Wochu Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 JAk w temacie? Który lepszy czy bez różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 obydwa tłoki kute więc chyba bez róznicy (jeśli sie myle prosze o sprostowanie) jednak woosner chyba bardziej popularny przynajmniej ja mam takie odczucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Jeśli to ten podnoszący sprężanie a Ty lubisz swój motocykl to ja bym go nie polecał. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Jeśli to ten podnoszący sprężanie a Ty lubisz swój motocykl to ja bym go nie polecał.Pierwszy raz słyszę takie zdanie... rozwiń temat:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 jednak woosner chyba bardziej popularny przynajmniej ja mam takie odczucieNa pewno jest droższy. W mojej DR 350 mam Wiseco i co ja mogę się o nim powiedzieć... jest po prostu dobry :biggrin: nie śmigałem na DR ze standardowym tłokiem to nie mam porównania jaki jest wzrost mocy, co do większych obciążeń to korba tą podniesioną kompresję bardzo dzielnie znosi :icon_twisted: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 jak korba ma luzy to i tak zdechnie , teraz czy pozniej , W KLR wlozylem woosnera zrobilem 10 tys na tloczku , nastepny wlasciciel z 5 tys i nie bylo zadnych niepokojacych objawow , a motocykl mial z 70 tys km albo i wiecej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Pierwszy raz słyszę takie zdanie... rozwiń temat:) Wiesz, jeśli to tłok podnoszący stopień sprężania, to korba będzie poddana większym obciążeniom udarowym niż było to przewidziane przez producenta. A to znaczy że wał wcześniej dostanie luzów na łożyskach. Ja kupiłem oryginalny tłok i dotarłem porządnie więc "seryjna" moc mi w zupełności wystarcza. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Wiseco ?? Spoko.Domyslam sie ze cylinder bedzie rozwiercony,kute tloki Wiseco generalnie maje wiekszy stopien rozszerzalnosci cieplnej niz fabryczne czesci co bedzie wymagac odpowiednich,innych,wiekszych luzow na zimnym silniku. O ile sprzet jest zdrowy to wzrost stopnia sprezania korbie czy walowi nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 uklad korbowy z zasady jest liczony na wiekrze obciazenia, jesli jest w dobrym stanie to mysle ze niema problemu jesli w kiepskim to i standardowego tloka moze nie wytrzymac... skoro tlok podnosi sprezanie to pytanie o ile bo moze becie to wymagalo jazdy na wysokooktanowym paliwie Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ale gdzieś czytałem, że oryginalny tłok jest dużo droższy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Jest, ale dzięki temu masz pewność jak go spasować i jak się będzie zachowywał. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 WISECO jest dobre ( mam takie 4 w swojej Suzuce ), Wossner tez.Co mozesz taniej kupic to bedzie lepsze.Pamietaj o wiekszym luzie przy tlokach kutych i niech cie Greedo nauczy jak dotrzec silnik po remoncie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 (edytowane) http://www.allegro.pl/item474141399_tlok_w...vage_dr650.html sprzedający pisze, że luz jak w fabrycznym..? a może poradzicie jaki zawór wybraćhttp://www.allegro.pl/item474149118_zawory...650_ls_650.html czy http://www.allegro.pl/item475045939_zawory..._wydechowe.html Po samych zdjeciach widać różnice :/ EditTłok bedzie wossner... Zawory raczej od seby...Gredo poprosze o nauke o docieraniu bo niebawem mnie to czeka... :biggrin: Edytowane 7 Listopada 2008 przez Wochu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Zawory raczej od seby...Rozumiem, że masz zamiar kupić zawory w Seba motor, te po okazyjnych cenach. Jeżeli tak to radzę odwiedzić tę stronę: http://www.paradowscy.pl/pl/index.html Będzie taniej, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Co do zaworów od Paradowskich to ja się spotkałem z jednym przypadkiem (w ZX 10 Tomcat) w którym po tysiącu km się wybiły przylgnie. Ja bym osobiście z nimi uważał, choć nie wykluczone że w singlu dadzą radę. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.