Skocz do zawartości

Malaguti Madison 150 , ładowanie


LORD VADER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

JAk w temacie, ale:

-swiatła wyłaczone

-regulator nowiutki z RMS

-wszelakie kontakty są ok(masa , + i Alternator)

-na alternatorze 30-40V miedzyfazowego przy obrotach w okolicy jałowych

 

O co kaman? Moze to taka przypadłość tego makarona ? Testowałem maksymalnie minute bo se mysle że zaraz regulator pierdolnie. A moze po chwili spadnie ? Google twierdzi że jakies madisony żarówki palą ale to nie potwierdzone info.

HELP!

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapaliłem światła no i bez zmian. Za to zmierzyłem PRĄD ładowania akumulatora - 12A ;] Regler wraca skąd przybył.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz z zapalonymi swiatlami.

Wszelkie pomiary bez swiatel mierza tylko napiecie powierzchniowe akumulatora, ktore praktycznie o niczym nie mowi.

 

Adam M.

Mógłbyś wyjaśnić o co Ci chodzi? Termin napięcie powierzchniowe generalnie odnosi się do czegoś zupełnie innego niż napięcie elektryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co kaman? Moze to taka przypadłość tego makarona ? Testowałem maksymalnie minute bo se mysle że zaraz regulator pierdolnie. A moze po chwili spadnie ? Google twierdzi że jakies madisony żarówki palą ale to nie potwierdzone info.

HELP!

A rzeczywiście pali Ci te żarówki? Przy takim napięciu to powinny nienaturalnie jasno (biało) świecić i nie wtrzymały by zbyt długo. Najlepiej prównaj jasność świecenia podłączająca żarówkę do instalacji pracującego samochodu.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze pomierzyłeś prąd ładowania to masz zwarty akumulator i każdy regulator padnie po kilku sekundach a chwilę później eksploduje bateria.

Zmierz jeszcze raz ale uprzednio wymień akumulator.

Jeżeli Twój alternator ma poniżej 220W to długo nie pożyje przy takim obciążeniu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie troche powymądrzam:

1. Zwarte aku ma znamionowe napiecie nizsze o około 2,5V x ilosć zwartych celi i wykazuje opory przy ładowaniu, tzn , dobry akumulator przy ładowaniu 14,8V , zwarty na jednej celi 14,8 - (14,8 : 6) (nizsze napiecie znamionowe takiego zwartego aku).ładujemy ładujemy i nic cały czas za niskie napiecie i w pewnym momencie wzrasta.To jest moment przeładowania pozostałych sprawnych cel.

2.To ze alternator ma moc 220W czy 140W świadczy tylko o jego konstrukcji która to umozliwia długotrwałe utrzymanie mocy znamionowej. Natomiast chwilowa wydajnosc mocowa moze byc bardzo duza, nawet w przypadku małego alternatora.

3. Czasami do odciecia ładowania potrzeba dosc wysokiego napiecia ze strony alternatora (przyczajcie , jak sie da w pizde to światła przygasaja w moto , przeważne , w tym przypadku następowało nagłe odcięcie ładowania przy wysokich obrotach i po pewnym czasie ale ponizej minuty , na nowym reglu z wymiany, stary dawał non top duuzo pradu bez obcinki)

Moze sie komus przyda przy problemach z ładowaniem :icon_mrgreen:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...