grebur Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 witam, od 2 dni mam yamahe dt 125 z 1998r. i mało o niej jeszcze wiem ...1.koles od ktorego ją kupowałem mówił ze kiedy motor zacznie przerywac to znaczy ze mam przełączyc kranik na rezerwe - dziś mi tak zrobil, przelaczylem kranik i dalej przerywal, zatankowałem do pełna i przez 10km tez przerywał, potem juz przestał, czy te dt tak mają (po zatankowaniu kranik przelaczylem na otwarty)ps. ile litrow jest w baku kiedy załącza sie rezerwa ?2.motor ma blokade yvps czy jakos tak, max jedzie 90km/h i ma koło 20km... chciałbym to zdjąc - ile to moze kosztować i co to dokladnie jest ? elektroniczna blokada czy jakis zaworek ?3.na luzie pali mi sie kontrolka oleju , a kiedy włącze bieg to juz sie niepali - kazda dt tak ma ?4.kiedy zdjąłem lewy tylni plastik ujrzałem mały zbiorniczek, płyn w nim jest jakby biały - co to jest ? "naoliwiacz łancucha" ? narazie to tyle, jakby co bede sie jeszcze pytał pzdr Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 1.Gdyby mial za malo paliwa to by nie przerywal tylko by gasł .2.yvps jest to elektorniczne sterowanie zaworem wydechowym . trzeba to tylko odpowiednio ustawic i jest ok 3.Moze masz podłaczoną kontrolke od oleju do czujnika luzu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) YPVS-yamaha power valve system. Możliwe, że to do wyregulowania na linkach, bo tak jest w Hondzie. Edytowane 8 Października 2008 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 kazdy 2 sow na luzie swieci kontrolke oliwyposzukaj dozownika na olej i zobacz jakiego jest koloru jak malo to dolej i jezdzij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 (edytowane) ad.1 Zmień świece na inną. Sprawdź odpowietrzanie baku. Edytowane 9 Października 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolq Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 (edytowane) jak przekręcam stacyjke to wydaje sie taki charakterystyczny dzwięk "bzim bzim bzim" jakby motor chciał sie transformować ^^ czy to jest to yvps ?dzisiaj dokreciłem tłumik bo puszczał bokiem i motor ma dzwięk jak maszynka do mięsa, one mają taki dzwiek czy te tłumiki są jakoś wyciszane ? ile po odblokowaniu motor ma s. do 100km/h ? (to ja grebur, mam inne konto, zalozylem nowe aby sprawdzic czy bedzie dzialala stronka, bo cos bylo nietak, przypadkiem zapomnialem zmienic na stare) Edytowane 19 Października 2008 przez lolq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 W pełni odblokowana DT po remacie ma 6.6-7 sec do 100km/h moja podobnie szła po remącie. Jak mi nie wierzysz to masz link: http://pl.youtube.com/watch?v=vnIJ0XjyJEU&feature=related Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 mialem podobna sytuacja z honda mtx 125 tak samo mi przerywala, to była wina świecy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 nie koniecznie może być świeca, jeśli np. motocykl dostał wilgoci, i zaczyna przerywać może mieć przebicie cewka WN, kabel WN lub fajka. sprawdź ile masz oleju w dozowniku abyś nie zatarł swojej maszyny bo najtańszy koszt to ok. 600zł Możesz sam zdjąć blokadę YVPS masz TU linka to jest od TDR 125 ale silniki mają te same. Pod osłoną z tyłu to pasuje mi na dozownik oleju, więc sprawdź ile masz tam oleju, ewentualnie dolać na full. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 (edytowane) W pełni odblokowana DT po remacie ma 6.6-7 sec do 100km/h moja podobnie szła po remącie. Jak mi nie wierzysz to masz link: http://pl.youtube.com/watch?v=vnIJ0XjyJEU&feature=related Pzdr.wow, niezle :) mialem podobna sytuacja z honda mtx 125 tak samo mi przerywala, to była wina świecy....teraz juz tak nieprzerywa ... ale itak wymienei swiece nie koniecznie może być świeca, jeśli np. motocykl dostał wilgoci, i zaczyna przerywać może mieć przebicie cewka WN, kabel WN lub fajka. sprawdź ile masz oleju w dozowniku abyś nie zatarł swojej maszyny bo najtańszy koszt to ok. 600zł Możesz sam zdjąć blokadę YVPS masz TU linka to jest od TDR 125 ale silniki mają te same. Pod osłoną z tyłu to pasuje mi na dozownik oleju, więc sprawdź ile masz tam oleju, ewentualnie dolać na full. Pozdrawiam!to niejest dozownik bo jest on z przodu po prawej stronie, a tak wogole to jest ten zbiorniczek zbyt maly jak na dozownik, w dodatku jest w nim biały płyn ... niewiem co to jest co do linku to jest w nim wszystko elegancko wytlumaczone, ale ja wogole nieznam sie na mechanice, myslicie ze jakbym zrobil to wszystko krok po kroku to czy by mi sie to udało ? nielubie przerywac pracy kiedy niejest ona dokonczona z powodu niewiedzy ciągu dalszego ... Edytowane 21 Października 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 (edytowane) z tyłu to jest o ile sie nie myle zbiorniczek wyrównawczy Edytowane 21 Października 2008 przez Boczi013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 do czego on sluzy ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 do czego on sluzy ?Do tego zbiorniczka leci nadmiar płynu z chłodnicy. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemnocichy Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 1. Po przełączeniu na rezerwę nie powinno Ci przerywać, co najwyżej przez kilka sekund możesz odczuć że słabiej idzie, potem powinno być wszystko w porządku.2. Przy YVPS lepiej nic nie kręcić, oczywiście poza regulacją; główna blokada i tak jest na module i to ona w największym stopniu odpowiada za zablokowanie Yamaszki. Jeżeli max. idzie do 90km/h to prawdopodobnie masz wersję niemiecką, te sprowadzane ze Szwajcarii są zablokowane do 100km/h. Widoczna różnica jest po wymianie tłumika (w którym też jest blokada). Kilka dni temu założyłem tłumik od rm-250 i lepiej wkręca się na obroty, jednak idzie tylko do 90km/h.3. U mnie jest tak samo z kontrolką oleju.4 To coś z tyłu pod plastikiem po lewej stronie do zbiorniczek wyrównawczy układu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 dziekimam jeszcze kilka pytańczy mozna podwyzszyc z tyłu zawieszenie ?czy lampa od nowej dt pasowałaby do tej starszej ? bo niepodoba mi sie ta moja kwadratowa, te nowe są ładniejsze ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.