Wochu Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 JAk w temacie? Który lepszy czy bez różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 obydwa tłoki kute więc chyba bez róznicy (jeśli sie myle prosze o sprostowanie) jednak woosner chyba bardziej popularny przynajmniej ja mam takie odczucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Jeśli to ten podnoszący sprężanie a Ty lubisz swój motocykl to ja bym go nie polecał. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Greedo napisał: Jeśli to ten podnoszący sprężanie a Ty lubisz swój motocykl to ja bym go nie polecał.Pierwszy raz słyszę takie zdanie... rozwiń temat:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 >ENDUROS*600< napisał: jednak woosner chyba bardziej popularny przynajmniej ja mam takie odczucieNa pewno jest droższy. W mojej DR 350 mam Wiseco i co ja mogę się o nim powiedzieć... jest po prostu dobry :biggrin: nie śmigałem na DR ze standardowym tłokiem to nie mam porównania jaki jest wzrost mocy, co do większych obciążeń to korba tą podniesioną kompresję bardzo dzielnie znosi :icon_twisted: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 jak korba ma luzy to i tak zdechnie , teraz czy pozniej , W KLR wlozylem woosnera zrobilem 10 tys na tloczku , nastepny wlasciciel z 5 tys i nie bylo zadnych niepokojacych objawow , a motocykl mial z 70 tys km albo i wiecej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Wochu napisał: Pierwszy raz słyszę takie zdanie... rozwiń temat:) Wiesz, jeśli to tłok podnoszący stopień sprężania, to korba będzie poddana większym obciążeniom udarowym niż było to przewidziane przez producenta. A to znaczy że wał wcześniej dostanie luzów na łożyskach. Ja kupiłem oryginalny tłok i dotarłem porządnie więc "seryjna" moc mi w zupełności wystarcza. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Wiseco ?? Spoko.Domyslam sie ze cylinder bedzie rozwiercony,kute tloki Wiseco generalnie maje wiekszy stopien rozszerzalnosci cieplnej niz fabryczne czesci co bedzie wymagac odpowiednich,innych,wiekszych luzow na zimnym silniku. O ile sprzet jest zdrowy to wzrost stopnia sprezania korbie czy walowi nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 uklad korbowy z zasady jest liczony na wiekrze obciazenia, jesli jest w dobrym stanie to mysle ze niema problemu jesli w kiepskim to i standardowego tloka moze nie wytrzymac... skoro tlok podnosi sprezanie to pytanie o ile bo moze becie to wymagalo jazdy na wysokooktanowym paliwie Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ale gdzieś czytałem, że oryginalny tłok jest dużo droższy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Jest, ale dzięki temu masz pewność jak go spasować i jak się będzie zachowywał. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 WISECO jest dobre ( mam takie 4 w swojej Suzuce ), Wossner tez.Co mozesz taniej kupic to bedzie lepsze.Pamietaj o wiekszym luzie przy tlokach kutych i niech cie Greedo nauczy jak dotrzec silnik po remoncie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 (edytowane) http://www.allegro.pl/item474141399_tlok_w...vage_dr650.html sprzedający pisze, że luz jak w fabrycznym..? a może poradzicie jaki zawór wybraćhttp://www.allegro.pl/item474149118_zawory...650_ls_650.html czy http://www.allegro.pl/item475045939_zawory..._wydechowe.html Po samych zdjeciach widać różnice :/ EditTłok bedzie wossner... Zawory raczej od seby...Gredo poprosze o nauke o docieraniu bo niebawem mnie to czeka... :biggrin: Edytowane 7 Listopada 2008 przez Wochu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Wochu napisał: Zawory raczej od seby...Rozumiem, że masz zamiar kupić zawory w Seba motor, te po okazyjnych cenach. Jeżeli tak to radzę odwiedzić tę stronę: http://www.paradowscy.pl/pl/index.html Będzie taniej, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Co do zaworów od Paradowskich to ja się spotkałem z jednym przypadkiem (w ZX 10 Tomcat) w którym po tysiącu km się wybiły przylgnie. Ja bym osobiście z nimi uważał, choć nie wykluczone że w singlu dadzą radę. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.