gozdzik77 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 (edytowane) WitamMam mały problem wygląda na to że z gaźnikami mikuni w rf900 a mianowicie przy przejściu z wolnych na średnie obroty w zakresie od 4000-6000 obr./min występuje chwilowe zadławoenie(szrpniecie, dziura ),gaźniki były czyszczone,regulowane wg. serwisówki i synchronizowane (równa paca na wolnych obrotach).Ostatnio zauważyłem (po zdjęciu air-boxa) że podczas pracy na wolnych obrotach z pod dwóch iglic wydostaje się paliwo, a z pod dwóch pozostałych nie. I tu moje pytanie jak powinno być , czy paliwo ma się wydostawać czy nie na wolnych obr. z pod tych iglic?Wiem że napewno coś jest nie tak tylko jak ma być by było dobrze. Dodam że świece były wymienione, filtr powietrza też, przewody wesokiego napięcia nie mają przbicia.Pozimy paliwa były ustawine tak jak podaje instrukcja.Powyżej 6000 obr. motocykl przyspiesza jak rakieta.Zapala bez problemów czy zimny czy ciepły od strzała. Może ktoś wie co to może być? Edytowane 20 Października 2008 przez gozdzik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 wydech i fitr powietrza fabryczny? Zaworki dobrze trzymają? mogą przekłamywać poziom. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Leja ci zaworki iglicowe, ale tak delikatnie, jak mnie kiedys w moim GS.Wymien, Larson ma tanie podrobki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 (edytowane) wydech i fitr powietrza fabryczny? Zaworki dobrze trzymają? mogą przekłamywać poziom. Wydech przelotowy. filtr pow. był k&n-a było wtedy bardzo żle (szarpało), teraz jest standartowy filtr powietrza-dziura w obrotacch jest mniejsza niż na k&n-e Edytowane 20 Października 2008 przez gozdzik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 prawdopodobnie (jeśli zaworki są ok), trzeba dostroić gaźniki pod ten wydech. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 (edytowane) Sprawdzałem zaworki sa ok, wyglądają jak nowe, oringi na zaworkach wymieniłem na nowe i wszystko sprwdziłem na szczelność nic nie przepuszczją w pozycji zamkniętej jest tak jak powinno być.Poziomy paliwa są ustawone.Zastanawia mnie tylko czy nie jest to czasami wina dysz głównych(paliwowych) bo są założone troche większe niż podaje instrukcja(być może są rozkalibrowane tego nie wiem, trudno to sprawdzić)powinny być #112.5 a są #118 (założył je poprzedni właściciel z Belgi prawdopodobnie razem z przelotowym wydechem i filtrem powietrza k&n,gażniki też były ustawione na bardzo dużą dawke paliwa)Motocykl był wtedy minimalnie mocniejszy ale miał dużo większą dziure w obrotach i pojawiała się ona na drugim i trzecim biegu no i palił jak smok cały czas zastanawia mnie to wypływające paliwo z pod dwóch iglic przy minimalnym uchyleniu manetki gazu (tak na 2000-3000obr.)Co Wy na to? Edytowane 26 Października 2008 przez gozdzik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Kilka pytan. Przy jakim uchyleniu przepustnicy wystepuja wyzej wymienione objawy ? Malym ,srednim,duzym ? Czy wystepuje to podczas otwierania przepustnicy w tym zakresie obrotow czy tez podczas "przechodzenia" przez ten zakres z wczesniejszym otwarciem gazu ? Jaka jest zaleznosc pomiedzy W/W objawami a stopniem nagrzania silnika,polepsza sie czy tez pogorsza w miare rozgrzewania ? Dysza glowna ma drugorzedne znaczenie w tym zakresie obrotow,wazniajsze jest ustawienie iglicy czy tez jej srednica.Dysze glowna dobiera sie pod katem jak najlepszych osiagow w zakresie max obrotow ( w twoim przypadku od 7500 obr w gore),.i pozniej gaznik jest ustawiany niejako w "dol". Jaki