LORD VADER Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 JAk w temacie, ale:-swiatła wyłaczone-regulator nowiutki z RMS-wszelakie kontakty są ok(masa , + i Alternator)-na alternatorze 30-40V miedzyfazowego przy obrotach w okolicy jałowych O co kaman? Moze to taka przypadłość tego makarona ? Testowałem maksymalnie minute bo se mysle że zaraz regulator pierdolnie. A moze po chwili spadnie ? Google twierdzi że jakies madisony żarówki palą ale to nie potwierdzone info.HELP! Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 yo! opcje sa dwie: 1. nowy regulator moze byc padniety2. masz padniety - zwarty - akumulator - podstawi jakis inny i zobacz co jest pzdr szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Zmierz z zapalonymi swiatlami.Wszelkie pomiary bez swiatel mierza tylko napiecie powierzchniowe akumulatora, ktore praktycznie o niczym nie mowi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Zapaliłem światła no i bez zmian. Za to zmierzyłem PRĄD ładowania akumulatora - 12A ;] Regler wraca skąd przybył. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Zmierz z zapalonymi swiatlami.Wszelkie pomiary bez swiatel mierza tylko napiecie powierzchniowe akumulatora, ktore praktycznie o niczym nie mowi. Adam M.Mógłbyś wyjaśnić o co Ci chodzi? Termin napięcie powierzchniowe generalnie odnosi się do czegoś zupełnie innego niż napięcie elektryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 W angielskiej nomenklaturze sie odnosi :icon_mrgreen:Napiecie nieobciazonego akumulatora.Niekiedy moje tlumaczenia wprost z angielskiego nie sa za dobre. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 (edytowane) O co kaman? Moze to taka przypadłość tego makarona ? Testowałem maksymalnie minute bo se mysle że zaraz regulator pierdolnie. A moze po chwili spadnie ? Google twierdzi że jakies madisony żarówki palą ale to nie potwierdzone info.HELP!A rzeczywiście pali Ci te żarówki? Przy takim napięciu to powinny nienaturalnie jasno (biało) świecić i nie wtrzymały by zbyt długo. Najlepiej prównaj jasność świecenia podłączająca żarówkę do instalacji pracującego samochodu. Edytowane 22 Października 2008 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Jeżeli dobrze pomierzyłeś prąd ładowania to masz zwarty akumulator i każdy regulator padnie po kilku sekundach a chwilę później eksploduje bateria.Zmierz jeszcze raz ale uprzednio wymień akumulator.Jeżeli Twój alternator ma poniżej 220W to długo nie pożyje przy takim obciążeniu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 No to sie troche powymądrzam:1. Zwarte aku ma znamionowe napiecie nizsze o około 2,5V x ilosć zwartych celi i wykazuje opory przy ładowaniu, tzn , dobry akumulator przy ładowaniu 14,8V , zwarty na jednej celi 14,8 - (14,8 : 6) (nizsze napiecie znamionowe takiego zwartego aku).ładujemy ładujemy i nic cały czas za niskie napiecie i w pewnym momencie wzrasta.To jest moment przeładowania pozostałych sprawnych cel.2.To ze alternator ma moc 220W czy 140W świadczy tylko o jego konstrukcji która to umozliwia długotrwałe utrzymanie mocy znamionowej. Natomiast chwilowa wydajnosc mocowa moze byc bardzo duza, nawet w przypadku małego alternatora.3. Czasami do odciecia ładowania potrzeba dosc wysokiego napiecia ze strony alternatora (przyczajcie , jak sie da w pizde to światła przygasaja w moto , przeważne , w tym przypadku następowało nagłe odcięcie ładowania przy wysokich obrotach i po pewnym czasie ale ponizej minuty , na nowym reglu z wymiany, stary dawał non top duuzo pradu bez obcinki)Moze sie komus przyda przy problemach z ładowaniem :icon_mrgreen: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.