DEAD Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 No mnie też to wygląda na zupełnie niezależny od akumulatora modół zapłonowy. Czyli taki z cewką zasilającą i czujnikiem. Cewkę zasilającą mierzyłeś w obie strony? bo może ona mieć wbudowaną diodę. Impulsator masz dobry, powinien mieć od 80 do 120 Ohm. Napisz dokładnie jakie kolory masz kabli wychodzących z alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Miałem podobny przypadek z wloskim motorem z Cdi problemem byla spalona cewka ładujaca modół tzn nie dokonca spalona byla dosyc przegrzana co powodowalo ze nie palil na rozrusznik tylko na pych. Mozliwe jest takze to ze masz uszkodzony modół zaplonowy lub tak jak Ktoś wczesniej napisał za wolno kreci rozrusznik i nie naladuje Cdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Obejrzyj kolego dokładnie schemat....dokładnie.Obejrzałem. Ale w wypadku tego schematu jest.Jest to normalny zaplon bateryjny Adam M.Dwóch na jednego? :icon_mrgreen: Apropo tych kondensatorów to nie spotkałem sie, by w instalacji kondensator służył do zasilania cewki wys. nap. Jedynie by zapobiegał iskrzeniu na przerywaczu, ale to nie ta bajka. Może mało widziałem. Tak jak wspomniałem już na początku najlepiej ocenić, czy rozrusznik kręci sie z odpowiednią prędkością obrotową.Najlepiej wbij jakiś wysoki bieg i sprawdzaj od jakiej prędkości obrotowej zaczyna sie iskra. Jeżeli już na prawie najniższych obrotach pojawia sie iskra to wina leży gdzieś w układzie zasilania rozrusznika, proponował bym wtedy podłączyć go bezpośrednio z aku i sprawdzić co sie dzieje. Jeżeli rozrusznik kręci sie z normalną prędkością obrotową to winy trzeba szukać kolejno w cewce generującej prąd dla CDI, CDI i cewce generującej iskre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 (edytowane) Witam! Altek prawdopodobnie zostanie wysłany do Elserwis z ostrołenki wraz z modułem..... Na potwierdzenie mojej teorii o uszkodzonej cewce zasilającej:- 24~ były zmierzone na odpiętej kostce....na samych odpiętych od modułu przewodach. Gdy podpiąłem wszystko w układ, i cewka zasilająca była podłączona normalnie z modułem, po nacięciu izolacji i pomiarze wyszło 0,2V~ ........ Czyli nie mamy na tyle prądu by zasilić cokolwiek, wysterować układy logiczne nawet dobrze kombinuje? Prędkość obrotowa wału przy kręceniu to ok 270obr/min.... Jak na singla 600cc to chyba nieźle? - Pamiętajmy że Cewka ma przerwę, sprawdziłem przerwa jest niezależnie od kolejności podłączenia sond z miernika.... Diod też tam raczej nie ma nie słyszałem z resztą o takich rozwiązaniach.... Dzięki wielkie za wasze odpowiedzi...BTW, Adam ten rozdział o CDI to niby w manualu u mnie? Nie mogę nigdzie tego znaleźć gdzie pisze o tych 300-500 wymaganych obrotach..... Edytowane 5 Listopada 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Nie to specjalna ksiazka o elektryce motocykla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Apropo tych kondensatorów to nie spotkałem sie, by w instalacji kondensator służył do zasilania cewki wys. nap. Jedynie by zapobiegał iskrzeniu na przerywaczu, ale to nie ta bajka. Może mało widziałem.CDI - Capacitor Discharge Ignition. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Widzicie? Coś sie naucze. Już wiem co to jest CDI :eek:. Co do Twojego problemuTo w takim razie bankowo padnięta cewka. Ja miałem podobnie z reglem napięcia podawał normalne napięcie, ale nawet przy przyłożeniu bardzo małej oporności napięcie spadało prawie do zera.Po prostu padnięty układ. Tak samo ty możesz mieć na cewce.Napięcie bez natężenia to brak mocy do zasilenia układu.Oddaj cewke do przewinięcia i sprawdź jak to będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ostatnimi czasy naprawiałem zapłon w enduro kolegi, gdzie okazało się , że jak dotarłem do połączeń lutowanych owej cewki z przewodami wychodzącymi na elektronikę to były "zimne luty".Wystarczyło oskrobać wszystkie miejsca z jakiegoś spoiwa izolującego i na nowo oblutować.Sprzęt ożył. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 (edytowane) DZIEKI ZA POMOC!!! Problem rozwiązany, przewiniecie cewki zasilającej załatwiło sprawę.... Ogólnie polecam, polecam, polecam EL-SERWIS Ostrołęka.... W nieco ponad tydzien sie wyrobili i naprawde fachowo zrobione, tzn robi wrazenie super solidnie zabezpieczonej przed olejem (zalana jakby plastikiem, nie nie widac tkaniny i zywicy), inne co przewijałem w innych miejscach nie byly tak dobre..... (o cewce ktora sam przewinolem kiedys nie wspominam nawet :F) Zobaczymy jeszcze ile ta cewka pożyje mam nadzieje ze conieco :P Edytowane 19 Listopada 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Dzieki za post konczacy temat. Twoja pozytywna opinia o Elserwis, to juz ktoras z kolei. Warto zapisac ten adres. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.