przebieg ma ten motocykl ? W przypadku gaznikow Mikuni takich jak w RF wystepuje zuzycie rurek emulsyjnych ( to jest czesc w ktorej pracyja iglice,czy tez do ktorej jest przykrecona dysza glowna).Rurki te sie owalizuja co powoduje nadmierne wzbogacenie mieszanki w zakresie od 15-80 % otwarcia przepustnicy. Byc moze tez ktos rozwiercil otwory w przepustnicy suwakowej co moze powodowac zbyt szybkie jej otwarcie i w konswkwencji zadlawienie. Tak to juz jest jak jakis rzeznik ( poprzedni uzytkownik ) zabierze sie do tunning i pozniej trzeba to poprawic,,radzilbym cofnac sie do ustawnien fabrycznych i zaczac caly proces of poczatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 spróbuj pobawić sie z ustawieniem iglic w przepustnicach(zacznij od podnoszenia). Sprawdz stan membran podcisnieniowych. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Jak chcesz to podjedź do mnie (Turek),sprawdzimy mieszanke na analizatorze spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 (edytowane) Motocykl ma przebieg 31 tyś km.objaw występuje w zakresie od 1/4 - 1/2 uchylenia przepustnicy, sytuacja wygląda tak że dziura w obrotach jest wyczuwalna podczas przyspieszania jak i podczas równej jazdy w/w zakresie uchylenia przepustnicy (ale głównie na drugim biegu jest to najbardziej wyczuwalne i uciążliwe).Jeżeli chodzi o temperature silnika to nie ma większych różnic w całym zakresie czy zimny czy ciepły. Prawie dobrze jest tylko wtedy jak jest bardzo gorąco na dworze (gorący letni dzień).Podczas czyszczenia gaźników wyciągałem te rurki emulsyjne i dość dobrze się im przyjrzałem nie wyglądają na bardzo zowalizowane (może jedna lub dwie rurki mają naprewde mały owal)iglice w tych rurkach mają dość duży luz niewiem czy tak powinno być? Edytowane 27 Października 2008 przez gozdzik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Na moje oko trzeba sprawdzić i dostroić gaźniki,dlatego mówię że trzeba je sprawdzić na analizatorze.Jak będziesz chciał to takowy posiadam,a dysze ktoś wpakował większe bo masz wydech przelotowy i miałeś k&n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Motocykl ma przebieg 31 tyś km.objaw występuje w zakresie od 1/4 - 1/2 uchylenia przepustnicy, sytuacja wygląda tak że dziura w obrotach jest wyczuwalna podczas przyspieszania jak i podczas równej jazdy w/w zakresie uchylenia przepustnicy (ale głównie na drugim biegu jest to najbardziej wyczuwalne i uciążliwe).Jeżeli chodzi o temperature silnika to nie ma większych różnic w całym zakresie czy zimny czy ciepły. Prawie dobrze jest tylko wtedy jak jest bardzo gorąco na dworze (gorący letni dzień).Podczas czyszczenia gaźników wyciągałem te rurki emulsyjne i dość dobrze się im przyjrzałem nie wyglądają na bardzo zowalizowane (może jedna lub dwie rurki mają naprewde mały owal)iglice w tych rurkach mają dość duży luz niewiem czy tak powinno być? Z tego co napisales wynika ze mieszanka jest zbyt uboga w tym zakresie,jezeli iglica ma naciecia to podnies ja do gory o jeden stopien.Jezeli jest bez naciec to uzyj podkladke o grubosci 0.5-1.0 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Jak chcesz to podjedź do mnie (Turek),sprawdzimy mieszanke na analizatorze spalin Wielkie dzięki "zibik" bardzo chętnie skorzystam z twojej propozycji tylko nie wiem czy w tym sezonie pogoda na to pozwoli. W najgorszym przypadku odłożymy temat do wiosny. A odnośnie ustawienia iglic to mam teraz faktycznie ustawione raczej na ubogą mieszanke zapinki ustawione na przedostatni rowek od góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.