spirit Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Witam, Do tej pory 10k km na xj600. Ktoś ma podobne doświadczenia i może coś powiedzieć? W grę wchodzi też 1100xx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 jak bedziesz myslal w kategoriach:- Smierc, Rodzina, Wlasna Przyszlosc, Wiele Radosci z jazdyto mozesz kupicale jak bedziesz myslal w kategoriach:- Odkrecic gaz do 280 km/h to odradzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Cześć! Ludzie wsiadają na Hayki po Gs-ach czy Cb-kach więc czemu nie...Nie da się jednak ukryć, ze ktoś to się czai na ten motocykl ma zamiar zapier***ać...i tu trzeba uważać. Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 ja sie przesiadlem po kilku miesiacach z B6 na XX. wg mnie sprawa bezproblemowa - o ile masz leb na karku ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 kup co ci pasuje.mi sie wydaje ze jak masz kase checi i umiejetnosci zeby to ogarnac to czemu nie.po za tym wszyscy strasza ; (hajabusa .zx12 .xx przeciez to smierc na takim motoze od razu)ale zobacz na jakies statystyki wypadkow.malo jest na takich motorach.najwiecej na lekkich scigawkach. -twuj wybor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ja myślę ,że mniej jest wypadków na takich moto jak hayka czy zx 12 bo to nie są motocykle do lansu :) ,więc kupuja je bardziej dojrzali emocjonalnie motocykliści.A jesli chodzi o przesiadkę z xj 600 powiem tak - jeździłem kiedyś xj 600 ale w międzyczasie zanim kupiłem haykę miałem B12.Przesiadka z xj 600 na haykę zapewni ci na pewno duuuuuużo niesamowitych wrażeń,ale przemyśl to dobrze,ponieważ to moto wymaga doświadczenia w opanowaniu mocy w motocyklu (to co wydaje się że jest niesamowite czasami może przeszkadzać - czyli konie mechaniczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ja myślę ,że mniej jest wypadków na takich moto jak hayka czy zx 12 bo to nie są motocykle do lansu :biggrin: ,więc kupuja je bardziej dojrzali emocjonalnie motocykliści. Generalnie nie zgodzę się z tym. Czy dojrzały emocjonalnie motocyklista nie może sobie kupić agresywnego sporta gdyż, akurat taki rodzaj motocykla odpowiada jego oczekiwaniom? Poza tym nie bardzo chce mi się wierzyć, że właściciele 12-stek czy hayek to grzeczne chłopaki, które jeżdżą 100km/h... Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Karlik Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 zobacz na jakies statystyki wypadkow.malo jest na takich motorach.najwiecej na lekkich scigawkach. To była prawda dawno temu w czasach raportu Hurta, kiedy dużych maszyn było bardzo mało. Badanie MAIDS, przeprowadzone jakiś czas temu w Europie pokazało że wypadki chodzą równo po ludziach i pojemność silnika nie ma specjalnego znaczenia - jedyna nadreprezentowana grupa to skutery o pojemności do 50 cm. Z tym że to badanie było przeprowadzone na Zachodzie Unii, gdzie mają ograniczenia w dostępie do mocnych motocykli dla świeżaków. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Generalnie nie zgodzę się z tym. Czy dojrzały emocjonalnie motocyklista nie może sobie kupić agresywnego sporta gdyż, akurat taki rodzaj motocykla odpowiada jego oczekiwaniom? Poza tym nie bardzo chce mi się wierzyć, że właściciele 12-stek czy hayek to grzeczne chłopaki, które jeżdżą 100km/h... 1.przeczytaj co napisałeś- dojrzały motocyklista własnie może kupic agrsywnego sporta.2.Pewnie ze właściciele hayek i zx 12 nie jeżdżą 100 km /h ..........ale z reguły mają w d...e ładnych pare tysięcy kilometrów na moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Najpierw była ZX-6R, później R6 a an koniec GSXF 750(pomijając w międzyczasie FZR 1000 i RF 900 brata które czasami dosiadałem...)