CadillacMan Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 WitamJakoże do wiosny planuje zakup R1 automatycznie chce zmienic wydech, zależy mi nie na wzroscie mocy bo w R1 raczej jej nie brakuje ale o głośnosc, i tu mam pytanie, co lepiej założyc co jest głosniejszy Akrapovic czy Yoshimura, i czym sie różni czy jest Carbonowy czy taki zwykły czy to że jest carbonowy to przez to jest głosniejszy? Czytałem tutaj że najlepiej kupic cały uład ale na Ebay chodzą od $1600 więc raczej będe musiał zostac przy samych końcówkach, a pytam o te dwie firmy bo ja mam w banditce yoshimure ale nie carbonową i samą końcówke, kolega miał kiedys w ninji cały układ carbonowego Akrapovica i był dużo głosniejszy, prosze o jakąś rade.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Myślę, że tutaj trzeba porównywać konkretne modele a nie całe firmy. Poza tym carbon nie ma tutaj nic do głośności, po prostu carbonowy będzie lżejszy. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CadillacMan Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 W takim razie co będzie lepsze do R1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Trudno mi powiedzieć ale polecam wejść na youtube.com, wpisać frazę R1 i modeli wydechu - posłuchasz sobie różnych i zadecydujesz który dla Ciebie najlepiej gada... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) Jest osobny temat na temat tych wydechów: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=104339&st=60 Przede wszystkim jest jedna zasadnicza różnica - Akrapović to ekstraklasa sama dla siebie. Yoshimura jest gorzej wykonana, cena wyższa niż u Akrapa. Ja za wydech Akrapovićia zapłaciłem 1720 złotych i jestem wniebowzięty. Bardzo głęboki basowy dźwięk, rewelacyjnie wygląda no i Akrapović :icon_mrgreen: A co do wagi - Akrapović podaje, że ważą tyle samo bez względu czy karbon czy pełen tytan. Ogólnie lepiej chyba wygląda według mnie karbon, ale to oczywiście kwestia gustu. PS. Gdzie czytałeś, że lepiej kupić cały układ? Bo jeśli śmigasz tylko "cywilnie" a nie na torze to jest to bardzo poroniony pomysł. Chociaz na pełnym układzie to jest dopiero ogień i ryk ;) Edytowane 2 Listopada 2008 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CadillacMan Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Na tym forum ale już niepamiętam w jakim wątku cos takiego pisali że jest lepiej miec cały układ danego producenta a nie tylko końcówki, R1 chce czarną i też według mnie najlepiej do tego koloru będzie pasowac carbon niestety same carbonowe końcówki do tego modelu z tych roczników co ja chce to nie moge na Ebay znalesc są całe układy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Na tym forum ale już niepamiętam w jakim wątku cos takiego pisali że jest lepiej miec cały układ danego producenta a nie tylko końcówki, R1 chce czarną i też według mnie najlepiej do tego koloru będzie pasowac carbon niestety same carbonowe końcówki do tego modelu z tych roczników co ja chce to nie moge na Ebay znalesc są całe układy. Który rocznik planujesz kupić tej R1? Końcówkę chcesz kupić używaną czy nową? A teraz zadaj sobie pytanie po kiego diabła Ci pełen układ na szosę? Chcesz urywać ułamki sekund jadąc od kolegi do domu? Sam sobie odpowiedziałeś, że chodzi o dźwięk a do tego w zupełności wystarczy sama końcówka na której będziesz miał w granicach 99db, więc w zupełności wystarczy :icon_mrgreen: ;) Dla porównania za nową końcówkę w granicach 2 tys. a za układ około 4 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CadillacMan Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 O to mi własnie chodziło czy wystarczy sama końcówka, jak już mówiłem chodzi mi tylko o głośny dzwięk a nie moc mam yoshimure w banditce i jest dużo słabszy niz akrapovic w ninji i nie wiedziałem czy to przez samą końcówke innego producenta czy przez cały układ, R1 planuje z 04-06 roku. I jak już mówiłem nie moge znalesc samą carbonową końcówke Akrapovica z tych roczników.W każdym razie dzięki za rade :icon_mrgreen:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 No to sama końcówka w zupełności wystarczy. Akrap będzie na pewno ryczał wystarczająco głośno :icon_mrgreen: A będzesz potrzebował podwójne puchy także koszt może być konkretny :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Przede wszystkim jest jedna zasadnicza różnica - Akrapović to ekstraklasa sama dla siebie. Yoshimura jest gorzej wykonana, cena wyższa niż u Akrapa. Ja za wydech Akrapovićia zapłaciłem 1720 złotych i jestem wniebowzięty. A dużo miałeś tłumików Yoshi w swoich motocyklach ? :icon_mrgreen: Ciekawy jestem co Ci się w nich wydawało gorzej wykonane vs Akrap. CadillacMan - IMO w przypadku zakładania slip-on'a znaczenie mają tylko i wyłącznie Twoje odczucia estetyczne. Sugeruję na początek zakup motocykla - potem bedziesz decydował co Ci bardziej pasuje :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 A dużo miałeś tłumików Yoshi w swoich motocyklach ? :notworthy: Ciekawy jestem co Ci się w nich wydawało gorzej wykonane vs Akrap. CadillacMan - IMO w przypadku zakładania slip-on'a znaczenie mają tylko i wyłącznie Twoje odczucia estetyczne. Sugeruję na początek zakup motocykla - potem bedziesz decydował co Ci bardziej pasuje :clap:. Kirek, a miałeś okazję kiedyś trzyamć w lewej puchę Yoshi a w drugiej Akrapa? :flesje: A z tym drugim masz rację, niech kolega najpierw kupi maszynkę a późnie decyduje się na firmę :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Yoshimura jest gorzej wykonanaWez podaj jakies zrodlo tych informacji jesli mozesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CadillacMan Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Tak czy inaczej dzięki za info motor musze kupic ale konkretny wydech też musi byc bo na orginalnych to nie jazda :) i mam też nadzieje że jescze ten dolar troche pójdzie w dół :bigrazz:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Wez podaj jakies zrodlo tych informacji jesli mozesz. Powtórzę jeszcze raz, ale mogłeś poczytać troszkę wyżej - weź do ręki np. do jednego modelu motocykla wydech Yoshimury i Akrapović'ia. Sam sobie odpowiesz na swoje pytanie. Wybierałem do swojej 954 z różnych firm, Arrow, Yoshimura, Akrapović, Micron i Scorpion. Nr. 1 Akrapović Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 A ja jezdziłem dotąd tylko na Yoshi. Do swojej CBR kupiłem też Yoshi, z tym że najpierw slip-on, który się jednak tak dobrze sprzedał, że po niewielkiej dopłacie kupiłem kompletny układ. R-77 nie ma dbkiller'a, więc z głośnością to nie ma problemu. Akrap ma dbkillera, więc można jezdzić ciszej lub głośniej. Nie patrzyłem z którego roku masz R1, ale do nowszych R1 Yoshi nie robi pełnych układów, Akrap tak. Co do wykonania, widziałem niejednego Akrapa i miałem różne Yoshimury, w tym trioval 2-outlet. W tym ostatnim wypadku to bym powiedział, że nie widziałem tak dobrze wykonanego tłumika inne firmy. Kup to, co Ci się bardziej podoba i na co Ci finanse pozwalają. I zorientuj się, czy po założeniu tych bajerów nie narobisz sobie dziur w mocy bez modyfikacji zasilania w paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.