało sie ze luzy nie mieszcza sie w tolerancji. Wedlug serwisowki ssace maja miec 0,08 do 0,12 a wydechowe 0,13 do 0,17. u mnie ssace maja 0,12 lewy tak jak i prawy, a wydechowe maja -lewy 0,17....0,18 a prawy około 0,21. Domyslam sie ze to nie jakos grozne dla silnika tak jak zbyt male luzy ale chce to jeszcze w tym sezonie zrobic. Teraz pytanie czy zbyt duze luzy zaworowe szkodza bardzo silnikowi?
  2. Cena w dół! 9000zł Pozdrawiam :)
  3. Witam! Dziś do sprzedania mam motocykl Yamaha Xt 600e 2003r. Motocykl przeszedł generalny remont silnika na wiosnę tego roku. Poza tym został wymieniony zestaw naprawczy wahacza i filtr powietrza- motocyklem przejechałem 4.5 tysiąca i wszystko działa jak należy. Tarcze hamulcowe w dobrym stanie, napęd, opony, Xtek jest w ciągłej eksploatacji i ma ważne opłaty na rok. Sprzedaje gdyż w garażu stoi już nowe moto. Dla zainteresowanych podaje numer telefonu: 500 649 545- odpowiem na wszelkie pytania, ewentualnie wyślę lepsze zdjęcia. Proszę możliwie dzwonić po 17. Oferta skierowana dla poważnego potencjalnego nabywcy, jeśli chcesz pytać czy oddam moto za tysiąc taniej to proszę odpuść sobie bo szkoda mojego i Twojego czasu :wink: Cena: 9700zł Pozdrawiam
  4. Witam! Mijaja już 4 lata mojej jazdy na Xtku 350. Swietnie wspomonam ten czas, ale przyszedł czas na cos mocniejszego, z lepszym zawieszeniem i chamulcami. Chodzila mi po głowie od jakiegos czasu DRZta ale po przejazdze na niej (wysoki i typowo w teren motor) odpuścilem sobie ją. Do tego doszły chore ceny w naszym kraju owego motoru kompletnie nieadekwatne do stanu technicznego. Mianowicie pomyslałem o motocyklu Yamaha TT 600, chodz nie jest to ostateczna decyzja. Jesli chodzi o przeznaczenie to 60% droga a 40% lekki teren. Dodam ze jestem niski (163cm) Moja Xt ma w siodle 855 mm. Chcialbym juz motor raczej z rozrusznikiem. Prosze o skomentowanie mojego pomyslu na TT i ewentualne inne propozycje.
  5. Kupiłem już swoją przelotówke:) Jest to ixil dałem za niego 450zł i jestem baardzo zadowolony z dzięku:) Dzięki za wszystkie odpowiedzi. PS. Bandziorek wymiata chodzi jak jakaś 900ta:D
  6. Witam! Jestem posiadaczem motocykla xt 350 od 4 lat. nakrecilem tym motorem naprawde duzo, jezdzac do pracy i po lesie. Generalnie motor zawsze sie dobrze sprawowal i nie bylo z nim nigdy rzadnych problemow, nigdy mnie nie zawiodl. w tamtym roku we wrzesniu rozebralem silnik bo motor podciagal olej, mimo to nadal chodzil. w zimie kupilem czesci, lozyska do skrzyni, wal przeszedl regerenacje glownego lozyska i glowka korbowodu zostala zrobiona , z racji tego ze nowy swozen latal, pomiary wskazaly 0,20mm luzu. w glowce korbowodu zostala wprasowana tulejka. zostal zalozony tlok wossnera na pierwszy szlif i tuleja zostla wyszlifowana i przechonowana. miedzy tlokiem a tuleja bylo 0,07mm luzu jak wossner przewiduje(mierzone dwoma mikromierzami dla pewnosci) Do tego zostaly wymienione uszczelki oczywiscie. zalany olej motul 3000 mineralny, na takim zawsze jezdzilem. motor bezproblemowo odpalil, wiadomo grzal sie bardzo... Kilka razy odpalalem go i gasilem. przejechalem sie dalikatnie po okolicy po pare kiometrow. bylo dosyc zimno, kolo 15 st. z racji tego ze kolo