Gość teczixx Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Bede zmienial horneta na cos z tej dwójki(ew r6 jeszcze). Ogolnie motocykl ma byc do funu, czasami zawita na tor. Który polecacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Pomińmy wygląd... Jesli chodzi o wymiot to dużo wiecej frajdy da ci 750 niż 636. A walory użytkowe jak i bezawaryjność w K4 stoją na wysokim poziomie wiec moim zdaniem nie ma sie nad czym zastanawiać :wink: Notomiast z wyglądu Gixery zawsze średnio mi się podobały, a do Kawy nie miałem nigdy zastrzeżeń pod tym względem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 a mi oba motocykle się podobają i to bardzo z naciskiem jednak na Gixa ;D r6 nie brał bym pod uwage jeśli chodzi o wygląd ;D co do mocy <mysli> nie mam tutaj zadużo do powiedzenia . Ale i tak wybrał bym Gixa :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Bede zmienial horneta na cos z tej dwójki(ew r6 jeszcze). Ogolnie motocykl ma byc do funu, czasami zawita na tor. Który polecacie?? Ten który Tobie bardziej się podoba :wink: Poszukaj bo już było na temat tych motorków trochę na forum :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Bede zmienial horneta na cos z tej dwójki(ew r6 jeszcze). Ogolnie motocykl ma byc do funu, czasami zawita na tor. Który polecacie?? To zależy czego od moto oczekujesz?? Inne są pozycje i inaczej sie prowadzi obydwa sprzety. Jeden i drugi jest diabelkiem. Sprawiaj niezla frajde z jazdy. Pamietaj przy zakupie ze nie tylko sprzet sie liczy ale rowniez umiejetnosci jezdzca. Jak sie zdecydujesz na kawe to daj mi znac na priv sprzedaje swoja moze akurat bedziesz zainteresowany. pozdrowionka j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Zresztą jak widać, że masz już doświadczenie to chyba bym wybrał 750 jest more powerful :buttrock: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 RaY ale żeś nakłamał w tej aukcji jak zawsze , hehe :P Bierz gixa 7.5 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 przejedź sie jednym i drugim i eź to co bardziej Ci sie SUBIEKTYWNIE podoba, na czym fajniej ci sie siedzi, jeździ, co twoim zdaniem jest ładniejsze... Tak naprawde o to właśnie chodzi a róznice techniczne nie są tak duze żeby warto było nad nimi sie jakoś mocno rozwodzić- oczywiscie z punktu widzenia przeciętnego motocyklisty, o przeciętnych umiejętnosciach w przeciętnym codziennym użytkowaniu. A fanów GSXRa zmartwie- wbrew pozorm i temu co na papierze 636 wcale nie jest wolniejsza od gixa 7,5. Owszem elastycznosć będzie odrobine lepsza w GiXie ale w jeździe na MAXa już tego tak nie czuć. nawet Vmax będą miały podobny. Za to zawiecha, hamulce, design są w kawie o krok do przodu. Aha- i co by mi nikt stronniczosci nie zarzucął miałem jedo i drugie więc sympatia do kawy nie wzięła sie z przypadku- mam obecnie 3cią sztke(drugą 636) i kupiłęm ją z premedytacją.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 GSX-R 750 bez zastanawiania!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 (edytowane) GSX-R 750 bez zastanawiania!!! A na jakiej podstawie to piszesz ? Ogolnie i szczerze mowiac to bym sie zastanowil nad obydwoma czy je brac ;) Edytowane 11 Grudnia 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 No tak, bo teraz pewnie będziesz polecał 600rr :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 (edytowane) No tak, bo teraz pewnie będziesz polecał 600rr :) Która w ogóle nie jedzie :icon_razz: Edytowane 11 Grudnia 2008 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 (edytowane) No tak, bo teraz pewnie będziesz polecał 600rr :) Nie, nic nie bede polecal. Osobiscie wydaje mi sie, ze roznice sa naprawde nie wielkie i wszystko zalezy od umiejetnosci. Jesli chodzi o klase 600 bo Gixer 750 to inna bajka. Co kto wybierze to rzecz gustu. Dziwne to pytanie co mam wybrac... kazdemu lezy cos innego i kazdy swoje chwali. ps. W Kawie padaja zawory a jak sie tego nie zrobi to padnie dalej tłok i nie wiadomo co jeszcze. W Gixerku kolega 2 razy wymienial w sezonie polowe silnika. no a to , że CBR nie jedzie ? a ktora 600 jeedzie ? ;) Edytowane 12 Grudnia 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 ps. W Kawie padaja zawory a jak sie tego nie zrobi to padnie dalej tłok i nie wiadomo co jeszcze. W Gixerku kolega 2 razy wymienial w sezonie polowe silnika. :icon_eek: Skąd Ty masz to info o tych Kawach? Jakie roczniki, jakie modele? :icon_eek: Odpowiesz w końcu na to pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) :icon_eek: Skąd Ty masz to info o tych Kawach? Jakie roczniki, jakie modele? :icon_eek: Odpowiesz w końcu na to pytanie? Np zx6r 636 z 2006 roku :) A info mam z wlasnego doswiadczenia. Tak sie składa, że zawsze serwisuje moto jak ksiazka nakazuje. 17 tys wiec dalem Kawe na serwis - regulacja zaworow i oleje. Co sie okazalo to że 1 zawór się jak by przypiekl i nie mial odpowiedniego luzu. Albo cos w tym stylu bo na mechanice to ja sie nie znam. Tak czy siak remont 2 tys wyszedl. Gdybym tego nie zauważył to konsekwencje byly by znacznie gorsze. Moto zawsze latalo na pelnym syntetyku. Taka mała wada fabryczna. Przy 17 tys. km. takie coś to skandal. Moto serwisuje u pewnego goscia co serwisuje sprzety na wyscigi i naprawde wie co i jak. Stwierdzil ze Suzi i Kawy mocno męczone tak mają. Edytowane 12 Grudnia 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.