nufry Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Podoba mi sie CBR F3 i takiej szukam. na dniach pojadę obejrzeć ta CBR z Białej. http://forum.motocyklistow.pl/Honda-CBR-600-f3-t106845.html a ten motocykl ktoś zna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=467358399 moja VFR ... :biggrin: w kwocie sie zmieścisz i jeszcze zostanie :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Zapraszam do siebie, mam 3 CBRki do sprzedania. Moze cos Ci przypadnie do gustuhttp://www.allegro.pl/item449890749_honda_...sxr_zxr_rr.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Podoba mi sie CBR F3 i takiej szukam. na dniach pojadę obejrzeć ta CBR z Białej. http://forum.motocyklistow.pl/Honda-CBR-600-f3-t106845.html a ten motocykl ktoś zna? Jeśli chcesz popytać o znajomość tego moto to bardziej ktoś ze ślaskiego forum bedzie wiedział bo tutaj za często się nie udzielam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Z tego co napisałeś - kup VFR. Dobra moc, lepszy moment i krzywa momentu niż w CBR600, zajebisty rozrząd na kołach zębatych, przez co silnik charakterystycznie miauczy... VFR 750 to naprawdę kultowa maszyna, w dodatku wydaje mi się że mniej się stylistycznie zestarzała niż F3. A z tego co mówili znajomi - naprawdę jest OK do turystyki. pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Do turystyki to też mi się wydaje że VFR z tych wymienionych przez Ciebie jest najlepsza.Ja w lipcu sprzedałem GPz ta 550 i kupiłem CBR F4 chociaż jeżdżę raczej turystycznie ale mam ciśnienie na wygłupy :lalag: to dlatego ją wybrałem. Na pewno lepiej Hondę (VFR lub CBR) niż R6 to już kosa na tor IMO. michal750 zaprezentował naprawdę ciekawe sprzęty ciekawe jak na żywono i ta czerwono-czarno-biała, to był mój lider jeżeli chodzi o malowania F3 do momentu aż napotkałem F4 czarno srebrną :buttrock: to se kupiłem i MAM :D Jak coś to pisz na pywatny, chyba jesteśmy z jednego woj. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Skłaniam się bardziej do zakupu F3 gdyż tak jak pisze Sopelblue tez czasami "mam ciśnienie na wygłupy" :biggrin: http://www.allegro.pl/item468852799_honda_...00_f3_1995.html Warto kupić Anglika? no wiecie, ta przekładka kierownicy później itp :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Za 8 tys. ciężko znaleźć dobrą VFRe 800.... 750 szukaj:) A jesli jest naprawde godny sprzęt do roczniki koło 1993 za tą cene znajdziesz:) Tylko podkreślam, dobry nie bity sprzęt: :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ewentualnie po glebie albo jakimś innym przykrym wypadku :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Myślę, że na zdjęciach motocykl prezentuje się spoko, ale to tylko zdjęcia w które od pewnego momentu nie wierzę (dwa razy się naciąłem :evil: )Sam mam angola i na początku trochę trudno mi było się przyzwyczaić ale z czasem jest coraz lepiej :buttrock: A tak na poważnie to jeździj i oglądaj motocykle z najbliższego otoczenia (danej marki) nie musisz jeżdzić nimi, chodzi o to by... jak to napisać, by przyzwyczaić się do wyglądu tej konkretnej maszyny czy modelu, by potem mieć porównanie i wiedzieć o co pytać, to się przydaje. Rozmowa ze sprzedającym z kilkoma sprzedającymi to powoduje, że pytasz o ważne dla Ciebie rzeczy a nie po pierwszym spojrzeniu z językiem na brodzie dajesz kasę typowi, by po tygodniu stwierdzić, że z moto jest coś nie tak. Wiem że to nie takie proste ale pomyśl - nabierasz doświadczenia przez to, kończy