Vector Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Więc śmiało można brać 636, przynajmniej koszty utrzymania niższe niż w większych motocyklach... Z tym ostatnim to sie absolutnie nie zgadzam :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Z tym ostatnim to sie absolutnie nie zgadzam patrząc pod kątem : tyle samo cylindrów, tyle samo świec, tyle samo zaworów, wymiany co tyle samo km ? czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 własnie przez ludzi ktorzy nie znaja sie na mechanice opinie o motocyklach są jednoznaczne.jak sie cos zepsuje i pcha sie pozniej sporo kasy,to wystawia sie opinie ze dana marka to hu..wizne odstawia. ja o kawasach słyszałem same złe rzeczy,a mimo tego tysiace takowych smiga spokojnie po drogach.jedynie własciciele wiedza co i jak,bo reszta to pantoflówką sie dowiaduje o wadach sprzetów,nie z praktyki. Ray-jak wyglada przypieczony zawór i jakich operacji w ramach tego dokonał mechanik,ze zgarnał 2tys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 własnie przez ludzi ktorzy nie znaja sie na mechanice opinie o motocyklach są jednoznaczne.jak sie cos zepsuje i pcha sie pozniej sporo kasy,to wystawia sie opinie ze dana marka to hu..wizne odstawia. ja o kawasach słyszałem same złe rzeczy,a mimo tego tysiace takowych smiga spokojnie po drogach.jedynie własciciele wiedza co i jak,bo reszta to pantoflówką sie dowiaduje o wadach sprzetów,nie z praktyki. Ray-jak wyglada przypieczony zawór i jakich operacji w ramach tego dokonał mechanik,ze zgarnał 2tys? I właśnie dokładnie w aki sposób powstają legendy, której najlepszym przykładem jest marka Kawasaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 witam, jutro dokladnie opisze co i jak bylo :) Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 chciałem wyróżnić Raya, ze ta cbrke to ma już naprawdę całkiem długo jak na niego, tak trzymać!!! Mam też pytanie do posiadaczy 636 odnośnie osiągów: piszecie, ze to najmocniejsza 600 i porownujecie ja z 3/4 - jeśli chodzi o przyspieszenie to na pewno macie racje bo w warunkach ulicznych na ruszaniu ze swiatel różnice między gixxami 600 i 750 prawie nie są zauważalne i w sporej mierze zależą od umiejętności kierowcy - pytanie jak z max speedem i idącą wraz z tym mocą powyżej prędkości ponad 2zl gdzie 3/4 dopiero zaczyna pokazywać swoją wyzszosc. Jak to wygląda w kawie? Czy stawianie jej na równi z większymi pojemnosciami i w tym aspekcie nie jest na wyrost? Jak przyspiesza powyżej 230 kmh? Jaki udało Wam sie osiągnąć licznikowy max? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Ray napisz coś proszę Plis. czekaj bo zbiera myśli :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Wolałbym aby wpisał się ktoś bardziej kompetentny... Liczę głównie na spidiego ;) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 czekaj bo zbiera myśli :D Albo reanimuje z kolejnej awaraii "awaryjne" Kawasaki :wink: Zaje*iste maszyny i mam do nich sentyment. Zrobiłem kupę tysięcy km i nie moge powiedzieć nic złego :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 (edytowane) Mam też pytanie do posiadaczy 636 odnośnie osiągów: piszecie, ze to najmocniejsza 600 i porownujecie ja z 3/4 - jeśli chodzi o przyspieszenie to na pewno macie racje bo w warunkach ulicznych na ruszaniu ze swiatel różnice między gixxami 600 i 750 prawie nie są zauważalne i w sporej mierze zależą od umiejętności kierowcy - pytanie jak z max speedem i idącą wraz z tym mocą powyżej prędkości ponad 2zl gdzie 3/4 dopiero zaczyna pokazywać swoją wyzszosc. Jak to wygląda w kawie? Czy stawianie jej na równi z większymi pojemnosciami i w tym aspekcie nie jest na wyrost? Jak przyspiesza powyżej 230 kmh? Jaki udało Wam sie osiągnąć licznikowy max? No własnie- ponizej 140-160, szczególnie jadąc na maxa, ciągnąc mocno po obrotach róznice nie są duże nawet miedzy 600tkami i 1000cami ale dla każdego kto smiga jest to dosyć oczywiste...;) potem jednak widac różnice i większe zaczynają odjeżdżać... Sporo słabszych 