Skocz do zawartości

990 ADV


Rekomendowane odpowiedzi

no to odmą już pewnie zassał olej wodą... ale fota ładna

 

Jak? Odma jest podłączona do airboxa po stronie czystej czyli za filtrem. Dopóki nie zaciągnie do filtra wody to i odma jest bezpieczna a potem to i tak bez znaczenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wczoraj przerabiałem na przelot 42mm jeden z dwóch tłumików od KTM-a 950 i muszę przyznać że firma nie oszczędzała na materiałach i na jakości wykonania.Wszyscy stosuja do tych celów blache 0,6-0,8mm a tu do wszystkiego zastosowana 1mm kwasówka którą się fajnie spawa,demontaż też nie jest jakiś skomplikowany mogli by tylko stosować lepsze wytłumienia bo mogli by stosować maty lub kocyki szklane a nie tkaniny bodajże szklano-azbestowe lub tylko azbestowe -trudno określić.Ogólnie najpożądniejsza robota z jaką dotychczas się spotkałem chociaż masa w motocyklu ma znaczanie.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

jankes: piszesz, ze przesiadles sie na LC8 z Dominatora, tak?

jakie byly wrazenia? bardzo mocny jest LC8 w porownaniu do NX? da sie przezyc czy za duza roznica? o wiele wyzszy i ciezszy jest od Dominatora?

mam XT600, uzywany do turystyki (w gruzji tez bylem ;) ), LC8 mi sie marzy, ale poza zasiegiem finansowym..

 

swoja droga - skoro ci padl w gorach, to pewnie w swanetii byles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wpierw jezdzielm na dominatorze....dobra nauka opanowania moto na szutrach piachach..potem krotkie doswiadczenie na suzuki sv650n...blee...choc tu byla nauka szybkiego przyspieszania i predkosci blizej 200 niz 100km/h:):):)

 

mialem wrocic znow do domiego albo lc4adv ale niestety po svce nic co mialo jeden cylinder o poj.600cm3 nie jechalo....

 

padlo na lc8...

 

porownanie dominatora z lc8 nie mam sensu...ten motocykl tak samo przypiesza od 60-120 jak i 150-180km/h:):):):) czy masz 3 bieg 4, czy 5 idzie jak wariat, w nx650 po wlaczeniu 3 biegu przyspieszanie sie konczylo...a po przekroczeniu 100km/h wyprzedzanie bylo niebiezpieczne:):):) to tak w porownaniu do lc8..

 

bo jak kupilem dominatora a bylo to moj pierwszy motocykl.....to dla mnie wtedy byl to istny szatan:):):)

 

czy da sie przezyc roznice..wiesz to wszystko zalezy od odkrecania manetki...zalezy od prowadzacego...fakt ze w lc8 przynajmniej w wersji gaznikowych jest system ktory po gwaltownym odkreceniu gazu na 1, 2 i moze 3 biegu dlawi troche moto....

fakt, ze ciezko jest jezdzic nim rowno, wolno np 100km/h bo wtedy jest niespokojny, prycha...podobnie jak dwusow

 

wyzyszy jest duzo...przeraza przy pierwszym kontakcie...mam wersje nizsza, wzrost moj to 180cm i cala stopa nie dotykam ziemi jak siedze na nim....ale nisko umieszczone baki paliwa i niska masa powoduje ze jak dla mnie jest bardziej poreczny od domiego...ale dopiero wtedy gdy przelamie sie czlowiek psychicznie....

 

mi najbardziej odpowiada w lc8 to ze moge smialo jezdzic ze scigami o pojemnosci 600cm3 po asfalcie...i jednoczesnie latac po srednio trudnym terenie, wjezdzac z duza szybkosci na krawezniki....i to ze jak zabieram w podroze plecaczka + kufry, bagaze to na lc8 nie robi to znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sorry, ale nie zrozumialem..

Jesli uzywasz nog w terenie do podpierania, odpychania sie to sobie nie poradzisz lub bedzie trudno. Jesli trzymasz nogi na podnożkach i latasz na stojąco to wysokość niema znaczenia.

Kat ma kiepski skret i tu moze byc problem czasami ale to zalezy gdzie latasz, to szybkie endura do naprawde szybkiej jazdy. Ja tez mam 175 i teraz kupil bym wyzsza wersje S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli uzywasz nog w terenie do podpierania, odpychania sie to sobie nie poradzisz lub bedzie trudno. Jesli trzymasz nogi na podnożkach i latasz na stojąco to wysokość niema znaczenia.

Kat ma kiepski skret i tu moze byc problem czasami ale to zalezy gdzie latasz, to szybkie endura do naprawde szybkiej jazdy. Ja tez mam 175 i teraz kupil bym wyzsza wersje S.

 

Dzieki, pocieszyles mnie :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mialem okazje w koncu siasc na 990 adv. (nizsza wersja) i jestem pozytywnie zaskoczony - przy swoich 175cm i jakis 60kg daje rade..

pozostaje tylko zastanowic sie, skad tu wytrzasnac 50k pln (czy ile on teraz kosztuje.. nawet nie wiem) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...