Skocz do zawartości

enduro..turystyk dylemacik pomozcie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kolego , za przeproszeniem - ale nie masz zielonego pojecia o jezdzie terenowej to niestety widac :P W terenie kazdy kilogram jest zbedny , jak sadzisz dlaczego cross wazy ok 80 kilo ? czy jak by wazyl 200 kilo byl szeroki jak tapczan i dlugi jak przegubowy ikarus to skakal bys nim bez strachu ? Co stalo by sie z toba gdyby tak cie te 200 kg przygniotlo ? jak bys wyciagal 200 kg z piachu czy blota ? sadzisz ze gdy moto sie wali na bok, zdolasz podeprzec sie noga, przy masie sprzetu 200+ kg ?. Ja wiem jak to bylo z KLR 650 - 180 kg a obecna XR ka 130 kg , w kawie jak sie juz zaczela walic to ciezko bylo ja wyprowadzic , w Xr nic trudnego , bez stachu wystawiasz noge i lecisz dalej. Owszem duzym sprzetem da sie jezdzic w terenie , ale to wymaga sporych umiejetnosci i sily.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mowicie ze 600 , 650 są lepsze od 750, 800 dlaczego?

Wiadomo waga ale przeciez co do wagi to ma jeszcze o 20 konikow wiecej to chyba powinno nadrobic tą wage...

Nie ma moto bez wad,każde jest dobre jeśli jest dobre.

Jeśli w większosci bedziesz latal w trasach to 750/800 ale zapomnij oterenie bo możesz zrobić sobie krzywde.

Jedna gleba takim klamotem i odechce sie terenu.

Jasne!,kolesie latają BM-kami 1150 ,ale jaja mają ze stali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie ma nic uniwersalnego , najlepiej do takiej lekkiej 650 dolozyc duzy bak + owiewke na dalsze wyjazdy np tu XR 650R http://www.polkasteam.pl/xr650r/Wyjazdyxr/...zdem%20004.html , a na codzien w terenie latac bez owiewek i ze zwyklym seryjnym bakiem.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kawie jak sie juz zaczela walic to ciezko bylo ja wyprowadzic :P ;)

Jak kupowalem kawke, to nic zes nie powiedzial :biggrin:

 

Popieram nitka, kawasaki klr 650 i nic innego nie wchodzi w gre.

Mialem, jezdzilem, milo wspominam.

Super sprzet za dobre pieniadze, a kopyto tez ma, do tego wygodny.

 

Co do autora; proponuje kupic na poczatek jakas 250 w 4t i pobawic sie w terenie, a nie od razu rzucac sie na takie pojemnosci przy ich wadze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toc widziales, ze uzytkowana byla tylko do kosciolola :icon_mrgreen: a moze zapomnialem ci powiedziec , ze we 3 chlopa wyciagalismy ja z bagna prawie po kanape :crossy: ( oj dzialo sie, dzialo - tak zje..any bylem ze nie mialem sily stac na nogach ) , jesli KLR- a to tylko w tej wersji z owiewka przednia , te nowsze wersje europejskie bez owiewki sa takie nijakie :/.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam XR 650R,można nią pozwiedzać europejskie miasta i lasy :icon_mrgreen:

Na dłuższe eskapady pasowałoby dokupić większy zbiornik i może szerszą chłodnię.

Sprzęt mocny,lekki i niezawodny i nie wiem czemu tak mało popularny w PL...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do długich włajaży na singlu, potrzebne są jaja, i pewna wiedza na temat obsługi sprzęta.... I single mają w sumie sens do jazdy po nieutwardzonych terenach duktach etc...

 

Do najzwyklejszej turystyki wziąłbym 2cylindry.... XLR Trans Alp, XRV Africa Twin , DL 650, XTZ ale to stare moto juz ... hmmm raczej nie 990 ADV z resztą to nie ta kasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys ktm-a sx 125 i bralem udzial w zawodach motocrosowych w winowie ale sie zajechal i nie dojechalem do mety..nie bylo pieniedzy by go naprawic wiec musialem go sprzedac.. a ja chce motor w teren i wycieczki nie w gorki bo juz sie wyskakałem teraz to mi chodzi poglowie jakies male bagna plaze i dlllllugie trasy szutrowe/uliczne..Dzieki pozdro..szczerze mowiac to teraz jeszcze bardziej mi sie pomieszalo bo juz mialem zaplanowaną tenerke a teraz nie wiem co wybrac czy XR , Africe,Translapa,KLR...Pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy cos innego polca,jestem ciekawy jak wszyscy spotkaliby się na maszynach polecanych przez siebie.

Najlepiej słuchaj swojego serca,musisz ponieś porażke żeby potem wyciągnoc z tego wnioski.

Mało prawdopodobne że trafisz na moto za pierwszym razem.Nie znam takiego.

Jak znam życie,długa droga.

Tak poważnie.Tylko AFRICA,wbrew temu co pisałem.To legenda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tiaa legenda powiadasz http://superhujnda.blox.pl/html :D

 

a moze KLE 500 ? 2 gary daja rade na szosie ( silnik od GPZ 500 , mozna z seryjnych 50 koni na 60 podkrecic) , umiarkowana waga powoduje ze w terenie daje sie prowadzic stabilnie , nie za szeroki ani nie za dlugi , jedyna waga ze mogl by byc nieco wyzszy.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...