Skocz do zawartości

Aprilia RSV4


Rekomendowane odpowiedzi

Widzialem twoje wrzuty z takich testow z "Motorrada" i reakcje na nie :)

Szkoda ze nasz "Motocykl" nie umieszcza tych testow i tego rankingu.

 

Nie wiem jak to dziala, i dlaczego polski MOTOCYKL jest okrojony z wszystkich ciekawszych artyklow ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ona jest na gwarancji?

I tak i nie, bo ona jest z salonu z Niemiec. Realnie trzeba na to spojrzeć, że z kasy muszę wyskoczyć sam, dlatego robię to tak, jak wyżej opisałem. Choć dałem za nią prawie 20kzł mniej jak u nas cena w salonie, więc akurat się prawie wyrówna.. Gadałem też z Aprilią (Włochy), ale oni proponują tylko wymianę pierścieni i że niby będzie ok, nt. nieszczelności zaworów się nie wypowiedzieli i w sumie to ogólnie jak to Włosi - powymieniać części i tyle. Gadałem z gościem z Belgii, który miał podobną sytuację, to drugi raz rozbierał silnik, bo za 1-wszym razem właśnie zrobili mu w serwisie na odpier***l. Ja raczej wychodzę z założenia, że lepiej go już zrobić tak, co by trochę pojezdzić.

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mor

 

a jakies usprawnienia zwiekszenie mocy w planach ??

No przy okazji, dlatego te tłoki na pokrycie idą itd. jak już się bawię za grube, to trochę pomodzę. I tak ten sprzęt zostaje na dożywocie, bo kasy wpakowanej to nawet w małym procencie nie odzyskam.

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne to wszystko. Może jakaś "poniedziałkowa" maszyna. Na niemieckim Forum RSV nikt takich problemów nie opisuje, a Niemcy lubią być pedantyczni.

Ja w każdym razie pozostanę wierny makaronom :wink:

 

PS. Mor, też mam dłubniętą Brerę, czyżby to przypadek? :icon_eek:

Edytowane przez kamikazze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne to wszystko. Może jakaś "poniedziałkowa" maszyna. Na niemieckim Forum RSV nikt takich problemów nie opisuje, a Niemcy lubią być pedantyczni.

Ja w każdym razie pozostanę wierny makaronom :wink:

 

PS. Mor, też mam dłubniętą Brerę, czyżby to przypadek? :icon_eek:

Na niemieckich forach poswieconych aprilli przede wszystkim widze watki z problemami z elektryka, spalaniem i problemach z reakcja silnika po wgraniu innych map (po wymianach tlumika) problemy z odpaleniem gdy jest cieply silnik, z czujnikiem odcinajacym zaplon w czasie wypadku (podczas jazdy potrafi zgasnac silnik i jedziesz z zablokowanym kolem). Problemow duzo i niektore niebezpieczne.

Oczywiscie w tym tescie Motorrad-a mogla byc poniedzialkowa maszyna ale to dowodzi ze wlosi jeszcze sa daleko za japonczykami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne to wszystko. Może jakaś "poniedziałkowa" maszyna.

 

 

w tym tescie Motorrad-a mogla byc poniedzialkowa maszyna ale to dowodzi ze wlosi jeszcze sa daleko za japonczykami...

 

Rownie dobrze moglbym napisac, BMW ( K 1300 GT ) :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tematu o tej starszej, rsv, więc napisze już tu. Wiecie dlaczego po włączeniu zapłonu, gdy resetuje się obrotomierz, jego wskazówka raz zastrzymuje się w połowie a raz na końcu skali obrotowej albo jeszcze w innym położeniu? Przeglądałem właśnie filmiki z rsv w roli głównej i zauwazyłem takie coś. Na jednym filmiku wskazówka resetuje sie tylko do połowy a już na innym wędruje do 3/4 skali obrotomierza.:crossy:

Edytowane przez Lukki
76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW S1000RR też nie jest ideałem.

Jasne ze nie jest, problemow ma tez kilka.

Jestem fanem wloskich motocykli ale sam jezdze japonczykiem bo przeraza mnie powrot z wycieczki w gory z moto na lawecie. Rozsadek, ale nie jestem w glebi duszy z tego zadowolony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW S1000RR też nie jest ideałem.

 

Dopuki BMW nie nauczy sie elminacji chorob dieciecych przed wprowadzeniem pojazdu na rynek to kiepsko widze aby cos sie zmienilo. Po prostu chlopaki ucza sie za pieniadze uzytkownika, fair to nie jest.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze nie jest, problemow ma tez kilka.

Jestem fanem wloskich motocykli ale sam jezdze japonczykiem bo przeraza mnie powrot z wycieczki w gory z moto na lawecie. Rozsadek, ale nie jestem w glebi duszy z tego zadowolony...

 

W takim razie dlaczego po trasie 4200km w zeszłym roku i ponad 6000km forumowicza EnZo było w 100% bezawaryjnie? :banghead:

Edytowane przez kamikazze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nie twierdze ze kazda RSV4R sie zepsuje jak ta testowana w gazecie.. Poprostu odsetek maszyn z mozliwymi usterkami jest wiekszy niz u konkurencji. Oczywiscie to jest tylko i wylacznie moja opinia i kazdy ma prawo sie z tym nie zgadzac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie dlaczego po trasie 4200km w zeszłym roku i ponad 6000km forumowicza EnZo było w 100% bezawaryjnie?

 

Moze, ale to tylko moze, dlatego,ze to nie V4 a V2 ? Nie przyszlo Ci to na mysl ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ks-Rider - mam tu kolege w miescie ktory na rsv1000 zrobil 22.000 km i pytal mnie o wrazenia z jazdy Tuono V4R. Po przeczytaniu 21 nr Motorrada zrezygnowal z zakupu.

Testowka na ktorej jezdzilem wydawala dziwne dzwieki przy przyspieszaniu ponizej hmm mysle ze 3tys obr. Trzeba bylo ostro ruszyc zeby ten zakres przeskoczyc. Jazda jak na V2. Miales podobne wrazenia z jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...