Skocz do zawartości

REJESTRACJA WETERANA


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualności, aby nie było już wątpliwości....

 

http://w4.bikepics.com/pics/2009%5C01%5C16...541022-full.jpg

 

Art z najnowszego Automobilisty. Możecie w niego kliknąć aby powiększyć.

Pozniej dodam sposób wypełniania "Białej karty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. co do żółtych tablic to jestem zadowolony, jest łatwiej, policja nie czepia się za bardzo. rejestrowałem tak k-750, rzeczoznawca kosztował 420 zł plus koszty w WK, chyba 120 zł za tablicę (na tablicę czekałem 3 tyg.) plus koszty przeglądu.

 

co do nowych przepisów to do białą kartę można zrobić samemu, wtedy rzeczoznawca podbije ją tylka za mniejszą opłatą (jeszcze nie wiem jaką) konserwator nie powinien pobierać żadnych opłat. wzór i poradnik do zrobienia białej karty jest w classicauto grudzień 2008 i styczeń 2009

pozdr

Edytowane przez letek

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu macie artykuły o których mówi kolega letek:

 

http://www.bikepics.com/members/loopy1/personal/

 

Niewyraźne? Kupcie Classic Auto. Warto!

 

 

http://www.classicauto.pl/biala_karta.doc <- Tu jest wzór białej karty.

Edytowane przez loopy1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie chcę się kłócić o procenty, bo jak napisałem nie jestem pewien. Kolega ma np NSU na żółtych balchach w którym w jak go rejestrował przedni trapez był z D-rada, zbiornik z innego modelu nsa, lampa przednia z kompletnie innej bajki no i kilka patentów też jeszcze było. Czyli tak jak mówisz Gośka, rama i silnik... Konserwator się nie czepiał , bo wszystko to z ostało opisane w białej karcie i opinii rzeczoznawcy z adnotacją, że w motocyklu tym części nieoryginalne będą sukcesywnie wymieniane na właściwe. Mam właśnie xera tych dokumencików przed oczami...

Edytowane przez loopy1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Szukam i szukam i znaleźć nie moge...

Wszedzie jakieś stare tematy gdzie ludzie sie pytaja jak to bedzie i w ogóle, ale nie słychać czy w końcu ktoś probował z tej ustawy skorzystac...

Polatałem dzisiaj troche swoja SHL i znowu zakochałem sie w smrodzie ciuchów po jeździe na dwusówie :biggrin:

Może mi ktoś powiedzieć jak to dokładnie jest z ta rejestracja? Wyczytałem ze potrzebna jest opinia wojewódzkiego konserwatora zabytków i pisemne oświadczenie właściela czyli kogoś kto dawno temu miał na siebie ten motocykl zarejestrowany ale zgubił dowód albo po prostu pojazd ten stoi u niego od niepamiętnych czasów i nie wiadomo skąd sie wziął.

Co jeżeli nawet mój dziadek nie pamięta skąd jest ten motocykl, jest w szopie od dawna ale okaże sie że w roku 196x ktoś go komuś ukradł a przez następne lata przechodził z rąk do rąk aż do dzisiaj gdy ja chce go zarejestrować?

 

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz rejestrowałem swoją Ose.Więc jest tak:po 1-decyzja o wciagnieciu pojazdu do rej.zab, po 2-umowa lub jakis inny papier stwierdzający że jesteś właścicielem, po 3-oświadczenie właściciela że dow. rej.zaginoł(podpisujesz na specjalnym druku w W.K).Aha,bym zapomniał jescze przegląd zabytkowy.Wszystko kosztuje mniej więcej500-600zł.

Edytowane przez mucha68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, był jakiś temat ale gdzieś go wcięło. nowa ustawa weszła w życie w styczniu, w projekcie była mowa o oświadczeniu o własności pojazdu złożonym przez właściciela pod groźbą odpowiedzialności karnej, było trochę szumu w TV i nawet przez chwilę uwierzyłem. niestety we wprowadzonej poprawce jest mowa o oświadczeniu o braku dowodu rejestracyjnego, nie ma też w objaśnieniu słowa o ciągłości umów, czyli nic się nie zmieniło, nie wiem kto jest za to odpowiedzialny, temat został już poruszony przez "automobilistę" oraz "classic auto" ale jestem pewny że w najbliższym czasie nic się nie zmieni. drogą sądową też niewiele zdziałasz. to są informacje z pierwszej ręki bo sam mam już k750 na żółtych blachach i chciałem teraz dla sprawdzenia nowej ustawy zarejestrowac komarka ale się nie udało. słyszałem tylko że komuś w warszawie udało się zarejestrować auto bez ciągłości umów ale nie wiem dokładnie jak to zrobił. czyli ja zwykle: miało być pięknie a wyszło jak zawsze. h*j mnie w tym kraju strzela

pozdrawiam

letek

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...