Jarek19 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 nie nie faktycznie z tego materiału prawie gówno słychać ale cóż nie mam czym lepszym nagrać ale nie jest mega głośno mi bardziej chodziło o ten bas ale jak kiedyś stwierdzę ze jest za cicho to na pewno się odezwę ale puki co jest dobrze a nawet bardzo jak dla mnie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 (edytowane) Dziwnie cicho, bez pazura. Kto jak kto jak nie właściciel wie najlepiej jak moto gadało przed i po przeróbce ale jeszcze kolega musi nim pojeździć ,wtedy będzie wiadomo jak to wyszło do końca ale miało prawo wyjść nie za głośno bo to nie jest pełen przelot tylko z małą komorą rozprężającą z której wyjście na przelot ma około 40mm średnicy ale za to przelot ma jakieś 57mm. Edytowane 3 Stycznia 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Jakbyś kiedyś jednak stwierdził że jest za cichy to jest łatwa możliwość go podgłosić oczywiście nie odpłatnie tylko te koszty wysyłki .Ale musiałbym go dostać ponownie.Ale nie za ciekawie to słychać z tego materiału. Stawiam na nieszczelność przy kolektorach (o ile dobrze słysze strzela w komin) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Stawiam na nieszczelność przy kolektorach (o ile dobrze słysze strzela w komin) To jeszcze gaźnikowiec więc ma prawo prychać bo i wtryskowcom się to zdarza, moto nie rozgrzane zapewne. A nieszczelności nie mają większego znaczenia gdyż przy tłumikach przelotowych niema takich ciśnień spalin w kolektorze. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jednak mocne prychanie nie pozostaje bez wpływu na zawory wydechowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jednak mocne prychanie nie pozostaje bez wpływu na zawory wydechowe. Dokładnie kolego ale moto nawet nie jest przyszykowane do sezonu będę dopiero ją szykował czyli regulacje gaźników i zaworów itp układ wydechowy jest na pewno szczelny :flesje: w realu dużo lepiej gada :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jednak mocne prychanie nie pozostaje bez wpływu na zawory wydechowe. Ja miałem taka sama r1 , która miała pusty wypruty wydech przez 15 tys nic sie nie działo, a waliła w komin jak szalona. Znajomy miał k6 1000 z yoshimura tri-ovalem niby wtrysk a po spuszczeniu manety tak dawało z tego tłumika jak z karabinu. Zawsze kazdy z daleka poznawał że to on jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Dziś robiłem 3 tłumiki od SUZUKI SV650 jeden gażkikowy ,2 wtryskowe. W gażnikowym zastosowałem komorę rozprężającą i przelot 47mm a we wtryskowych skróciłem puszkę o 10cm i zastosowałem pełne przeloty po 50mm w każdym.Porobiłem trochę fotek. Edytowane 5 Stycznia 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 (edytowane) Dziś miałem przyjemność przerabiać koledze z Poznania tłumik od małego Zecika 750.Skróciłem go o 13cm,zastosowałem wytłumioną komore rozprężającą,od niej przelot o średnicy 55mm,katalizator został usunięty oczywiście. Ciekawe jak to wyjdzie. Oraz kominy do Aprilii RSV 1000,wywaliłem z nich katalizatory, zastosowałem przeloty jak w ciężarówce po 62mm w każdym wokół których zastosowałem standardowe wytłumienia ,dorobiłem DB-Killery mocowane na śróbawki .Posiadam zdjęcia z etapów przeróbki. A to ciekawa aukcja Allegro jeśli ktoś by chciał owinąć tłumik karbonem lub inny element w moto: http://allegro.pl/item866584632_carbon_wlo...staw_tanio.html Edytowane 9 Stycznia 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pe_wee Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 A to ciekawa aukcja Allegro jeśli ktoś by chciał owinąć tłumik karbonem lub inny element w moto: http://allegro.pl/item866584632_carbon_wlo...staw_tanio.html No rzeczywiście efekt końcowy mógłby być ciekawy... Tyle że u mnie na serii nie ma szans tego zrobić. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 (edytowane) A to kilka słów i linki włąściela Aprilli RSV1000 po mojej przeróbce: "Hej, udało mi się wrzucić filmiki z przeróbki Edzia. tu linki: Z Db-Killerami: http://kamikazze1203.wrzuta.pl/film/3lssVg.../with_db_killer I bez: http://kamikazze1203.wrzuta.pl/film/0oAb76...thout_db_killer Filmiki niestety nie oddają rzeczywistego dźwięku.... Dobrze, że poprosiłem te db killery bo pewnie się przydają RSV ryczy jak wściekła, jest dokładnie tak jak chciałem! Dziadek oglądając TV tak się przestraszył, bo myślał że "front idzie" pozdro dawid" Zastosowałem przeloty 2 X 62mm ,i wywaliłem katalizatory. Ato kilka słów z forum Suzuki SV650 po przeróbce wtryskowej wersii: "No i stało się, w końcu założyłem tłumik po przeróbce by Edziu. Efekt? Jestem w cieżkim szoku! Dzwiek naprawde fenomenalny na wolnych obrotach duuuuuużo basu, po wkręceniu nerwowy bulgot. Naprawdę nie spodziewałem się czegoś takiego. Motocykl odpalałem w garażu przez co dzwiek mógł byc trochę spotęgowany, niestety sąsiedzi muszą sie powoli oswajac z rannym budzieniem. Motocykl nabrał zupełnie innego charakteru z grzecznej Svałki zrobiła się nerwowa Suza. Poniżej załączam filmik. Nagrywałem komórką wiec z dzwieku poza szumem nie ma nic ciekawego, ale za to widac piękną marchewę To też mnie pozytywnie zaskoczyło Już teraz na zlotach będzie czym się pochwalic Dołączam jeszcze dzwiek nagrany również telefonem http://fabian1098.wrzuta.pl/audio/26jooos1...sv_650s_edhaust _________________ Sv 650S K6 " Sróciłem komin o 10cm i zastosowałem przelot 50mm-bodajże. To cytat człowieka z forum Hondy Hornet 600 2008r w którym wypatroszyłem puszkę pod silnikiem ze wszystkiego z katalizatorem włącznie: "Właśnie poskładałem wszystko do kupy. Efekt przeszedł moje oczekiwania, jeszcze teraz trzęsą mi się ręce. Edziu super robota, oczywiście końcówka Mivv robi swoje. Już wiem co to znaczy "ogień z rury", zamknięcie przepustnicy z ok. 7000-8000 obrotów i efekt gwarantowany. Podejrzewam, że w normalnej jeździe, efekt będzie jeszcze lepszy. Do tego jeszcze dochodzi super basowy dźwięk. Po "zabiegach" Edzia wreszcie końcówka warta jest swoich pieniędzy, głośna ale o dźwięku który można słuchać bez końca (coś jakby być na koncercie Metallici głośno ale każdy dźwięk jest na swoim miejscu), dla mnie miodzio. Żeby tylko pogoda pozwalała jeździć..." Edytowane 16 Stycznia 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam, mam pytanie czy kompletny wydech firmy CRD zwieksza jego przepustowosc jak i moc silnika?? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Nie znam tych układów wydechowych :banghead: Znam tylko swoje :bigrazz: Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Kilka słów człowieka któremu robiłem kominy w Kawasaki ZZR600: http://forum.scigacz.pl/post-489862.html Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Myślisz że takie coś byłoby wykonalne? http://bub.com/images/D5-1002C-A.jpg Tylko że cięte na prosto na końcu. Długość ok.90cm, wlot 1 1/2" wlot ok.8". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.