polnocy w ten dzien bylo kolo 11 st celcjusza pojechalem troche dalej. po przejechaniu 6 km zaczela sie mala gorka, zredukowalem z 6 biegu na 5 zeby bylo mu lzej. nagle w momencie podjerzdzania pod ta gore zaczelo sie dzwonienie, trwalo to moze 2...3 sekundy, kiedy juz mialem go zgasic ze strachu motor zgasl... Byl bardzo goracy. przyjechal po mnie brat i mnie zacholowal do domu, po tym sprawdzilem rozżad, byl w porzadku... na nastepny dzien sciaglem cylinder.... tlok sie zatarl. Z tym ze byl zatarty na tylnym plaszczu, po lewej stronie-am byly najwieksze slady zatarcia, idealnie naprzeciw tego zatarcia byly tez mniejsze slady zatarcia na przednim plaszczu.Na cylindrze zostaly tez resztki zmiazdzonych kawalkow tloka. co Panowie zakladacie?? smarowanie? zwykle zatarcie z przegrzania? czy morze to ze wal po zrobieniu gory i dolu zostal zle zrobiony(chodzi mi o to ze moze dol walu nie jest rownolegle z gora korbowodu, znaczy tulejka w glowce korbowodu gdzie wchodzi sworzen nie jest rowno wzgledem dolu walu obrobiona i przez to tlok krzywo chodzil w cylindrze chodzil- to sa przypuszczenia jednego zaufanego mechanika motocyklowego. prosze o pomoc bo rozkladam rece, nie wiem co robic i w czym tkwi problem, co Panowie radzicie? Pozdrawiam
  7. stary nie zastanawiaj sie nawet! xj 600 to swietny motor! ja jezdze ponad dwa lata i tylko zarowke w migaczu wymienilem!
  8. witam posiadaczy xj! obecnie mam problem bo na nowy sezon w mojej xj rozebralem pokrywe od glowicy i chcialem wyregulowc zawory... Chodzi o to ze krzywke na walku daje rownolegle wzgledem zaworu i wtey mierze (slyszalem ze teak sie mierzy) czy tak sie powinno? Bo gdy przekrece troche krzywka w lewo lub w prawo to sa inne luzy... Prosze o rady
  9. wystarczy nawet sninik przechylic do gory nogami i sama wyleci a nie mordowac sie z rozpolawianiem....
  10. siemka! ja rownierz jestem posiadaczem xt i musze naprawde powiedziec ze to jest to co chcialem! silnik naprawde elastyczny który nie potrzebuje na podjazdy jakis ogromnych obrotow, mowie wam ze jak sie naprawde o niego dba to sie kompletnie nic z nim nie dzieje. jest bardzo prosy w budowie, doza dostepnosc czesci, przednie zawieszenie pompowane, tyl tez ma reulacje. wkurzaja te hamulce... ale naprawde ma ten motor swój urok i nie zamienil bym na innego. generalnie powiem tak: jezdzilem ze znajomymi- oni na spzetah :typu klr crf wr i dwusówah i im wiecznie cos siadalo bo albo zalalo im moto i nie hcialo palic a ja sie zawszw smialem ze mam takiego starucha bo z 86r i nigdy ale to nigdy nic sie nie dzialo bo zawsze wrucilem do domu. moto jest naprawde przyjemne i wcale nie takie wysokie, ja mam 162 wzrostu i daje rade. jesli kotos chce jakies informacje to ptosze pisac na gg 10481926 Pozdrawiam! :buttrock:
  11. hej miale to samo i mysle ze wim co to moze byc! dokrec sruby [3] przy zebatce zdawczej. mi to pomoglo! :buttrock:
  12. witam! mam pytanie o obroty maxymalne w xt 350 86r jest to ok 6200 czy to nie za malo? mylalem ze mam zdlawiona wersje ale wyciaga prawie 140 co nie jest zlym wynikiem. Potrzebuje teraz kupic membrane gaznikowa do tego motoru. z rory dzieki za odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...