Skocz do zawartości

Motocykl do 8 tys zł. jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

Podoba mi sie CBR F3 i takiej szukam. na dniach pojadę obejrzeć ta CBR z Białej.

 

http://forum.motocyklistow.pl/Honda-CBR-600-f3-t106845.html

 

a ten motocykl ktoś zna?

 

Jeśli chcesz popytać o znajomość tego moto to bardziej ktoś ze ślaskiego forum bedzie wiedział bo tutaj za często się nie udzielam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisałeś - kup VFR. Dobra moc, lepszy moment i krzywa momentu niż w CBR600, zajebisty rozrząd na kołach zębatych, przez co silnik charakterystycznie miauczy... VFR 750 to naprawdę kultowa maszyna, w dodatku wydaje mi się że mniej się stylistycznie zestarzała niż F3. A z tego co mówili znajomi - naprawdę jest OK do turystyki.

 

pozdr

LYsY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do turystyki to też mi się wydaje że VFR z tych wymienionych przez Ciebie jest najlepsza.

Ja w lipcu sprzedałem GPz ta 550 i kupiłem CBR F4 chociaż jeżdżę raczej turystycznie ale mam ciśnienie na wygłupy :lalag: to dlatego ją wybrałem. Na pewno lepiej Hondę (VFR lub CBR) niż R6 to już kosa na tor IMO.

michal750 zaprezentował naprawdę ciekawe sprzęty ciekawe jak na żywo

no i ta czerwono-czarno-biała, to był mój lider jeżeli chodzi o malowania F3 do momentu aż napotkałem F4 czarno srebrną :buttrock: to se kupiłem i MAM :D

Jak coś to pisz na pywatny, chyba jesteśmy z jednego woj. :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skłaniam się bardziej do zakupu F3 gdyż tak jak pisze Sopelblue tez czasami "mam ciśnienie na wygłupy" :biggrin:

 

http://www.allegro.pl/item468852799_honda_...00_f3_1995.html

 

Warto kupić Anglika? no wiecie, ta przekładka kierownicy później itp :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że na zdjęciach motocykl prezentuje się spoko, ale to tylko zdjęcia w które od pewnego momentu nie wierzę (dwa razy się naciąłem :evil: )

Sam mam angola i na początku trochę trudno mi było się przyzwyczaić ale z czasem jest coraz lepiej :buttrock:

A tak na poważnie to jeździj i oglądaj motocykle z najbliższego otoczenia (danej marki) nie musisz jeżdzić nimi, chodzi o to by... jak to napisać, by przyzwyczaić się do wyglądu tej konkretnej maszyny czy modelu, by potem mieć porównanie i wiedzieć o co pytać, to się przydaje. Rozmowa ze sprzedającym z kilkoma sprzedającymi to powoduje, że pytasz o ważne dla Ciebie rzeczy a nie po pierwszym spojrzeniu z językiem na brodzie dajesz kasę typowi, by po tygodniu stwierdzić, że z moto jest coś nie tak. Wiem że to nie takie proste ale pomyśl - nabierasz doświadczenia przez to, kończy się sezon czyli nie "musisz" mieć sprzęta za pięć minut. Jak opanujesz emocje to po jakimś czasie sam sobie pogratulujesz.

Ps tak na prawdę to zrobisz jak chcesz :P

Ps 2 chciałbym być taki opanowany w niektórych tematach, jak opisałem wyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,pytanie pierwsze do czego ma byc motocykl,do turystyki czy do bardziej sportowej jazdy,pytanie drugie,ile masz wzrostu,bo jesli jesteś wyższy to polecam VFR,ja tez szukałem na początku Cebry,ale przejechałem sie dwoma egzemplarzami i trochę ten motocykl mały jak dla mnie był,mówie o rocznikach 90-94,przez przypadek kupiłem VFR i jestem zadowolony,mam 187 cm wzrostu,jak dla mnie na plus w VFR jest lepsza ochrona przed wiatrem,jest wygodna,jest tez bezobsługowy rozrząd na kołach, no i fajny wygląd który ale to jest kwestia gustu,co do kosztów utrzymania to zalerzy od Ciebie,jak będzisz jezdził,VFR tez mozna podzidowac tylko jest cieższa od CBR ale jak dla mnie to mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Buła :cool:

Widze ze tez chcesz kolege przekonac do jednego slusznego motocykla? :crossy:

Nigdy juz nie zmienie fałeczki na rzędówę i ten rozrząd :icon_mrgreen: , pojedynczy wahacz, sylwetka ponadczasowa, komfort jazdy.... czego jeszcze chciec?

 

nufry jesli masz mozliwosc to przejedz sie na tym cudzie techniki, a cbr pojdzie w kąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam Panowie, że widziałem VFR-ki nie raz, czytałem o nich. Ale po tym co piszecie to muszę się dokładniej przyjrzeć tej maszynie, na razie w necie a na wiosnę na jakimś zlocie na żywo :icon_rolleyes:

Nie ukrywam że z chęcią bym przewiózł duszę na VFR, może kiedyś się uda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Buła :cool:

Widze ze tez chcesz kolege przekonac do jednego slusznego motocykla? :icon_mrgreen:

Nigdy juz nie zmienie fałeczki na rzędówę i ten rozrząd :P , pojedynczy wahacz, sylwetka ponadczasowa, komfort jazdy.... czego jeszcze chciec?

 

nufry jesli masz mozliwosc to przejedz sie na tym cudzie techniki, a cbr pojdzie w kąt

witam,znaczy sie do niczego nie chce przekonywac,bo to i tak zalerzy od autora tematu który moto wybierze,ja opisałem swoje odczucia,bo tez szukałem CBR na poczatku,najlepiej bedzie jak autor przejedzie sie jednym i drugim i wtedy zobaczy co mu bardziej pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja choć swoją VFR`kę sprzedaje to pewnie sentyment pozostanie, sprzedaje tylko ze względu na moc, troche mi mało , VFR`ą zrobiłem 20 000km z czego 12 000 w tym sezonie i jakby nie felerny regulator na początku naszej znajomości to nigdy mnie nie zawiodła, jest najstarszym sprzętem w ekipie a kondycją i wykonaniem nie mam czego sie powstydzić... Jakbym chciał nią jeszcze polatać z 2-3 sezony to napewno bym zainwestował w jakiś dobry komin dedykowany do tego modelu (tzw. jabłko do mocowania charakterystyczne w tym modelu skutecznie utrudnia szukanie wydechu a i ceny nią są niskie...) Co do spalania to zadziwia szczególnie w trasie , kręcąc sie wokół komina pali 6-7 trasa 5-5,5 sprawdzane nieraz , mam odchyły na tym punkcie , zawsze do pełna i spr. ile wpieprzyła , czy wszycho z nią ok, ale rekord dwukrotnie pobiłem na czeskim paliwie i ich drogach (ok. polskiej kotliny kłodzkiej jadąc do CR) w towarzystwie marudera spaliła zaledwie 4,8 po górach :P fakt-traktowana delikatnie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...