ks-rider Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Widzialem twoje wrzuty z takich testow z "Motorrada" i reakcje na nie :)Szkoda ze nasz "Motocykl" nie umieszcza tych testow i tego rankingu. Nie wiem jak to dziala, i dlaczego polski MOTOCYKL jest okrojony z wszystkich ciekawszych artyklow ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 (edytowane) A ona jest na gwarancji?I tak i nie, bo ona jest z salonu z Niemiec. Realnie trzeba na to spojrzeć, że z kasy muszę wyskoczyć sam, dlatego robię to tak, jak wyżej opisałem. Choć dałem za nią prawie 20kzł mniej jak u nas cena w salonie, więc akurat się prawie wyrówna.. Gadałem też z Aprilią (Włochy), ale oni proponują tylko wymianę pierścieni i że niby będzie ok, nt. nieszczelności zaworów się nie wypowiedzieli i w sumie to ogólnie jak to Włosi - powymieniać części i tyle. Gadałem z gościem z Belgii, który miał podobną sytuację, to drugi raz rozbierał silnik, bo za 1-wszym razem właśnie zrobili mu w serwisie na odpier***l. Ja raczej wychodzę z założenia, że lepiej go już zrobić tak, co by trochę pojezdzić. Edytowane 12 Października 2011 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Ciekawe w jakim stanie są te dwie sztuki z salonu ze Szczecina, które testowała Motormania. Z tego co wiem są na sprzedaż w atrakcyjnej cenie. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Mor a jakies usprawnienia zwiekszenie mocy w planach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 (edytowane) Mor a jakies usprawnienia zwiekszenie mocy w planach ??No przy okazji, dlatego te tłoki na pokrycie idą itd. jak już się bawię za grube, to trochę pomodzę. I tak ten sprzęt zostaje na dożywocie, bo kasy wpakowanej to nawet w małym procencie nie odzyskam. Edytowane 12 Października 2011 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Trochę dziwne to wszystko. Może jakaś "poniedziałkowa" maszyna. Na niemieckim Forum RSV nikt takich problemów nie opisuje, a Niemcy lubią być pedantyczni.Ja w każdym razie pozostanę wierny makaronom :wink: PS. Mor, też mam dłubniętą Brerę, czyżby to przypadek? :icon_eek: Edytowane 14 Października 2011 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Trochę dziwne to wszystko. Może jakaś "poniedziałkowa" maszyna. Na niemieckim Forum RSV nikt takich problemów nie opisuje, a Niemcy lubią być pedantyczni.Ja w każdym razie pozostanę wierny makaronom :wink: PS. Mor, też mam dłubniętą Brerę, czyżby to przypadek? :icon_eek:Na niemieckich forach poswieconych aprilli przede wszystkim widze watki z problemami z elektryka, spalaniem i problemach z reakcja silnika po wgraniu innych map (po wymianach tlumika) problemy z odpaleniem gdy jest cieply silnik, z czujnikiem odcinajacym zaplon w czasie wypadku (podczas jazdy potrafi zgasnac silnik i jedziesz z zablokowanym kolem). Problemow duzo i niektore niebezpieczne.Oczywiscie w tym tescie Motorrad-a mogla byc poniedzialkowa maszyna ale to dowodzi ze wlosi jeszcze sa daleko za japonczykami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Trochę dziwne to wszystko. Może jakaś "poniedziałkowa" maszyna. w tym tescie Motorrad-a mogla byc poniedzialkowa maszyna ale to dowodzi ze wlosi jeszcze sa daleko za japonczykami... Rownie dobrze moglbym napisac, BMW ( K 1300 GT ) :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) Nie ma tematu o tej starszej, rsv, więc napisze już tu. Wiecie dlaczego po włączeniu zapłonu, gdy resetuje się obrotomierz, jego wskazówka raz zastrzymuje się w połowie a raz na końcu skali obrotowej albo jeszcze w innym położeniu? Przeglądałem właśnie filmiki z rsv w roli głównej i zauwazyłem takie coś. Na jednym filmiku wskazówka resetuje sie tylko do połowy a już na innym wędruje do 3/4 skali obrotomierza.:crossy: Edytowane 14 Października 2011 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 BMW S1000RR też nie jest ideałem.Jasne ze nie jest, problemow ma tez kilka. Jestem fanem wloskich motocykli ale sam jezdze japonczykiem bo przeraza mnie powrot z wycieczki w gory z moto na lawecie. Rozsadek, ale nie jestem w glebi duszy z tego zadowolony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 (edytowane) BMW S1000RR też nie jest ideałem. Dopuki BMW nie nauczy sie elminacji chorob dieciecych przed wprowadzeniem pojazdu na rynek to kiepsko widze aby cos sie zmienilo. Po prostu chlopaki ucza sie za pieniadze uzytkownika, fair to nie jest. :crossy: Edytowane 15 Października 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 (edytowane) Jasne ze nie jest, problemow ma tez kilka. Jestem fanem wloskich motocykli ale sam jezdze japonczykiem bo przeraza mnie powrot z wycieczki w gory z moto na lawecie. Rozsadek, ale nie jestem w glebi duszy z tego zadowolony... W takim razie dlaczego po trasie 4200km w zeszłym roku i ponad 6000km forumowicza EnZo było w 100% bezawaryjnie? :banghead: Edytowane 16 Października 2011 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Przeciez nie twierdze ze kazda RSV4R sie zepsuje jak ta testowana w gazecie.. Poprostu odsetek maszyn z mozliwymi usterkami jest wiekszy niz u konkurencji. Oczywiscie to jest tylko i wylacznie moja opinia i kazdy ma prawo sie z tym nie zgadzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 W takim razie dlaczego po trasie 4200km w zeszłym roku i ponad 6000km forumowicza EnZo było w 100% bezawaryjnie? Moze, ale to tylko moze, dlatego,ze to nie V4 a V2 ? Nie przyszlo Ci to na mysl ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Ks-Rider - mam tu kolege w miescie ktory na rsv1000 zrobil 22.000 km i pytal mnie o wrazenia z jazdy Tuono V4R. Po przeczytaniu 21 nr Motorrada zrezygnowal z zakupu.Testowka na ktorej jezdzilem wydawala dziwne dzwieki przy przyspieszaniu ponizej hmm mysle ze 3tys obr. Trzeba bylo ostro ruszyc zeby ten zakres przeskoczyc. Jazda jak na V2. Miales podobne wrazenia z jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.