się sezon czyli nie "musisz" mieć sprzęta za pięć minut. Jak opanujesz emocje to po jakimś czasie sam sobie pogratulujesz.Ps tak na prawdę to zrobisz jak chcesz :P Ps 2 chciałbym być taki opanowany w niektórych tematach, jak opisałem wyżej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 witam,pytanie pierwsze do czego ma byc motocykl,do turystyki czy do bardziej sportowej jazdy,pytanie drugie,ile masz wzrostu,bo jesli jesteś wyższy to polecam VFR,ja tez szukałem na początku Cebry,ale przejechałem sie dwoma egzemplarzami i trochę ten motocykl mały jak dla mnie był,mówie o rocznikach 90-94,przez przypadek kupiłem VFR i jestem zadowolony,mam 187 cm wzrostu,jak dla mnie na plus w VFR jest lepsza ochrona przed wiatrem,jest wygodna,jest tez bezobsługowy rozrząd na kołach, no i fajny wygląd który ale to jest kwestia gustu,co do kosztów utrzymania to zalerzy od Ciebie,jak będzisz jezdził,VFR tez mozna podzidowac tylko jest cieższa od CBR ale jak dla mnie to mi to nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Siema Buła :cool: Widze ze tez chcesz kolege przekonac do jednego slusznego motocykla? :crossy: Nigdy juz nie zmienie fałeczki na rzędówę i ten rozrząd :icon_mrgreen: , pojedynczy wahacz, sylwetka ponadczasowa, komfort jazdy.... czego jeszcze chciec? nufry jesli masz mozliwosc to przejedz sie na tym cudzie techniki, a cbr pojdzie w kąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Powiem wam Panowie, że widziałem VFR-ki nie raz, czytałem o nich. Ale po tym co piszecie to muszę się dokładniej przyjrzeć tej maszynie, na razie w necie a na wiosnę na jakimś zlocie na żywo :icon_rolleyes: Nie ukrywam że z chęcią bym przewiózł duszę na VFR, może kiedyś się uda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Siema Buła :cool: Widze ze tez chcesz kolege przekonac do jednego slusznego motocykla? :icon_mrgreen: Nigdy juz nie zmienie fałeczki na rzędówę i ten rozrząd :P , pojedynczy wahacz, sylwetka ponadczasowa, komfort jazdy.... czego jeszcze chciec? nufry jesli masz mozliwosc to przejedz sie na tym cudzie techniki, a cbr pojdzie w kątwitam,znaczy sie do niczego nie chce przekonywac,bo to i tak zalerzy od autora tematu który moto wybierze,ja opisałem swoje odczucia,bo tez szukałem CBR na poczatku,najlepiej bedzie jak autor przejedzie sie jednym i drugim i wtedy zobaczy co mu bardziej pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 ja choć swoją VFR`kę sprzedaje to pewnie sentyment pozostanie, sprzedaje tylko ze względu na moc, troche mi mało , VFR`ą zrobiłem 20 000km z czego 12 000 w tym sezonie i jakby nie felerny regulator na początku naszej znajomości to nigdy mnie nie zawiodła, jest najstarszym sprzętem w ekipie a kondycją i wykonaniem nie mam czego sie powstydzić... Jakbym chciał nią jeszcze polatać z 2-3 sezony to napewno bym zainwestował w jakiś dobry komin dedykowany do tego modelu (tzw. jabłko do mocowania charakterystyczne w tym modelu skutecznie utrudnia szukanie wydechu a i ceny nią są niskie...) Co do spalania to zadziwia szczególnie w trasie , kręcąc sie wokół komina pali 6-7 trasa 5-5,5 sprawdzane nieraz , mam odchyły na tym punkcie , zawsze do pełna i spr. ile wpieprzyła , czy wszycho z nią ok, ale rekord dwukrotnie pobiłem na czeskim paliwie i ich drogach (ok. polskiej kotliny kłodzkiej jadąc do CR) w towarzystwie marudera spaliła zaledwie 4,8 po górach :P fakt-traktowana delikatnie :icon_mrgreen: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.