theodor. Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Jedyne wytłumaczenie dlaczego jest odczuwalny pozorny wzrost mocy czy Nm to fakt ze na przelotach jest większa frajda z odkręcania. Po prostu głośnym motocyklem się mocniej odwija. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Jedyne wytłumaczenie dlaczego jest odczuwalny pozorny wzrost mocy czy Nm to fakt ze na przelotach jest większa frajda z odkręcania. Po prostu głośnym motocyklem się mocniej odwija. Kumpel przy vfr-ce robił test na hamowni, ja w moim takiego testu narazie nie robiłem ale na wiosnę zrobię i się przekonamy czy kominek coś dał (z tym dźwiękiem to też coś w tym jest) z resztą gość co sprzedaje to też twierdzi że sama końcówka wydechu daje od 2% do 5% mocy(bo również robił testy na hamowni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Kumpel przy vfr-ce robił test na hamowni, ja w moim takiego testu narazie nie robiłem ale na wiosnę zrobię i się przekonamy czy kominek coś dał (z tym dźwiękiem to też coś w tym jest) z resztą gość co sprzedaje to też twierdzi że sama końcówka wydechu daje od 2% do 5% mocy(bo również robił testy na hamowni) Ale przy 100 czy 150 KM przyrost mocy rzędu 2 czy 5% jest niemożliwy do odczucia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ale przy 100 czy 150 KM przyrost mocy rzędu 2 czy 5% jest niemożliwy do odczucia... czuć (widać po obrotościomierzu jak się wkręca podczas jazdy) ja przynajmniej jestem bardzo wrażliwy na takie sprawy, na oryginalnym kominie przyśpieszał tak jakoś ociężale(jak by go coś trzymało) wszystko zależy jeszcze od motocykla(jak ma ustawione gaźniki, dysze itp) Mojemu planuje na wiosnę zapodać dyno-jety wtedy będę go czuł aż za bardzo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 (edytowane) A to też jest po mojej poprawce: http://www.youtube.com/watch?v=mUdznuTmwOY&NR=1 A to też mój: http://www.youtube.com/watch?v=V-veekQUrJ4&feature=related Edytowane 17 Stycznia 2011 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Słuchaj mam w gixie uciętą końcówkę wydechu i przyspawaną rurę. Jest trochę głośniejszy niż seria bo to ma za zadanie tylko wyprowadzić spaliny, sam wydech który tłumi jest między silnikiem a wachaczem. Chciałbym żeby był lekko głośniejszy i dodatkowo żeby strzelał trochę przy zejściu z obrotów. Teraz strzela gdy się mocno nagrzeje ale mało słyszalnie :) Dasz rade zrobić coś takiego? Jakie koszta? Zdjęcie: http://bikepics.com/pictures/2072551/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Raczej da radę.Wypruć środek z katalizatorem włącznie, założyć przelot z blachy perforowanej a puszke wypełnić materiałami tłumiącymi.Musisz zdemontować komin i przysłać.O kosztach pogadamy prywatnie. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam ;) Mam problem , przy wymianie nitów w swoim wydechu od HONDY CRF 450 okazało się, że cały środek wydechu(wata wygłuszająca i siatka wokół tej rury w środku) są w bardzo kiepskim stanie, po złożeniu tłumika do kupy i odpaleniu motocykla dźwięk okazał się metaliczny ;/ Moje pytanie , czy dało by się coś z tym wydechem zrobić aby nabrał dźwięku jak typowe sportowe offroadowe końcówki które są do kupienia za niemałą kasę ;/ Najlepiej coś jak typowy basik z AKRAPOVICA w tego typu motocyklach ;] Proszę o poradę ;) Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Na pewno da się coś poprawić.Jeśli poszycie jest zdrowe -bez dziur to tylko założyć przelot z blachy perforowanej umocować go na ciasne pasowanie z jednej lub z obu stron, tłumik wypełnić odpowiednimi materiałami -odpornymi na wydmuchiwanie i wysoką temperaturę ,złożyć do kupy i po bólu. Nic więcej szczegółowo nie mogę ci powiedzieć jeśli nie widzę pacjenta. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Widze ze jestes expertem jezeli chodzi o wydechy. W moim dragu mam teraz puste rurki leczposiadam tez orginalne wydechy, ktorych kompletnie nie slychac czy da rade cos zmienic tak co by nie bylo widac? W sierpniu bede przejezdzal przez Polske w drodze na Nord to moglbym przywiezc i w drodze powrotnej zabrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Poszycie zdrowe, chodzi właśnie o ten środek ;) To podesłać jakaś fotkę czy coś ? Czego ewentualnie ta fota miała by być dokładnie ? A i prosiłbym o podanie na priv mniej więcej ceny takiego zabiegu ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Widze ze jestes expertem jezeli chodzi o wydechy. W moim dragu mam teraz puste rurki leczposiadam tez orginalne wydechy, ktorych kompletnie nie slychac czy da rade cos zmienic tak co by nie bylo widac? W sierpniu bede przejezdzal przez Polske w drodze na Nord to moglbym przywiezc i w drodze powrotnej zabrac. Jeśli te kominy są w chromie ,spawane z kilku kawałków to nie bardzo da się kominy przerobić tak by po zabiegu nie zostały ślady jak w Szedole 750-1100 gdzie chromy są osłonami: http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszystkie...ow_1100-edhaust Spawanie chromów powoduje odparowywanie chromu wzdłóż przy spawie a w dalszej odległości przebarwia się termicznie czego nie da rady zlikwidować ni chemicznie ni mechanicznie Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutecki Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 A to mój drań przerobiony u Edka (fZ6n): http://www.youtube.com/watch?v=JJCA4Um7TQc http://www.youtube.com/watch?v=_P2hqhkBmGc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam,przerabiam właśnie wydechy w swojej MT-01,otworzyłem wydechy i wyrzuciłem całe końcówki bo będe dorabiał coś na wzór akrapów,ale to kosmetyka,ze środka wyrzuciłem całe wyciszenie,zostawiając tylko tą mate wygłuszającą i siatke.Mam dwa pytania czy katalizatory też wywalic i czy nie wpłynie to na prace silnika i czy wylot z wydechu może miec średnice 40mm czy większą? chodzi mi o głośny basowy dżwięk.w ostatnich wydechach które miałem tak samo przerobione zostawiłem katy i było ok,i pytanie czy wywalenie katów aż tak poprawia dżwięk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Jeśli te kominy są w chromie ,spawane z kilku kawałków to nie bardzo da się kominy przerobić tak by po zabiegu nie zostały ślady jak w Szedole 750-1100 gdzie chromy są osłonami: http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszystkie...ow_1100-edhaust Spawanie chromów powoduje odparowywanie chromu wzdłóż przy spawie a w dalszej odległości przebarwia się termicznie czego nie da rady zlikwidować ni chemicznie ni mechanicznie Czyli trzebaby powtornie oddac do chromowania czy sie myle? Bo raczej pociagniecie sama srebrzanka nia wchodzi w rachube. Rozmontowac sie nie da saw w jednym kawalku polaczone spawami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.