loopy1 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Aktualności, aby nie było już wątpliwości.... http://w4.bikepics.com/pics/2009%5C01%5C16...541022-full.jpg Art z najnowszego Automobilisty. Możecie w niego kliknąć aby powiększyć. Pozniej dodam sposób wypełniania "Białej karty" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) witam. co do żółtych tablic to jestem zadowolony, jest łatwiej, policja nie czepia się za bardzo. rejestrowałem tak k-750, rzeczoznawca kosztował 420 zł plus koszty w WK, chyba 120 zł za tablicę (na tablicę czekałem 3 tyg.) plus koszty przeglądu. co do nowych przepisów to do białą kartę można zrobić samemu, wtedy rzeczoznawca podbije ją tylka za mniejszą opłatą (jeszcze nie wiem jaką) konserwator nie powinien pobierać żadnych opłat. wzór i poradnik do zrobienia białej karty jest w classicauto grudzień 2008 i styczeń 2009 pozdr Edytowane 21 Stycznia 2009 przez letek Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Tu macie artykuły o których mówi kolega letek: http://www.bikepics.com/members/loopy1/personal/ Niewyraźne? Kupcie Classic Auto. Warto! http://www.classicauto.pl/biala_karta.doc <- Tu jest wzór białej karty. Edytowane 21 Stycznia 2009 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1jozin95 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Jak mam jawke mustang z 1972 r.To czy uznadzą go za zabytek jeśli jest pomalowany na różne kolory w dodatku pędzlem. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 musi mieć nie mniej niż 25 lat,a czy pędzlem czy szczotką malowany to chyba nie ma znaczenia,ma być sprawny technicznie i orginalny w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 No własnie, nie przypominam sobie zeby jawki malowali orginalnie " z pedzla" róznymi kolorami:) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (...) i orginalny w 100% A nieprawda bo z tego co pamiętam to musi chyba w 75% i sprawny techniczne też nie musi być. Poczytaj arty z Classic Auto, ktore wkleiłem kilka postów wyżej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 75% stanowi sama rama i silnik.. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) Nie chcę się kłócić o procenty, bo jak napisałem nie jestem pewien. Kolega ma np NSU na żółtych balchach w którym w jak go rejestrował przedni trapez był z D-rada, zbiornik z innego modelu nsa, lampa przednia z kompletnie innej bajki no i kilka patentów też jeszcze było. Czyli tak jak mówisz Gośka, rama i silnik... Konserwator się nie czepiał , bo wszystko to z ostało opisane w białej karcie i opinii rzeczoznawcy z adnotacją, że w motocyklu tym części nieoryginalne będą sukcesywnie wymieniane na właściwe. Mam właśnie xera tych dokumencików przed oczami... Edytowane 10 Lutego 2009 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciojawa Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 no może z tą 100%-entową orginalnością przesadziłem,chodziło mi o to żeby moto było kompletne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Szukam i szukam i znaleźć nie moge... Wszedzie jakieś stare tematy gdzie ludzie sie pytaja jak to bedzie i w ogóle, ale nie słychać czy w końcu ktoś probował z tej ustawy skorzystac... Polatałem dzisiaj troche swoja SHL i znowu zakochałem sie w smrodzie ciuchów po jeździe na dwusówie :biggrin: Może mi ktoś powiedzieć jak to dokładnie jest z ta rejestracja? Wyczytałem ze potrzebna jest opinia wojewódzkiego konserwatora zabytków i pisemne oświadczenie właściela czyli kogoś kto dawno temu miał na siebie ten motocykl zarejestrowany ale zgubił dowód albo po prostu pojazd ten stoi u niego od niepamiętnych czasów i nie wiadomo skąd sie wziął. Co jeżeli nawet mój dziadek nie pamięta skąd jest ten motocykl, jest w szopie od dawna ale okaże sie że w roku 196x ktoś go komuś ukradł a przez następne lata przechodził z rąk do rąk aż do dzisiaj gdy ja chce go zarejestrować? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha68 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 (edytowane) Ja teraz rejestrowałem swoją Ose.Więc jest tak:po 1-decyzja o wciagnieciu pojazdu do rej.zab, po 2-umowa lub jakis inny papier stwierdzający że jesteś właścicielem, po 3-oświadczenie właściciela że dow. rej.zaginoł(podpisujesz na specjalnym druku w W.K).Aha,bym zapomniał jescze przegląd zabytkowy.Wszystko kosztuje mniej więcej500-600zł. Edytowane 4 Maja 2009 przez mucha68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 witam, był jakiś temat ale gdzieś go wcięło. nowa ustawa weszła w życie w styczniu, w projekcie była mowa o oświadczeniu o własności pojazdu złożonym przez właściciela pod groźbą odpowiedzialności karnej, było trochę szumu w TV i nawet przez chwilę uwierzyłem. niestety we wprowadzonej poprawce jest mowa o oświadczeniu o braku dowodu rejestracyjnego, nie ma też w objaśnieniu słowa o ciągłości umów, czyli nic się nie zmieniło, nie wiem kto jest za to odpowiedzialny, temat został już poruszony przez "automobilistę" oraz "classic auto" ale jestem pewny że w najbliższym czasie nic się nie zmieni. drogą sądową też niewiele zdziałasz. to są informacje z pierwszej ręki bo sam mam już k750 na żółtych blachach i chciałem teraz dla sprawdzenia nowej ustawy zarejestrowac komarka ale się nie udało. słyszałem tylko że komuś w warszawie udało się zarejestrować auto bez ciągłości umów ale nie wiem dokładnie jak to zrobił. czyli ja zwykle: miało być pięknie a wyszło jak zawsze. h*j mnie w tym kraju strzela pozdrawiam letek Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 MOC'u przyklej w końcu ten stary topic w któryn wszystko było cacy opisane co? pls! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Topic do góry! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.