Łącznie na tych 3 sprzętach nakulałem 40kkm i myślałem, że już nic mnie nie zaskoczy... Zdawałem sobie sprawę, że Busa to kawał mocnej maszyny ale z bagażem moich sporych doświadczeń myślałem, że poradze sobie z nią bez problemu... i nawet nie dopuszczałem myśli do siebie, że przezyje taki szok :) Po pierwszym dniu byłem tak przerażony tym motocyklem, że już zaczełem robić fotki żeby ją wystawić na allegro, bo naparwdę bałem się cholernie tego motocykla... Pierwszy sezon w którym nakreciłem Busa 6kkm nie pozwolił mi się oswoić z maszyną i dalej czułem do niej wielki respekt...Teraz kończe na niej drugi sezon i moge powiedzieć, że w końcu jestem świdom tego co potrafi ta maszyna i na ile i gdzie mogę sobie pozwolić. Obecnie nie wyobrażam sobie siebie na innym motocyklu.Mimo, że to już drugi sezon to tą moca jak i motocyklem nie można się znudzić. Za każdym razem gdy dosiadam tego potwora czuje gęsią skórkę i respekt. Sama jazda teraz daje naparwdę dużo frajdy. Nie twierdze, że po przesiadce z xj600 na buse sie zabijesz, ale to jest skok na naprawdę głeboką wodę... Zbik zrobił bardzo mądrze bo po Xj600 w miedzy czasie miał B12 a to daje oswojenie z dużym momentem ponad litrowych silników i terning przed zmierzeniem się z potowrem. Ja osobiście gdybym mógł cofnać czas to chociaż sezon pomęczył bym jakiegoś litra albo włąsnie b12 przed przesiadką na Buse by nie doznać takiego szoku jaki mnie dopadł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekxx Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wcześniej jeździłem hondą xx a teraz mam hayabusę.Powiem tak nie jest to motor do nauki jazdy ale jak masz głowę na karku to powinieneś dać radę. Trzeba mieć respekt do tych motorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Zbik zrobił bardzo mądrze bo po Xj600 w miedzy czasie miał B12 a to daje oswojenie z dużym momentem ponad litrowych silników i terning przed zmierzeniem się z potowrem. Ja osobiście gdybym mógł cofnać czas to chociaż sezon pomęczył bym jakiegoś litra albo włąsnie b12 przed przesiadką na Buse by nie doznać takiego szoku jaki mnie dopadł :smile: Powiem tak,Młody Wilk w pewnym miejscu napisał święte słowa - panowie magia koni mechanicznych działa tak ,że nie dostrzega sie istotnej róznicy pomiędzy pewnymi motocyklami.Ja wsiadłem na xj 600 dlatego ,że chciałem odświeżyć sobie jazdę po kilku latach przerwy.To nie był mój pierwszy motocykl i do tego celu był uzywany (przpomnienie techniki jazdy).B12 był następnym etapem i to właśnie jest to moto które pozwala się oswoić z DUŻYM MOMENTEM OBROTOWYM.To jest istota tych motocykli.Konie mechaniczne to nie wszystko.Dla uściślenia tesktu - B12 zjadło mi tylną oponę w 8000 km,hayabusa zjechała oponę w 3800 km.Jeśli ktoś wie o co chodzi to niech sobie to porówna- bardzo łatwo wyciagnąć wnioski.I jeszcze do założyciela tematu- nie słuchaj plotek ,sam sobie przemyśl co chcesz,zwróć tylko uwagę na to co mogą ci podpowiedzieć ludzie którzy użytkuja dane moto.Jeśli będziesz potrzebował pomocy i wiedzy gdzie zajrzeć przy zakupie hayki to myślę że Młody Wilk jak i ja możemy coś podpowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 B12 zjadło mi tylną oponę w 8000 km,hayabusa zjechała oponę w 3800 km.Jeśli ktoś wie o co chodzi to niech sobie to porówna- bardzo łatwo wyciagnąć wnioski. Jeśli będziesz potrzebował pomocy i wiedzy gdzie zajrzeć przy zakupie hayki to myślę że Młody Wilk jak i ja możemy coś podpowiedzieć. Nie chce Cię martwić, ale 3800 km Ci wytrzymała bo masz ją na okresie docierania :) Mi jak na oponie przebieg zblizy się do 3000km to uważam to za znakomity wynik :) Zaznacze tylko, że motocykl w 80% używam do turystyki i jazdy z plecaczkiem... Gdybym buse miał tylko do wyzywki i jazdy solo to naprawdę była by to połowa w/w kilometrów na oponie... Jest to pierwszy motocykl którym wygodniej(tzn bezpieczniej) jeździ mi się z moim plecaczkiem niż solo, dlatego że na osiągach w ogóle nie odczuwam, że mam z tyłu pasażera a dociążenie tylnego koła przy 138Nm jest na wagę złota :P Tak jak Zibik napisał - jak się bedziesz przymierzał do kupna to służymy pomocą :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Witam, Do tej pory 10k km na xj600. Ktoś ma podobne doświadczenia i może coś powiedzieć? W grę wchodzi też 1100xx. Mam tyle lat co ty, na motocyklach zrobilem prawie 10x wiecej km.Nie obraz sie, ale po 10k km umiesz w miare poprawnie ruszyc, jakos tam hamujesz i jakos tam przejedziesz zakret. Nic poza tym.Zeby nie bylo - nie mam sie za mistrza i zbyt dobrze znam swoje braki.. jezdze raczej przecietnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Jak masz pod kopułą ok to sobie poradzisz ale pytanie czy z takim doświadczeniem wykorzystasz walory tego motocykla? Czemu akurat Twój wybór padł na buse? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.