lepi Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 no to odmą już pewnie zassał olej wodą... ale fota ładna Jak? Odma jest podłączona do airboxa po stronie czystej czyli za filtrem. Dopóki nie zaciągnie do filtra wody to i odma jest bezpieczna a potem to i tak bez znaczenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 a gdzie wlot powietrza jest umiejscowiony??? pod lampą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Wlot jest pomiędzy dwoma połówkami baku, zaraz za kierownicą. Tak na oko na wysokości połowy dolnej lampy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 (edytowane) Wczoraj przerabiałem na przelot 42mm jeden z dwóch tłumików od KTM-a 950 i muszę przyznać że firma nie oszczędzała na materiałach i na jakości wykonania.Wszyscy stosuja do tych celów blache 0,6-0,8mm a tu do wszystkiego zastosowana 1mm kwasówka którą się fajnie spawa,demontaż też nie jest jakiś skomplikowany mogli by tylko stosować lepsze wytłumienia bo mogli by stosować maty lub kocyki szklane a nie tkaniny bodajże szklano-azbestowe lub tylko azbestowe -trudno określić.Ogólnie najpożądniejsza robota z jaką dotychczas się spotkałem chociaż masa w motocyklu ma znaczanie. Edytowane 10 Stycznia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 jankes: piszesz, ze przesiadles sie na LC8 z Dominatora, tak? jakie byly wrazenia? bardzo mocny jest LC8 w porownaniu do NX? da sie przezyc czy za duza roznica? o wiele wyzszy i ciezszy jest od Dominatora? mam XT600, uzywany do turystyki (w gruzji tez bylem ;) ), LC8 mi sie marzy, ale poza zasiegiem finansowym.. swoja droga - skoro ci padl w gorach, to pewnie w swanetii byles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 wpierw jezdzielm na dominatorze....dobra nauka opanowania moto na szutrach piachach..potem krotkie doswiadczenie na suzuki sv650n...blee...choc tu byla nauka szybkiego przyspieszania i predkosci blizej 200 niz 100km/h:):):) mialem wrocic znow do domiego albo lc4adv ale niestety po svce nic co mialo jeden cylinder o poj.600cm3 nie jechalo.... padlo na lc8... porownanie dominatora z lc8 nie mam sensu...ten motocykl tak samo przypiesza od 60-120 jak i 150-180km/h:):):):) czy masz 3 bieg 4, czy 5 idzie jak wariat, w nx650 po wlaczeniu 3 biegu przyspieszanie sie konczylo...a po przekroczeniu 100km/h wyprzedzanie bylo niebiezpieczne:):):) to tak w porownaniu do lc8.. bo jak kupilem dominatora a bylo to moj pierwszy motocykl.....to dla mnie wtedy byl to istny szatan:):):) czy da sie przezyc roznice..wiesz to wszystko zalezy od odkrecania manetki...zalezy od prowadzacego...fakt ze w lc8 przynajmniej w wersji gaznikowych jest system ktory po gwaltownym odkreceniu gazu na 1, 2 i moze 3 biegu dlawi troche moto.... fakt, ze ciezko jest jezdzic nim rowno, wolno np 100km/h bo wtedy jest niespokojny, prycha...podobnie jak dwusow wyzyszy jest duzo...przeraza przy pierwszym kontakcie...mam wersje nizsza, wzrost moj to 180cm i cala stopa nie dotykam ziemi jak siedze na nim....ale nisko umieszczone baki paliwa i niska masa powoduje ze jak dla mnie jest bardziej poreczny od domiego...ale dopiero wtedy gdy przelamie sie czlowiek psychicznie.... mi najbardziej odpowiada w lc8 to ze moge smialo jezdzic ze scigami o pojemnosci 600cm3 po asfalcie...i jednoczesnie latac po srednio trudnym terenie, wjezdzac z duza szybkosci na krawezniki....i to ze jak zabieram w podroze plecaczka + kufry, bagaze to na lc8 nie robi to znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Janek ..... albo średni albo trudny Teren ..... zdecyduj sie :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ok, a interesuje mnie jeszcze, jak sobie radza z LC8 ludzie nizszego wzrostu? Mam 175cm i ledwo 60kg wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Ok, a interesuje mnie jeszcze, jak sobie radza z LC8 ludzie nizszego wzrostu? Mam 175cm i ledwo 60kg wagi. Jesli jesteś po etapie odpychania się nogami to wzrost niema znaczenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Jesli jesteś po etapie odpychania się nogami to wzrost niema znaczenia! sorry, ale nie zrozumialem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 sorry, ale nie zrozumialem.. Jesli uzywasz nog w terenie do podpierania, odpychania sie to sobie nie poradzisz lub bedzie trudno. Jesli trzymasz nogi na podnożkach i latasz na stojąco to wysokość niema znaczenia. Kat ma kiepski skret i tu moze byc problem czasami ale to zalezy gdzie latasz, to szybkie endura do naprawde szybkiej jazdy. Ja tez mam 175 i teraz kupil bym wyzsza wersje S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Jesli uzywasz nog w terenie do podpierania, odpychania sie to sobie nie poradzisz lub bedzie trudno. Jesli trzymasz nogi na podnożkach i latasz na stojąco to wysokość niema znaczenia. Kat ma kiepski skret i tu moze byc problem czasami ale to zalezy gdzie latasz, to szybkie endura do naprawde szybkiej jazdy. Ja tez mam 175 i teraz kupil bym wyzsza wersje S. Dzieki, pocieszyles mnie :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 niespodziewalem sie ze te sprzety tyle potrafia , ale kierowca tez niezly. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 mialem okazje w koncu siasc na 990 adv. (nizsza wersja) i jestem pozytywnie zaskoczony - przy swoich 175cm i jakis 60kg daje rade.. pozostaje tylko zastanowic sie, skad tu wytrzasnac 50k pln (czy ile on teraz kosztuje.. nawet nie wiem) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.