600tek puchnie już gdzieś w okolicy 200-220, ciągnąc mocno po biegach da sie w miare sprawnie rozpędzić do jakichś 240 a potem jest już tylko gorzej. Kawa wymięka jednak dużo później niż pozostałe 600. Dla przykładu w zeszłym roku miałem GSX-R'a 600 K6 i róznica jest między nim a 636 BARDZO duża. Niestety swoją obecną 636 kupięłm dopiero w listopadzie i zrobiłem nią raptem pare setek km'ów ale moge z czystym sumieniem powiedzieć że ciągnąc ją na obrotach bez zająknięcia idzie nawet do 250. GSX-R duuużo wcześniej łapał zadyszke a kawa chce wiecej. Podobnie było z R6 po 2006 roku a i poprzednie generacji 600RR też na kolana nie rzucały... Powyżej 260 nie polatałem bo nie było kiedy i gdzie ale kolega który przesiadł sie z takiej jak moja 636(05-06) na kawe 600 08 twierdzi że 636 bez bólu idzie 280 a potem już nędzie nie sie rozpędza ale do 3ech paczek da sie ja rozbujać- w nowej zabawa kończy sie na 280 i ani km/h wiecej... Niby tylko 36ccm ale w praktyce to naprawde czuć. K6 600 na dwójce na siedząco postawić na koło to sztuka prawie nie wykonalna- z maxymalnym strząłem ze sprzegła i szarpnięciem kierą żadko kiedy sie uda bo motorek sie zrywa ale brak mu mocy i momentu żeby unieć koło wystarczajaco wysoko. 636 zbiera sie na dwójce z gazu bez zająknięcia... Podejrzewam że z klamy nawet na trójce na siedząco da sie ją szarpnąć(nie miałem amora a i asfalt zimny wiec nie próbowałem- na wiosne sprawdze;) ) Oczywiście nie twierdze ze 636 jest równie szybka jak Gix 750 bo to by byłą bzdura ale odczuwalnie moim zdaniem bliżej jej do 750tki niż innych 600tek właśnie ze względu na to jak sie zbiera. Ogólnie temat rzeka no i ja poprostu lubie 600tki. :icon_razz: Nie mam parcia na 1000ca bo mało jeżdże w trasie a lubie sie motocyklami bawić a 600tki to właśnie takie małe generatorki funu- dużo przyjaźniejsze do takiego bardzo agresywnego i technicznego stylu jazdy. Dlatego mój wybór padł na 636- przemyślany zakup z pełną premedytacją. ;) Edytowane 11 Stycznia 2009 przez Spidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Bardzo fajny opis, dzięki, nie sądziłem, że 636 jest takim diabełkiem... Motocykla nie zamierzam zmieniać ale będę musiał na wiosnę stestować kawasaki bo brzmi nieźle. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Bardzo fajny opis, dzięki, nie sądziłem, że 636 jest takim diabełkiem... Motocykla nie zamierzam zmieniać ale będę musiał na wiosnę stestować kawasaki bo brzmi nieźle. to jest najlepsze rozwiązanie bo każda ocena zawsze będzie z takich czy innych względów chociaż odrobine subiektywna... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Bede zmienial horneta na cos z tej dwójki(ew r6 jeszcze). Ogolnie motocykl ma byc do funu, czasami zawita na tor. Który polecacie?? Po Hornecie sportowa 600'tka w codzinnej jeździe będzie... wkurzająca! Polecam Ci mój sprzęt: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1117864 (drugie owiewki torowe daję w cenie!!!) To, co zaoszczędzisz w stosunku do K4, możesz przeznaczyć na czystą jazdę, np. Pakiet startowy GSXR CUP :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 a mam rocznik 2006, prawie od nowości. Zrobiłem na niej ponad 8500 km w ciągu dwóch sezonów. Jak do tej pory nie miałem jeszcze (odpukać) najmniejszej awarii. już podobnie pisałem w temacie o triumpie - jakby coś się stało konkretnego w tym czasie to świadczyłoby to tylko o tym że ten motocykl to totalny złom moja afryka zrobiła w zeszłym roku 20tyś z czego ponad 1,5tyś km na torze, na blacie ma minimum 156 tyś km (nie wiadomo czy przekręciło się raz czy dwa razy :biggrin: ) i to dalej jeździ Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 moja afryka zrobiła w zeszłym roku 20tyś z czego ponad 1,5tyś km na torze, na blacie ma minimum 156 tyś km (nie wiadomo czy przekręciło się raz czy dwa razy :biggrin: ) i to dalej jeździ A Ty to ten, który po naszym torze popie*dala właśnie na Afryce :icon_question: :icon_question: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.